Se indlæg
Farlang yao tilbage
|
|
Lagt på d. 24/09-2007 15:45
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa allesammen Jeg prøver bare at få fy tilbage hertil vores gode forum. Så hvis vi på den her måde kunne få ham til at skrive hans gode råd igen ville det da være fedt. |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 24/09-2007 16:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Der kan sommetider gaa lidt kage i den, og hva' saa..........jeg haaber at FY er paa banen igen...........snart....
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 25/09-2007 06:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
jepp - same same , herfra....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
jpo |
Lagt på d. 25/09-2007 10:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
hvorfor gik han. eller er det bare mig der ikke har fuldt med. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 25/09-2007 12:23
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Jpo, det var en åndsvag sag i sin tid om nogle billeder af nogle kvindfolk. http://www.dansk-...rowstart=0 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
jpo |
Lagt på d. 25/09-2007 12:49
|
nå ja det kan jeg godt huske, bølgerne gik højt.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
elmajo |
Lagt på d. 25/09-2007 14:53
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 66 |
Men...det er jo en gammel historie, så.... synes også atter vi kunne bruge fy`s gode råd og viden. Kan til gengæld godt forstå, hvis man kan blive lidt træt i ansigtet af pallaver en gang imellem Mvh. Elmajo |
|
|
jesperfrb |
Lagt på d. 25/09-2007 17:28
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2357 |
Er det ikke snare et spørgsmål, om han her lyst til at deltage igen?? Bad jo selv om at blive udelukket, dog pga en lidt grinagtig sag, efter min mennning IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
rogne |
Lagt på d. 26/09-2007 09:19
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 39 |
Hva med at lave et forum til alle moralisterne så kan de jo pudse hinandens glorier |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 26/09-2007 14:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
ha ha de kære kvinder kan altid give anledning til ballade.... Skidt med moralisterne, de prøver jo bare at skjule en del af virkeligheden... Fakta er at de fleste finder sig en pige fra bar-miljøet eller via Internet. Så må man altså også tage med at hendes dejlige ansigt pludselig viser sig et sted man ikke bryder sig om...... Jeg har selv prøvet at få en mail.. leif prøv lige at kikke på denne site, det ligner sgu din kone...... Og det var det sørme med nogle billeder der ikke overlod noget til fantasien.. skulle jeg så skrive til webmaster og be ham fjerne nogle billeder han havde betalt for.. ret udelukket, ik.. hold da kæft mand jeg tænkte godt nok en del over hvor mange mon kendte den lille sandhed og jo der var køligt i det lille hjem nogle dage. Men rigtig inden den tid havde jeg heller ikke taget den mulighed i betraktning, som en følge af at finde en kone i Thailand. Og det gav anledning til en del serfen på nettet og hold da op hvor er der mange sider om / med pigerne...... le-si |
|
|
jpo |
Lagt på d. 26/09-2007 15:37
|
nu skal man ikke skære alle over en kam, min kone og hendes 2 søstrer der alle er gift med en dansk mand, i danmark, har aldrig haft noget at gøre med det du skriver om. men på den anden side, en bar pige kan da også være fin nok, jeg ville nok aldrig have giftet mig med en bar pige, tror jeg nok. nå det var bare hvad jeg mener lige nu. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
|
|
Payanak |
Lagt på d. 27/09-2007 05:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Der er snart mange, som er skredet og har smækket med døren efter sig. Men skal vi ikke bare håbe på at det nye tonefald her på DTW kan være med til at holde på recourserne. |
|
|
xxxx |
Lagt på d. 27/09-2007 05:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Jpo jeg skrev jo heller ikke alle.. men de fleste.. le-si |
|
|
Stampe |
Lagt på d. 27/09-2007 15:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 305 |
jeg ville da ogsaa glaede mig hvis vi kan faa FY til at komme tilbage skal da gerne proeve at ringe til ham og spoerge ham ad Hilsen Stampe |
|
Spring til debat: |