Se indlæg
støt dem her med underskrifter
|
|
Lagt på d. 07/04-2007 17:09
|
|
Begynder Antal indlæg: |
http://www.anti-r...rifter.dk/ De skulle simpelhen Have nogle bank dem der laver sådan noget her Her kan i se hvor afskyeligt det er, har sådan set kun set lidt af linket så kunne jeg ikke holde ud at se mere. http://www.youtub...ted&search Redigeret af d. 07/04-2007 17:11 |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 07/04-2007 17:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
ja helt afskyligt rent dyr plageri, hvis det bare tilnærmeligsvis kommer til at ligne det der kommer til københavn så skal det stoppes med al fandens vold og magt, så en underskrift er afsendt herfra. RENT DYRPLAGERI SIGER JEG BARE ( FY FOR SATAN ) quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Lagt på d. 07/04-2007 17:38
|
|
ja jeg har også skrevet under Det ser uhyggeligt ud bamsen |
|
|
Hep |
Lagt på d. 07/04-2007 17:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
Hold kæft noget svineri... |
|
|
Saendaeng |
Lagt på d. 07/04-2007 17:57
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1277 |
En underskrift er hermed givet. Det kan naesten kun vaere amerikanere, De er Fucked up i hovedet. Og skulle selv proeve at blive behandlet saadan.
Michael B Kristensen
|
|
|
stoney |
Lagt på d. 07/04-2007 21:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 182 |
Jeg har også set de klip,men er det,der vises i København?fordi ifølge Dansk lovgivning må sådan form for fornøjelser ikke foregå,her i landet,men er jeg gal på den?ps det er iøvrigt afskydeligt hvad vi ser på de klip,typisk Amerikansk.
Pil af med jer,knægte.I tiltrækker fluerne!
|
|
|
Santhumpon |
Lagt på d. 07/04-2007 22:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 227 |
Hej. Jeg har også skrevet under. Gider ikke se på dyremishandling. Har derfor ikke set hvad der ligger på linket. Men jeg skriver under på grund af denne artikel i BT fra 14 Februar 2007. http://www.bt.dk/...7378964540 og denne fra EB den 31 Marts 2007. http://ekstrablad...286094.ece Men er bare ræd for at det ikke hjælper noget med underskrifterne. Jeg har selv meldt en nabo for at mishandle sin hund ved at den stod i en kort lænke og gøede døgnet rundt ude i al slags vejr. Hunden lå nærmest i sin egen afføring. Der blev taget billeder af hunden, hvor den lå i den korte lænke og i sin egen afføring Jeg meldte ham til dyreværnsforeningen, som så meldte ham til politiet. Men det hjalp ikke, hunden blev bare taget ind i huset og lukket inde i en transportkasse. Og nu står den så ude igen i lænke og gør døgnet rundt. Jeg har haft kontakt til dyreværnsforeningens kontaktperson i Vejen et par gange indenfor de sidste 2 måneder. Og intet er sket endnu, jeg tror de har opgivet sagen. Politiet gør jo ikke noget, de beder bare naboen om at tage hunden ind og gå ture med den i stedet for at lænke den. De burde hvis sagen skulle gribes rigtig an efter dyreværnsloven fjerne hunden og give naboen en straf for det han har udsat hunden for. mvh Torben Redigeret af Santhumpon d. 07/04-2007 22:28 |
|
|
Hep |
Lagt på d. 09/05-2007 12:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 510 |
Fra Ekstra Bladet - 12:24 - 09. maj. 2007 Rodeoshows aflyst i Parken To dages rodeoshows i Parken i København sidst i juni er aflyst. Baggrunden er kritik fra bl.a. dyrlæger og dyreværnsorganisationer Parken aflyser det planlagte rodeoshow på grund af kritik. (Foto: AP) (WORKBOOK STOCK) To dages rodeoshow i Parken i København den 29. og 30. juni er aflyst, oplyser arrangøren Karsten Østergaard. Han fortæller, at aflysningen har baggrund i den kritik, der har været rejst omkring arrangementet - også fra danske dyrlæger. - Det er desværre ikke lykkedes os at trænge igennem hos en række medier og dyreværnsorganisationer med budskabet om, at rodeoet hverken er tyrefægtning eller grisetransport, siger Karsten Østergaard. Han tilføjer, at arrangementet var ment som et stykke unikt, amerikansk kultur, som man aldrig tidligere har set i Skandinavien. ekstrabladet.dk har i en række artikler sat fokus på, hvordan dyrene i et rodeo-show udsættes for blandt andet elektiske stød for at få dem til at gå i panik. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 09/05-2007 13:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Ja os der bor i Thailand kan jo saa heldigvis ikke se det |
|
|
Lagt på d. 09/05-2007 13:12
|
|
Fedt det blev aflyst, så mangler man bare at få stoppet de der lange dyretransporter for det er sgu da også noget forfærdeligt noget. Gad vide hvordan de har det med at transpoterre slagtedyr i thailand? Det har jeg tit tænkt på når jeg ser det i thailand, gad vide om de er bedre end vi er heri dk til det? |
|
Spring til debat: |