Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg får denne besked når jeg åbner siden men jeg kan læse indholdet men se vidioen det kan jeg ikke ,
sorry the website you are accessing has been blocketby ministry of informationand communication tecknology
jeppe
En mand fundet delvist spist i sit hjem efter et bid fra en af de ca. 200 sort enke-edderkopper, han holdt i sin lille lejlighed i Dortmund. Det skriver The Sun.
Ud over de dødbringende edderkopper holdt den 30-årige Mark Voegel adskillige slanger, øgler og tusindvis af termitter. Politiet blev tilkaldt af bekymrede naboer, der undrede sig over lugten fra lejligheden.
"Der var som en gyserfilm. Hans lig lå hen over sofaen. Han var dækket af gigantiske spindelvæv. Edderkopperne kravlede ud af hans næse og mund," fortæller en af betjentene, der var med til at finde liget til The Sun.
Betjenten beretter, at nogle af edderkopperne havde trukket større kødstykker, som øglerne havde gnavet fri, med sig ud til deres spindelvæv rundt omkring i lejligheden.
Voegel levede som eneboer sammen med sine mange dyr og havde aldrig gæster med hjemme i lejligheden.
Gabi Bayer, der arbejder med dyrebeskyttelse for de tyske myndigheder, siger til The Sun, at Voegel holdte dyr, der ikke burde være i private hjem.
"Han havde edderkopper, der er så aggressive, at de svarer til små pitbull-hunde," siger hun.
jeg ved ikke om det kun er her i bangkok man ikke kan se det bruger true internet her men der kan være der er andre udbydere der ikke er blokket aner det ikke. det kunne være andre brugere i bangkok måske de kunne bekræfte det , men det er skide træls for sommetider når jeg læser nyhederne derhjemmfra og der skulle være klip fra det ja så får man bare denne skide meddelelse.
jeppe