Se indlæg
Hjælp søges
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 07/09-2007 10:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 540 |
Hejsa Er der nogen af jer der sidder derhjemme der ved hvilken SVENSK tv kanal der viser landskampen i morgen, og om de evt. har en service der svarer til TV2 sputnik hvor man kan streame kampen over nettet, da vi er nogen i Hua Hin der gerne vil se kampen og sidste gang TV3 viste landskampfodbold var det skod, så det ville være rart at have svensk tv i baghånden.... på forhånd tak !! Martin Kaiser-Nielsen |
|
|
yeya |
Lagt på d. 07/09-2007 11:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Desvaerre for Jer i Hua Hin bliver kampen ogsaa vist paa TV3 i Sverige Da de har rettighederne i Skandinavien. |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 07/09-2007 11:34
|
ARRRRRGHHH, nåå så må vi håbe at Viasat denne gang virker bedre end sidste gang...... |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 07/09-2007 20:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
tuktuk skrev: ARRRRRGHHH, nåå så må vi håbe at Viasat denne gang virker bedre end sidste gang...... jeg kan da optage den og sende den til dig på DVD... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Lagt på d. 07/09-2007 21:16
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Tror det er lige meget når dk har tabt 2 - 0 |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 08/09-2007 04:46
|
Hej Peder Det er et fint tilbud, men er det ikke lige i overkanten ? ikke at jeg vil lyde utaknemmelig, det er meget pænt af dig, men jeg vil ikke være til besvær men har du lyst må du meget gerne, så må vi jo se kampen med en forskydelse.... |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 08/09-2007 11:05
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
tuktuk skrev: Hej Peder Det er et fint tilbud, men er det ikke lige i overkanten ? ikke at jeg vil lyde utaknemmelig, det er meget pænt af dig, men jeg vil ikke være til besvær men har du lyst må du meget gerne, så må vi jo se kampen med en forskydelse.... jeg optager den til dig , no problemos.....send mig lige en pm hvor jeg skal sende den til.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Lagt på d. 08/09-2007 11:16
|
|
http://www.livefo...-serv.com/ Jeg har ikke prøvet det selv endnu, men har fået fortalt at alle fede sportbegivenheder bliver uploadet på det link. Håber selv at jeg kan se Kesslers WM kamp senere på året. |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 08/09-2007 11:38
|
TUSIND TAK !!! Jeg skylder et par kolde fra køleskabet hvis du en dag kommer forbi !! Vi vil dog forsøge at streame kampen via Viasat over en dansk server eller sådan noget ligende men sidste gang fungerede det ikke så det bliver spændene om vi kan se kampen, til dem af jer der skal op og se kampen, hvis danmark er bagud, så tag lige en gul og blå trøje på og løb ind på banen med 2 min igen og slå efter dommeren, så vinder Danmark 3-0... God kamp i aften, og endnu en gang tak !!! |
|
|
Lagt på d. 08/09-2007 11:54
|
|
det bliver en stille og rolig kamp som danmark vinder,svenskerne siger at de vil udelukke alle berusede folk,så der kommer ikke mange svenskere ind til den kamp. sverige er et skønt land,bare der ikke var så mange svenskere |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 08/09-2007 19:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
her er evt et link der måske kan bruges http://livefooty....nmark.html
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
Spring til debat: |