Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Er Carlsberg på vej tilbage !!
|
|
Lagt på d. 12/11-2009 13:15
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Det frie ASEAN marked som for alvor åbner op 1/1 2010 åbner op for at Carlsberg igen vil værre at finde på den thailandske marked, afgifter på ASEAN produceret produkter vil falde og helt forsvinde, deriblandt på øl markedet, man må derfor forvente at Carlsberg vil begynde at satse på det Thailandske marked igen, ved at eksportere fra fabrikkerne i andre ASEAN lande. http://www.nation...116407.php |
|
|
pclind |
Lagt på d. 12/11-2009 14:52
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
bkk skrev: Det frie ASEAN marked som for alvor åbner op 1/1 2010 åbner op for at Carlsberg igen vil værre at finde på den thailandske marked, afgifter på ASEAN produceret produkter vil falde og helt forsvinde, deriblandt på øl markedet, man må derfor forvente at Carlsberg vil begynde at satse på det Thailandske marked igen, ved at eksportere fra fabrikkerne i andre ASEAN lande. http://www.nation...116407.php Jae, det er der noget om, men det bliver det andet Carlsberg brand som i jo alle kender!! Til Unge Borgere Og Rige Groendlaendere... Det siges at der forhandles i disse dage, men Jule Tuborg skal man ikke saette naesen op efter i aar! If you are out to describe the truth, leave elegance to the tailor.
Albert Einstein |
|
|
cesse |
Lagt på d. 12/11-2009 16:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 408 |
Den fokortelse kan også tages bagfra Gamle Røvhuller Og Børn Uden Tænder |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 12/11-2009 19:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
glæder mig til at kunne nyde en Carlsberg i Thailand igen,den har været savnet. Carl Anker Rasmussen Ligger Stadig BevistLøs Efter Rejse Gildet Hold Om Flasken |
|
|
Nuk |
Lagt på d. 12/11-2009 19:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 179 |
To Unge Bøsser Ordner Røvhullet Gratis
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
noidam |
Lagt på d. 13/11-2009 00:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
carlsberg er savnet. håber at de kan få ham "chang-kongen" ned af tronen en gang for alle. men. tar til pattaya imorgen er der nogen der skal have noget med .?????????? |
|
|
Dream |
Lagt på d. 13/11-2009 01:01
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
Carlsberg..........er det ikke en oel for gamle maend ? |
|
|
hanspeter |
Lagt på d. 13/11-2009 01:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Dream skrev: Carlsberg..........er det ikke en oel for gamle maend ? Jo det er derfor den er så savnet i Thailand af medlemmerne her. Hvad med en Beer Lao, ikke Leo, den slår Carlsberg tusind gange, men ret skal være ret, Carlsberg ejer vist halvdelen af bryggeriet i Laos. |
|
|
Lagt på d. 13/11-2009 02:57
|
|
Det er lidt lige som med de røde pølser som man jo SKAL have. Hvis man ikke kan få Carlsberg så står verden ikke til at redde. De fleste kaster sig så grådigt over verdens dårligste øl - HEINEKEN! Det tyndeste pis man kan hælde på flasker og så benævne det pils. Øl smager som det vand der bruges: Husker tydeligt min skuffelse da jeg smagte min første Carlsberg i Kenya. Bryggeriet var lige åbnet de fik vandet oppe fra Mounth Kenya, og det havde ikke en døjt med dansk Carlsberg øl at gøre. Og sådan kan man blive ved. En vidunderlig øl som San Miquel, herude kommer den fra Malysia, er rimelig god, men smager bestemt ikke som i Europa. Har I smagt den nye Chang, (kaldes Classic og har fået guld om halsen), den har fået et løft, smager lidt hen af en rigtig god tjekkisk lager. Kan til nød minde lidt om Carlsbergs Carls. Men som nævnt Beer Lao, bedre øl fåes ikke på disse kanter. God tørst fra Skeptikeren Redigeret af d. 13/11-2009 02:58 |
|
|
huratho |
Lagt på d. 13/11-2009 05:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 913 |
Hej Til Skeptikeren : Det er ikke rigtigt det du skriver om Heineken. Heineken er verdens fineste øl ---------------------------- Det er den eneste øl som er tyndere end vand Hilsen Hugo At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
Dream |
Lagt på d. 13/11-2009 06:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 465 |
Heineken, rolex-kopien, "silke"skjorten som er for lille samt plastik-phra'en om halsen..........Nyd dine 14 dage i Thailand sexy man..5555 Bryder mig hverken om Heineken eller Carlsberg.......... Redigeret af Dream d. 13/11-2009 06:57 |
|
|
Lagt på d. 13/11-2009 08:29
|
|
Undskyld Dream, den replik forstår jeg ikke! Skeptikeren |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 13/11-2009 09:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
En vidunderlig øl som San Miquel Ja en rigtig god øl! Både i alm. og Light udgaverne. Og så får man ikke de samme tømmermænd som man får når drikker Thai øl. |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 13/11-2009 12:20
|
Skeptikeren skrev: Det er lidt lige som med de røde pølser som man jo SKAL have. Hvis man ikke kan få Carlsberg så står verden ikke til at redde. De fleste kaster sig så grådigt over verdens dårligste øl - HEINEKEN! Det tyndeste pis man kan hælde på flasker og så benævne det pils. Øl smager som det vand der bruges: Husker tydeligt min skuffelse da jeg smagte min første Carlsberg i Kenya. Bryggeriet var lige åbnet de fik vandet oppe fra Mounth Kenya, og det havde ikke en døjt med dansk Carlsberg øl at gøre. Og sådan kan man blive ved. En vidunderlig øl som San Miquel, herude kommer den fra Malysia, er rimelig god, men smager bestemt ikke som i Europa. Har I smagt den nye Chang, (kaldes Classic og har fået guld om halsen), den har fået et løft, smager lidt hen af en rigtig god tjekkisk lager. Kan til nød minde lidt om Carlsbergs Carls. Men som nævnt Beer Lao, bedre øl fåes ikke på disse kanter. God tørst fra Skeptikeren kan godt forstå at mange syntes at Heineken smager som pis, men man skla jo hellere ikke glemme at øllet er brygget på syntetisk vis, den har absolut ikke en skid med øl at gøre. Redigeret af TG950 d. 13/11-2009 12:21 |
|
|
sank |
Lagt på d. 13/11-2009 13:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Jeg vil nu helst have en Singha ? der er en god smag i og passer til Thaimad |
|
|
TG950 |
Lagt på d. 13/11-2009 15:02
|
Dream skrev: Carlsberg..........er det ikke en oel for gamle maend ? jo fandme jo er Carlsberg for gammle mænd, ligesom LEO er for unge lømmler |
|
|
JD |
Lagt på d. 13/11-2009 15:11
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 591 |
Carlsberg er da for tyndt og sjasket, næh lad mig få en Federbräu, den smager godt, og øl-pigerne går i superkort nederdel! JD Redigeret af JD d. 13/11-2009 15:14 |
|
|
kvindemin |
Lagt på d. 13/11-2009 15:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 555 |
må jeg be om en tiger tak |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 13/11-2009 16:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
carlsberg.. de ved da også hvad god fodbold er.. ja de har ret til at lave en brøller med ob ingen er jo perfekte Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
sony |
Lagt på d. 13/11-2009 16:51
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
b_j3ns3n skrev: carlsberg.. de ved da også hvad god fodbold er.. ja de har ret til at lave en brøller med ob ingen er jo perfekte Hvis ob er en brøler så har de da lavet 3 brølere liverpool og fck Sorry kunne ikke lade være Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |