Se indlæg
endnu et svin taget i thailand
|
|
Lagt på d. 11/05-2005 10:09
|
|
Begynder Antal indlæg: |
gaflet fra bt http://www.bt.dk/...id=360836/ Taget med bukserne nede Steven Erik Prowler bliver interviewet af de thailandske politi, efter at han er blevet arresteret i sin lejlighed i Bangkok tirsdag. Foto: Reuters En amerikansk mand blev tirsdag arresteret i Bangkok, Thailand, efter at politiet ransagede hans lejlighed og fandt mere end 500 billeder af nøgne Thai-drenge. Ifølge det thailandske politi har amerikanere Steven Erik Prowler boet i Thailand i seks år og underviser i engelsk på en statsskole i hovedstaden. - Under ransagningen fandt vi desuden to teenagere i lejligheden som fortalte, at de lige havde givet amerikaneren oralsex, fortæller politibetjent Surat Udomrat til det britiske... ..nyhedsbureau Reuters. De to drenge var henholdsvis 15 og 17 år, men i lejligheden fandt politiet også 500 billeder i postkortstørrelse af nøgne teenage-drenge, nogle af dem helt ned til 11 år og de fleste af dem thailændere, samt en journal hvor den 56-årige amerikaner havde beskrevet sine seksuelle udskejelser. Politiet vil senere på ugen lægge sag an mod Prowler for seksuelt misbrug af mindreårige. - Selvom maksimum straffen for hvert forhold er ti års fængsel, så har han gentaget sin forbrydelse med mere en hundrede ofre, så derfor kan det sammenlagt blive til en lang straf, forklarer politiofficer Dhamnoon Munkong. Redigeret af d. 11/05-2005 10:14 |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 11/05-2005 15:19
|
Antal indlæg: 1145 |
Naar man ser paa mandens navn kan man vel ikke blive forbavset. Prowler= someone who prowls or sneaks about; usually with unlawful intentions. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Lagt på d. 11/05-2005 18:12
|
|
clydehaumann skrev: Naar man ser paa mandens navn kan man vel ikke blive forbavset. Prowler= someone who prowls or sneaks about; usually with unlawful intentions. Du må da meget undskylde clyde men hvad har navnet med det at gøre, det vil sige du også er pedofil hvis jeg synes dit navn er underligt |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 11/05-2005 18:20
|
Antal indlæg: 1145 |
Det var nu ment som en lille morsomhed. Mandens navn og meritter passer nu godt sammen.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
Lagt på d. 11/05-2005 18:27
|
|
clydehaumann skrev: Det var nu ment som en lille morsomhed. Mandens navn og meritter passer nu godt sammen. Ok jeg må indrømme jeg havde kun læst det første med navnet sorry |
|
|
jager |
Lagt på d. 11/05-2005 21:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 329 |
hvorfor er det sådan at vær gang der er en der bliver snuppet for at have sex med børn i thailand så skal det hives frem, det er netop sådan noget der gør vi for så mange dumme kommentarer fra folk der ikke rejser i thailand og ikke ved noget om landet, de tror at vi kun skal der ned for de små drenges skyld, jeg for da kommentarer ca 1 gang om ugen omkring disse ting. i hiver det jo ikke frem når der er en i dk eller tyskland der bliver snuppet. jeg fatter i det hele taget ikke hvorfor i syntes det er så spændene. jager |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 12/05-2005 00:19
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa Jager, hvorfor er det sådan at vær gang der er en der bliver snuppet for at have sex med børn i thailand så skal det hives frem Det er fordi at vi dermed kan vise at sådan en adfærd hellere ikke er acceptabel i Thailand. i hiver det jo ikke frem når der er en i dk eller tyskland der bliver snuppet. jeg fatter i det hele taget ikke hvorfor i syntes det er så spændene Jeg tror ikke at der er nogle af os herinde som syntes at det er ret spændende læsning og nu er det desværre anden gang på meget kort tid at en mand er blevet snuppet for sådan noget med flere hundrede drenge i Thailand - desværre blev ham den anden taget i Finland og ikke i Thailand. Og nej, naturligvis hiver vi det ikke frem når det sker i Tyskland - hjemmesiden her omhandler jo ikke Tyskland.... Ikke fordi de er meget bedre i Tyskland, jeg læste lige om en ny kanibal som havde saltet en anden mands penis efter at have dræbt ham. det er netop sådan noget der gør vi for så mange dumme kommentarer fra folk der ikke rejser i thailand og ikke ved noget om landet, de tror at vi kun skal der ned for de små drenges skyld Nu ved de da at sådan en adfærd også er uacceptabel i Thailand og at det så ikke er derfor du tager derned, så du skal ikke lade dig mobbe - og som du selv siger "dumme kommentarer". Jeg håber at en melding om at et svin der forhåbentligt får op til 5.000 år i et thailandsk fængsel, uden chancen for benådning, kan afskrække en masse andre svin og få dem til at holde sig væk fra bla. dit paradis. Det skulle gerne være i vores fælles interesse. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 12/05-2005 15:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Mandens navn og meritter passer nu godt sammen Lige som ham som deltog i sin første "in real life" poker-turnering og vandt VM og millionerne (dollars) - han hed Chris Moneymaker (og så det ikke engang løgn). Redigeret af christian-s d. 12/05-2005 15:53 Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
Spring til debat: |