Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Som i ved havde vi lidt problemer med at se kampen i Lørdags, Viasat virkede ikke som forventet (igen) så vi var nødt til at følge kampen via P3 sportens netradio, så vi hørte kampen og havde en hyggelig nat...
I morgen (onsdag) skal Danmark jo spille igen, og denne gang er det TV2 sputnik der sender kampen, dette VED vi virker, og derfor for dem af jer som er i området som gerne vil se kampen, kan i se kampen sammen med en masse andre danskere i Hua Hin, kommer der mange smider vi kampen op på storskærm (3x2 meter)...
Stedet vi mødes for at se kampen hedder Deja Vu bar og ligger i udkanten af Hua Hin, i kan se mere om baren her
http://www.dejavu...
eller i kan sende mig en PB så skal jeg nok give jer anvisninger til hvordan i finder stedet.....
Vi mødes i baren ved 24 tiden og kampen starter kort derefter, der er mulighed for at købe drikkelse under hele kampen, men har du danske vingummier eller chips, er du velkommen til at tage det med
Jeg håber at i gider i at komme (hvis i er i området !!) det bliver rigtigt hyggeligt !!!
Vel mødt !
Hilsen
Martin Kaiser-Nielsen
Tuk Tours - Thailand
Redigeret af tuktuk d. 11/09-2007 05:43