Se indlæg
Stable Lodge
|
|
falang yao |
Lagt på d. 07/07-2005 11:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Nyt "gammel Nyhed" (For dem som kendt ERIK og Stable Lodge), Source: Stable Lodge Farevell Reception at Stable Lodge Due to health problems, Erik (Buddha) has retired and sold his shares in Stable Lodge. We would like to invite friends of Stable Lodge and Erik (Buddha) as a special guest of honor, to a farewell reception on Saturday 2nd of July, from 5 PM to 7 PM. At the same time, we would like to introduce you to our new Restaurant Manager Mr. Payoong, who’s looking forward to serving you in the future. [ 2005-06-25 ] Redigeret af falang yao d. 08/07-2005 00:12 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
kanut |
Lagt på d. 07/07-2005 13:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
nå-nå, der kan man bare se, lige meget hvad man syntes om manden, så var det jo ham der virkelig lagde stilen på resturanten, jeg kan huske første gang jeg var i Thailand for mange år tilbage,jeg følte mig ærligt talt lidt alene en dag vor jeg sad ved middagstid og fik mig en lille en, pludselig trådte dette store menneske ind, og vupti så sad jeg med en stor en,(på huset) sådan forsatte det til den næste lyse morgen, det var sjovt, dette nummer gentog sig en del gange i de år jeg har boet på Stable Lodge, så nu er det slut med disse små møder. ØV Hilsen Kanut |
|
|
Lagt på d. 08/07-2005 10:11
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa 'ja jeg har lige været derude, der snakkede jeg med en der sad der,og hab fortalte mig at erik havde fået amputeret noget af det ene ben,og sad i rullestol Så det er no for beværligt at komme derind kunne jeg forestille mig obelisk |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 08/07-2005 14:19
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Jeg ved ikke hvorfor Budhha er holdt, men de sidste 10 gange jeg har vaeret der er det Steffen der har staaet for driften...... Men vi er mange som soeger efter et nyt moede sted, da Stable bestemt ikke laengere er et sted man moees.. det viser de sidste aabenthus arrangementer paa tydeligste vis..13 aars foedselsdag.. 100 gaester her af de fleste hotel gaester Dansk ande steg aften saa dyrt at man skulle vaere dum for at koebe det... osv.. Det er en penge maskine og for den indre klike.... kort klub.... er der nogen som har erfaring med admiralen ???? |
|
|
kanut |
Lagt på d. 10/08-2005 08:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Stable Lodge Jeg er lige kommet hjem fra Thailand/Laos.vi boede på S.T. i 3 omgange i løbet af ferien,jeg troede at det nok skulle blive bedre for hver gang vi var forbi, men nej,man skal snart bede om alla serviceydelser, ellers får man dem ikke,stort set alle de gamle personaler er skiftet ud med nye (Mon de nye er i familie med den nye ejer?, pølen blev ikke renset ordentlig(den var fedtet på bunden og siderne, morgenmaden kom i det tempo personalet gad, og de kom som regel med noget forkert, eller havde helt glemt noget, mugligheden for at snakke med personalet på engelsk, var meget begrænset, da man følte de ikke forstod et ord af hvad man sagde den sidste dag på S.T. inden vi skulle rejse hjem, valgte vi at betale for et halvt døgn, S.T. havde den mening at vores værelse ikke skulle ordnes, (at vi skulle være på værelse med urete senge ,våde håndklæder osv) det har aldrig været sådan før i de 10 år vor jeg har benyttet mig af S.T, det fik jeg dem dog overtalt til, da vi skulle ud af værelset kl 19. kunne jeg konstaterer at der ikke var foldt hus på S.T. så jeg spurgte personalet i reseptionen, om ikke det var muligt at vi kunne lade vores kufferter stå p værelset en lille time tid ekstra , det var kun muligt mod ekstra betaling. Alt dette kan jo kodt lyde som om jeg er en slem brokkerøv, men jeg mener at når man skal betale de priser som S.T tager skal man ikke bede om det hele, det skal være alt inc. som det har været de forgående 10 år jeg er kommet der, næste gang jeg og min familie kommer Til Bangkok, skal vi bo et andet sted, det er helt sikkert Hilsen kanutB |
|
|
Lagt på d. 10/08-2005 10:24
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa kanut Ja det var sgu da surt du havde den oplevelse, og jeg giver dig ret i det er ting man ikke skal gå og spørge om. Der hvor jeg skal bo om 5 dage har jeg boet de sidste 6 - 7 gange og jeg får en skide god behandling, jeg føler de er ærlige og der bliver gjort rent hver dag. Ok det er langt fra noget luxus hotel ingen morgenmad eller swimmingpool, men tv, toilet med bad og varmt vand. Der er lige hvad jeg har brug for og det giver jeg 400 bath for heri lav sæssonen ellers er det 500 bath. Men ellers velkommen hjem til dk. |
|
Spring til debat: |