Se indlæg
 Udskriv debat
Vigtig information fra Henrik/Café Europa
Webmaster
Kære alle,

Tak for alle mail og telefonopkald fra DK.
Alle har det godt, Tip (fruen), Finn og Molly (hunden). Vores ansatte knokler som små maskiner da vi bliver bestormet af skandinaver som mangler hjælp og trøst. Mange døde her i Krabi/Phi Phi, mindst 800 dræbte, det vrimler med lig fra Phi Phi hver dag.

Vær venlig ikke at ringe til os i disse dage, da folk her har brug for alt vores tid og information.

Følg med i BT som bor hos os i disse dage, istedet. mere nyt efter nyt år. nettet har været brudt ned i mange dage, derfor ikke noget livstegn fra os.

Mange hilsener,

Henrik/Cafe Europa
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
falang yao
Ny meddelelse på vej!
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Webmaster
Kære Venner og Familie mm..

Tak for alle tanker, mails og telefonopkald, det er rart at vide folk tænker på os i denne ulykkelige situation, hvor mange, alt for mange, uskyldige mennesker er blevet dræbt.

Alle har det godt her på Cafe Europa, som har været meget hektisk siden Søndag.
Vi har jo været et samlingssted for Skandinavere og ydet meget hjælp til alle, arrangeret transport, telefonopkald, korordineret information og selvfølgelig hjulpet rejseforsikringen med at løse en masse opgaver.

Det lugter grimt her i Krabi, hvor der bliver afleveret ca. 1900 lig fra Phi Phi, Koh Lanta, Koh Jum mm.

Hvad så nu ? Der er blevet lidt mere stille nu og mange af de sårede er sendt til Bangkok/hjem. Så nu er det næste opgave, som venter.

Mange har behov for støtte hernede nu, rigtig mange har både mistet familie og hjem, så en svær fremtid venter, desværre.

Vi skal være realistiske og kan IKKE hjælpe alle, men..... vi kan da prøve med nogle stykker og hvis vi står sammen, kan det blive til meget, tror vi.

Tip og jeg har taget en ung såret mand med fra Khao Lak, som har mistet hele sin familie og sit hjem og havde kun et par shorts og en t-shirt tilbage.
Manden bor nu hos os og vi hjælper ham så godt vi kan med mad og penge. Vi håber at når han bliver rask, vi kan give lidt økonomisk hjælp til ham, så han kan komme vidre i livet.

Vi har også en ældre kvinde på 57 år, som har mistet hele sit hjem og ikke har salt til et æg. Hun er også flyttet midlertidigt ind i vores hus og vi hjælper hende.

På Cafe Europa har vi startet en privat indsamling, som vil støtte disse personer 100%, ingen administrationsomkostninger m.m..

Derfor vil vi spørge/bede Jer om at bidrage til vores indsamling istedet for alle de andre, da hele støtten går ubeskåret til de nødlidende.
Hvis man taler med venner, familie og arbejdekollegaer kunne man også foreslå de hjalp "vore" ofre istedet for andre anonyme. I kender os og ved hvad vi står for, ikke ?

Stort som småt støttebeløb kan indsættes på nedennævnte konto:

Skjern Bank , Esbjerg Afd.
Reg. no. 7780 ; Konto no. 000-2612323
Kontonavn : Henrik Enevoldsen

Vi håber at alle vore bekendte vil gøre en indsats og hjælpe "lidt" til, da der er et meget stort behov for hjælp.

Vi takker på forhånd for alt hjælp og lad os vise omverden, at vi kan udrette noget sammen. Mange bække små ........

Vi ønsker alle et godt nytår og håber det bedste for 2005.

Mange hilsner fra

Finn,Molly, Tip og Henrik.

Ps. Også en stor hilsen fra pigerne på Cafe Europa.

Bragt på opfordring.
Med venlig hilsen

Webmaster

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

surin
hej jeg kender jer ikke men det lyder som en rigtig god ide jeg håber at der er andre herfra som støtter op om det
på mandag er der 3000 bath på vej her fra

falang yao
Dette samme herfra,selv om det har også været indsamling på Watpa i Dragør i dag, samt at det kommer rasle bøsser fra Rød Kors,Unicef m.m., Jeg har ikke købt Champagne(ikke noget at fejre efter denne tragedi) ej eller fyrværkeri ,da jeg synes at mine penge vil gøre mere gavn i Thailand end de to min. fornøjelse en raket giver.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Webmaster
Ao Nang beach er 100% klar til at modtage turister, man kan ikke se der er sker noget derude overhovedet. Jeg var der i går og besigtige området.

Koh Hong, den populære Koh Poda og Chicken Island er også klar til besøg, er ryddet op og man kan svømme. Folk har været derovre allerede og sagt at alt er ok.

Krabi by er alt ved det gamle, der er ikke sket noget overhovdet i byen, så bare kom og besøg os.

Som sagt, Krabi området er klar til at få besøg igen.

Koh Lanta er 70% køreklar, nogle steder er slemt medtaget. Bådene til Koh Lanta sejler fra den 15/1 igen, her fra byen.

Mange hilsner

Henrik / Cafe Europa

--------------------------------------------------------------------------------
Med venlig hilsen

Webmaster

Spring til debat: