Se indlæg
tivoli eller hvad................
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 11/03-2005 22:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
hvad er nu det jeg høre at de er ved eller tænker på at bygge et mindemuseum eller en forlystelsespark ved khao lak. hvad siger i til det her inde. skal der være en mindelund eller et tivoli ja hvad mener i lad os for en debat om det.............personligt mener jeg at der skal være en form for mindepark og ikke for meget hokos pokos....... |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 12/03-2005 10:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 298 |
prøv lige at læse forsiden det er en usmagelig forlystelsespark hvor du selv kan prøve en kunstig flodbølge
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
Lagt på d. 12/03-2005 10:16
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser Hvorfor skal det være så kedeligt lad os få et tivoli, så folk kan få noget hygge og ikke noget som man bare kan blive deprimeret over bamsen |
|
|
Lagt på d. 12/03-2005 10:16
|
|
ups kom til at lave en dublet bamsen Redigeret af d. 12/03-2005 10:18 |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 12/03-2005 10:31
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 716 |
Det er så absolut ikke min kop te, men alt hvad der kan laves penge på vil blive gjort og bare vent. Det vil blive en stor turistattraktion, og baggrunden vil hurtig være glemt. |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 12/03-2005 10:58
|
oleskyum skrev: Det er så absolut ikke min kop te, men alt hvad der kan laves penge på vil blive gjort og bare vent. Det vil blive en stor turistattraktion, og baggrunden vil hurtig være glemt. det er sikkert rigtig lad os bare håbe de har anstændighed nok til at donere noget af overskudet til offerne Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
clydehaumann |
Lagt på d. 12/03-2005 17:29
|
Antal indlæg: 1145 |
Mindelund eller forlystelses park? Beboerne i omraadet oensker selv en simpel mindemur med navnene paa de omkomne og det er nok hvad det bliver til. Det med en forlystelses park er kun en tanke fom foerst blev gremsat af guvenoeren for Phuket. Der er ikke mange der der er glade for ideen. Men dem selger jo aviser. Hvad der skedte kunne ingen have gjort noget ved og de fleste her vil helst bare glemme det. Hvad der er begyndt at goere ondt er at man her er begyndt at forstaa at havde der ikke vaeret Europaeiske omkomne var det ingen der havde giddet at beskeftige sig med det i mere end et parr dage. Der er ikke brug for mindemur eller forlystelses park. Der er brug for et varslingssystem der kan bruges til noget. Vil man hjelpe ofrene, beboerne i omraadet saa tag til Phuket naeste gang i skal paa ferie og brug rigtig mange penge hos de lokale. Clyde Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
jytmic |
Lagt på d. 12/03-2005 19:36
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Jeg har nu i lang tid læst lidt af debatten herinde og som kvinde måske ikke rigtig forstået alt .Der er nok ikke mange kvinder der er på . Men nu er jeg nødt til at råbe der skal ALDRIG laves tivoli der hvor flodbølgen var så meget respeket må man da have . Jeg rejser selv meget i thailand godt nok mest i Pattaya og Bangkok . SÅ bamsefarr du må more dig et andet sted . ;) |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 12/03-2005 20:22
|
jytmic skrev: Jeg har nu i lang tid læst lidt af debatten herinde og som kvinde måske ikke rigtig forstået alt .Der er nok ikke mange kvinder der er på . Men nu er jeg nødt til at råbe der skal ALDRIG laves tivoli der hvor flodbølgen var så meget respeket må man da have . Jeg rejser selv meget i thailand godt nok mest i Pattaya og Bangkok . SÅ bamsefarr du må more dig et andet sted . Hvis du har rejst eller været meget i Pattaya, har du nok også set både danske, norske og svenske restauranter så der er vel ikke noget galt med et THAI tivoli eller hvad det nu skulle være. Hvad må der laves eller ikke laves i de områder der har været berørt? Da det er og bliver turistområder, er det dem der bestemmer hvad de ikke kan klare, og det er ikke meget i Thailand turisterne afholder sig fra. |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 12/03-2005 21:13
|
ole vågn op det handler ikke om et tilfældigt tivoli det handler om temaet for tivoliet eller du mener måske at det også ville være passene at lave et tivoli i usa hvor man kan prøve hvordan offerne fra 11 september har følt det Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
oleskyum |
Lagt på d. 13/03-2005 07:15
|
surin999 skrev: ole vågn op det handler ikke om et tilfældigt tivoli det handler om temaet for tivoliet eller du mener måske at det også ville være passene at lave et tivoli i usa hvor man kan prøve hvordan offerne fra 11 september har følt det Hej Surin Det er ikke hvad jeg mener der er passende, at lave en mindemur eller et tivoli, det er turismen og pengene i dem der bestemmer dessvære. Da det er et moralsk spørgsmål, tror jeg ikke engang det kan besvares, for der er så stor forskel, hvad der moralsk kan tillades, det tror jeg ikke vi kan sætte regler for. Der er mange ting, hvor man må lukke øjnene, og trække på skuldrene, og i Thailand er det meget udbredt, specielt hvor der kommer turister. |
|
|
Lagt på d. 13/03-2005 07:36
|
|
Davser Ja det ender med at verden har mindemure,og statuer og lignende med døde overalt, og så går man rundt og skal glo på dem og blive deprimeret Så er det da bedre at lave noget som befolkningen kan lave penge og at turister kan hygge sig med Det er kun os blødsødne som tænker på de døde hele tiden og gud hvor er det forfærdeligt,men man skal da videre Så er budisterne da bedre til at glæde sig i stedet for at sørge i årevis Nej lav noget så folk ikke kan se hvor det var som der skete sådan noget bamsen |
|
|
surin999 |
Lagt på d. 13/03-2005 08:40
|
ja de kan da gøre som det passer dem men jeg tror at mange mig selv incl vil vælge at lægge sine feriepenge et andet sted end der hvor de slår plat på en katastrofe så det kan jo ende med at forsøget på at tjene flere penge ender modsat
Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
daokai |
Lagt på d. 13/03-2005 09:11
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
hvad med at lave en minde halløjsa, det sted i indonesien der var værst ramt, der døde sådan ca. 4-5 gange så mange som på puket. men nej der kan hverken turister eller kronprinsen, ej hellere statsministeren komme hen uden at få beskidte gummistøvler. |
|
|
jytmic |
Lagt på d. 13/03-2005 18:44
|
Begynder Antal indlæg: 2 |
Jeg er helt enig med at det er turister der skal til i Puket og andre steder der er berørt af flodbølgen.Men tror det kan gøres på anden måde end et Tivoli. Oleskyum det du må mene er at de nordiske restauranter er lig tivoli OK måske kommer vi ikke de samme steder. Bamsefarr måske var det nemmere hvis min holding lignede din lidt mere. Men alligevel glæder jeg mig til at komme til Pattay. D 1-4 . hilsen jytmic |
|
Spring til debat: |