Se indlæg
 Udskriv debat
Så kan han lære det - kan han!
Rasmus
Så kan han lære det det fjols. Der går nok lange før han prøver sig igen i den landsby.GrinGrinGrinGrin

http://ekstrablad...332132.ece

Rasmus

man kan ikke se vidio fra denne kanal her i thailand , lukket af myndighederne
Jeppe

Suk Rak Ning
Jeppe, jeg har lige set den ved at foelge Rasmus' link.

Det er sq staerke sager..... Shock
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

ja der er slev thaierne blødsødne
når man ser den her,det er sgu stærke sager
Jeg ville ikke være tyv der
bamsen

jeg får denne besked når jeg åbner siden men jeg kan læse indholdet men se vidioen det kan jeg ikke ,
sorry the website you are accessing has been blocketby ministry of informationand communication tecknology
jeppe

ubon lynge
Der går nok et stykke tid inden han vil forsøge sig som tyv igen. Ja han kan lære det kan hanWink
Ubon.

Pibe

roald
Mand spist af sine egne kælekryb

29-08-07: 17:23 | af: jely

En mand fundet delvist spist i sit hjem efter et bid fra en af de ca. 200 sort enke-edderkopper, han holdt i sin lille lejlighed i Dortmund. Det skriver The Sun.

Ud over de dødbringende edderkopper holdt den 30-årige Mark Voegel adskillige slanger, øgler og tusindvis af termitter. Politiet blev tilkaldt af bekymrede naboer, der undrede sig over lugten fra lejligheden.

"Der var som en gyserfilm. Hans lig lå hen over sofaen. Han var dækket af gigantiske spindelvæv. Edderkopperne kravlede ud af hans næse og mund," fortæller en af betjentene, der var med til at finde liget til The Sun.

Betjenten beretter, at nogle af edderkopperne havde trukket større kødstykker, som øglerne havde gnavet fri, med sig ud til deres spindelvæv rundt omkring i lejligheden.

Voegel levede som eneboer sammen med sine mange dyr og havde aldrig gæster med hjemme i lejligheden.

Gabi Bayer, der arbejder med dyrebeskyttelse for de tyske myndigheder, siger til The Sun, at Voegel holdte dyr, der ikke burde være i private hjem.

"Han havde edderkopper, der er så aggressive, at de svarer til små pitbull-hunde," siger hun.

( så kan han lære det--kan han ) mvh roald

tuktuk
linket virker også fint i Hua Hin !!

man må sige han får en lærestreg men det lyder til at politimanden også får en .... Frown
Redigeret af tuktuk d. 30/08-2007 05:10

www.tuktours.dk
jeg ved ikke om det kun er her i bangkok man ikke kan se det bruger true internet her men der kan være der er andre udbydere der ikke er blokket aner det ikke. det kunne være andre brugere i bangkok måske de kunne bekræfte det , men det er skide træls for sommetider når jeg læser nyhederne derhjemmfra og der skulle være klip fra det ja så får man bare denne skide meddelelse.
jeppe

Spring til debat: