Se indlæg
Ophedede diskussioner
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 08/11-2007 09:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Nogle af de ophedede diskussioner, vi har oplevet her på DTW, har fået mig til at tænke på en sjov diskussion, vi havde for en del år siden på min daværende arbejdsplads. Vi var en lille flok, 7-8 personer, der under frokosten sad og diskuterede ægteskabelige uoverensstemmelser, og hvor lidt der ofte skal til for at skabe konflikter. Et af de emner, der blev bragt op, var spørgsmålet om mænd, der glemmer at slå brædtet ned efter at have tisset. I et forsøg på at fremprovokere en reaktion spurgte jeg: "Hvorfor er det mændene, der skal slå brædtet ned, og ikke kvinderne der skal slå det op?" Der var øjeblikkelig, højlydt reaktion fra en af de yngre kvinder: "JA, DET KUNNE JO VÆRE FORDI, DET SER BEDRE UD, NÅR BRÆDTET ER SLÅET NED." Hun var kendt for sit temperament, men kunne godt bagefter se pointen. Peter
|
|
|
juj |
Lagt på d. 08/11-2007 11:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Jeg har et skilt over mit WC hvor der står SLÅ BRÆTTET OP EFTER BRUG Er vel dybest set det mest naturlige at stille ting til siden når de ikke bliver brugt |
|
|
John |
Lagt på d. 08/11-2007 11:10
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Lærte begge mine piger at slå bræddet op efter de havde været på toilettet Men deres mor lærte det aldrig. Ungerne griner stadig af ad de pligtskyldigt slog brædtet op indtil de blev teenagere john@dansk-thai.dk
|
|
|
ebeth |
Lagt på d. 08/11-2007 15:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 586 |
Helt koldt, ikke til diskussion! Det skal være nede! Fordi....
Redigeret af ebeth d. 08/11-2007 15:40 |
|
|
PRAYID |
Lagt på d. 08/11-2007 15:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Ja man kan næsten ikke andet end at af det, men syntes alligevel at tonen nogen gange går over stregen, det virker nærmest som om der er nogle der skal " have pisset deres område af " undskyld sproget ! .Jeg har ikke noget imod diskusioner tværtimod ! men man behøver ikke at kalde hindanden mærkelige ting. Jeg tror også det var det " Poulsenp " mente med sit indlæg... Lad os prøve og få nogle seriøse diskusioner og debatter og er man uenig, ja så er det bare det, anderledes kan det vel ikke være når vi er så forskellige, gud være lovet Smil og verden smiler til dig..
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 08/11-2007 16:06
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Jamen, det er da så heldigt at i traditionelle thailandske hjem har man såkaldte Squat Toilet, hugsiddende toilet i mangel af bedre ord. Der er der intet toiletbræt. Der har man så ihvertfald ikke den diskussion |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 08/11-2007 16:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Jeg er nat pisser og har altid skulle op i løbet af natten, også da jeg for mange år siden var ung. jeg kan gå på toilettet om natten faktisk, uden at åbne mine øjne; så er det altså rarest om brættet er slået ned. Det andet er for koldt. Er det slået ned opdager jeg det og kan så selv slå det op når jeg skal. (Altså jeg sidder helst ned om natten) |
|
|
h |
Lagt på d. 08/11-2007 20:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 368 |
jeg er helt klart til at slå brættet ned det er pænest dog glemmer kvinde lige så tit at slå brættet ned HUSK der er jo to |
|
|
Chatten |
Lagt på d. 08/11-2007 20:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 127 |
jeg er mand men syntes nu det er rarest at sidde ned og tisse. medmindre jeg er udenfor |
|
|
noidam |
Lagt på d. 09/11-2007 02:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 219 |
ja hvide tennissokker er uklogt, når der bruges thai-toilet i siddende stilling. go week-end |
|
Spring til debat: |