Se indlæg
Tour de France 2007
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/07-2007 11:38
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
[img]http://www.dansk-thai.dk/start/grafik/www.letour.fr.gif[/img] is not a valid Image. 2007 Hejsa, Vi havde tidligere en lille konkurrence kørende med Aktiespillet. Den konkurrence er desværre slut nu. Men vi har nu mulighed for at konkurrere lidt mod hinanden i TourManager på TV2's hjemmeside. Jeg har lavet mit eget hold allerede som kan ses på følgende link: http://tourmanage...er/5248663 Nogle Tour-freaks herinde som er friske ? I kan oprette et hold her: http://tourmanage...hp/forside Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 06/07-2007 13:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 540 |
Hvor kan man købe EPO til sit hold ?? ellers vinder de jo ikke ?? |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 06/07-2007 13:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Du kan koebe alt det EPO + andre spaendene medikamenter du lyster, hos ham med det blaa haar fra TEAM EASY ON.. [img]http://www.boomnet.dk/ugfx/3565/originals/teamoriginal.jpg.jpeg[/img] is not a valid Image. Redigeret af Suk Rak Ning d. 06/07-2007 13:22 Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 06/07-2007 14:13
|
SÅÅÅÅ Team Tuk Tuk på Epo nu oprettet, gæt hvem der vinder...... |
|
|
Earthrush |
Lagt på d. 06/07-2007 16:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
synes vi skal lave en liga jeg kan godt lave den hvis det er
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
janandersen |
Lagt på d. 06/07-2007 21:03
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 32 |
her er hold DC http://tourmanage...hp/mithold davser jan Jeg lavede din henvisning om til et aktivt links bamsen Redigeret af d. 06/07-2007 21:32 |
|
|
stoney |
Lagt på d. 07/07-2007 10:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
Hvorfor taler i om EPO hele tiden,der er da kun folk som er i kemo og dialyse der får det,i må sgu ikke anfægte tour de france ryttere for at bruge dette stof fy fy,de er jo ikke syge"måske i hovedet"
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 07/07-2007 13:35
|
næææ, men mit hold tgaer også kraftigt afstand fra Cocain du elsker bare duften af det, hvor alt kommer til alt, er alle cykelryttere der deltager i årets tour "dopet" i en eller grad, om det ´så ligger på den lovlige eller ulovlige side af reglerne, det bliver jo spændene... jeg vil godt sætte en kold øl på at mindst em rytter ryger i fælden under turen, eller indenfor de første 4 uger efter touren... |
|
|
stoney |
Lagt på d. 07/07-2007 13:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
Tuktuk du har sgu ret,men det er sørgeligt at et stort arrengement skal have det hængende på sig,men der bruges sikkert mange former for doping i alt sport,det er sørgeligt,men sikkert det foregår
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
janandersen |
Lagt på d. 07/07-2007 20:34
|
jo tuk tuk. vil der komme en med et problem også udlukkelsel og bla bla, men kan du finde en sports gren der ikke har det problem støre el mindre..troer det ikke. så snart der er penge med så er der også nogen der stikker snabel det forkerte sted hen mvh jan |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 08/07-2007 07:46
|
Jeg har personligt aldrig hørt om doping i skak !!! Ej heller i pool, Snooker, og 9 ball... Sejlsport og formel 1 har vel heller ikke rigitgt været ramt.... så der er masser af rene sportsgrene tilbage Vi kan jo også snakke Fodbold og håndbold, hvor doping ej heller har været brugt, (dog lidt cola til næsen har dog været inde i billedet en par gange) Nææææ fejlen ligger ikke hos sportsudøverne, men hos OS, der var jo ikke nogen der gad at sidde og kigge med i en Tour de France hvis de bare cyklede rene, det ville gå for langsomt, og de her store etapper så som bjarnes alpe du'ese eller hvad den nu hed kunne ikke forekomme, da alle var på et mere lige niveau, fejlen er bare at nu ved vi det foregår, og metoderne bliver mere og mere vågede..... men det har altid forekommet.... Så længe leve dopingen eller var der ingen der gad at se cykling, vægtløftning, boksning, og meget meget mere !!!! |
|
|
janandersen |
Lagt på d. 08/07-2007 12:14
|
den med fodbold hold nu ikke der har været meget om det men fifa og de andre store kanoner vil jo være med i kampen om doping og brug af andre stoffer....el retter ville være med . mener at de lige er kommet det...mortor sporten har også været med ... jan |
|
|
Ghia |
Lagt på d. 08/07-2007 13:15
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 25 |
tuktuk skrev: Jeg har personligt aldrig hørt om doping i skak !!! Ej heller i pool, Snooker, og 9 ball... Sejlsport og formel 1 har vel heller ikke rigitgt været ramt.... så der er masser af rene sportsgrene tilbage Vi kan jo også snakke Fodbold og håndbold, hvor doping ej heller har været brugt, (dog lidt cola til næsen har dog været inde i billedet en par gange) Nææææ fejlen ligger ikke hos sportsudøverne, men hos OS, der var jo ikke nogen der gad at sidde og kigge med i en Tour de France hvis de bare cyklede rene, det ville gå for langsomt, og de her store etapper så som bjarnes alpe du'ese eller hvad den nu hed kunne ikke forekomme, da alle var på et mere lige niveau, fejlen er bare at nu ved vi det foregår, og metoderne bliver mere og mere vågede..... men det har altid forekommet.... Så længe leve dopingen eller var der ingen der gad at se cykling, vægtløftning, boksning, og meget meget mere !!!! Nej og golf er hellere ikke ramt af doping fordi man tester simpelthen ikke udøverne men ikke desto mindre er betablokker mv ganske udbredt for at tage nerverne. Fodbold er da også plumråddent. Kender da adskellige fodboldspillere som benytter ting som man ellers kun troede finske vægtløftere brugte. Næ hatten af for de mandfolk som tør stå ved hvad de har gjort og ikke er sådan vat[UPASSENDE ORD]ke som fodboldspillere. Nu er du selv inde på skak og der er det under et år siden hvor der var problemer med en snyder som rendte på lokum hver andet øjeblik. |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 08/07-2007 14:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Hej Tuktuk De dage er forbi, hvor du ikke har hørt om doping i skak. Denne fra AC The People's Media Company (og en del andre kan findes ved søgning på "Chess doping" på Google): Drug abuse and doping is nothing new in the world of professional chess. In 1973, Grand Master Valery Solov was suspended for 14 games after blood tests confirmed a hematocrit of over 67%. After months of deliberation, Solov finally confessed to blood doping as part of a plea deal that resulted in the restoration of his tournament privileges. "I was scheduled to play a particularly brutal tournament in Denver, Colorado," said Solov. "They call Denver 'the Mile High City' and I needed to do whatever I could to be at my best at that altitude. I admit I was wrong. But everybody's doing it." vh/ bjarne (som for bare et par år siden så ganske meget Tour de France, men som ikke gider ofre bare 2 minutter på den pedaltrampende medicinalindustri nu). |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 09/07-2007 06:12
|
hmmm... Doping i skak ja så har jeg hørt det med..... men som jeg skrev før, tror jeg stadig at der findes mange sprtsgrene hvor folk ikke doper sig, og leger narkomaner for et godt ord.... men indrømmet der er nok flere sprotgrene hvor doping er udbredt end dem der ikke har det !!! men så des jo bedre for os, som jeg skrev før gider vi jo ikke kigge med og følge sporten hvis det ikke var der, for så var det for kedeligt og langsomt... Hvem gider til eksemple at se vægtløftning hvis maksimalvægten er 2 kasser øl (jeg ved godt det ville være mere)?? det er sjovere når vi ser dem løfte hvad der svarer til en kavrt morris mascot !! Samme gæder cykel løb.... der er sjovere at følge når vi ser dem kører 53 km/t over 43 km på en enkeltstart end at se dem jodle rundt med et gennemsnit på 40 km i timen hvi de var rene.... Det er skammeligt at vi har det sådan, men jeg gad da ikke at se cykelløb hvis de ikke lavede disse enkeltmandpræstationer og og kørte røven ud af bukserne, det ville jo svare til at jeg skulle begynde at se damehåndbold for boilden skyld og ikke for at se bryster hoppe lige til sidst bjarne..... hvorfor har du ændret din opfattelse nu ??? det har jo været almindeligt brugt i cykelsporten i over 10 år med doping, så du har fulgt masser af cykelsport med doping !! |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 09/07-2007 08:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Hej Tuktuk Du har fuldstændig ret - der har været doping i cykelsporten (og andre idrætsgrene) i masser af år. Så der er ikke anden fornuftig forklaring på min ændrede opfattelse, end at det nu simpelthen er blevet FOR meget. |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 09/07-2007 11:46
|
Ok !!! ikke at jeg ikke forstår dig, men jeg kan bare ikke se at cykelsporten er blevet mindre gloværdig efter de sidste par år, det er jo ikke sådan at de kører hurtigere nu eller mindre udfordrene, det er det samme som altid... så man kan da stadig godt nyde Touren også selv om de kører som narkomaner !!! Jeg synes sku stadig det er hyggeligt at se på, og står gerne op kl ged hernede for at se touren... Men det måske bare mig ?? |
|
|
janandersen |
Lagt på d. 09/07-2007 12:22
|
kan godt se hvor du hen tuk..og det samme for mig hurtig hjem fra arb og se tour. men igen personligt gi det lort fri for alle og der vil komme noget nyt ind i sporten. hviket hold har fleste døde det giver extra pont på kontoen. for det er jo rigtig vi ved jo alle det de gør og det er ikke kun cykel-sport men alle sport-grene vi vil har fart vi vil se det umenskelige mvh jan |
|
|
Lagt på d. 09/07-2007 17:52
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Gu ved om han tog fejl, af det kæmpe store udvalg af homoner http://www.bt.dk/.../70708013/ |
|
|
tuktuk |
Lagt på d. 10/07-2007 04:23
|
Nååå ja han havcde hørt noget om kønshormoner, han troede så det var østrogen han skulle æde og ikke testetoron.... Det kan jo smutte for selv den bedste !! |
|
Spring til debat: |