Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Vi kan da ikke have at der er biodiversitet på kloden.
Næ nej, mono kultur er vejen frem. Vi skal tromle det hele ned, og tilbage bliver blot homo sapiens og kakelakker. Og dem kan vi vistnok ikke leve af.
Paeng-nga, wife of the injured tourist, said her husband did not want to blame anyone for what happened
Jamen, er dette ikke storslået, tilmed en grandiøs tilgivelse?
Hans 98 år yngre hustru uddeler hermed syndsforladelse.
Det er da stort..
Get a fucking grip!
Der er natur, bio fauna - stadigvæk og heldigvis - men der er hensynsløse og generelt hjernedøde personager der henhører i kakelak kategorien:
https://www.indep...42136.html
Og det er kun dem vi hører om, resten foregår i det stille regi.
Har nu været her i Kao Thao 13 kilometer syd for Huahin i 4 uger, kommer på stranden som hedder Sai Noi det er der hvor der er hajer, en Normand blev for for en uge siden bidt i sit ene ben, han blev syet med 19 sting, han har det ok nu, men der har været et rend af fine folk i uniformer nogle fra kommunen og andre fra marinen og fiskeriministeriet, der er blevet taget talrige billeder af De fine folk i uniformer, det er De gode til her ude, det eneste jeg ved fra lokalbefolkningen er at der der arbejdes på at lave en form for net/hegn. Men der kan jo godt gå noget tid med det.
Jeg skriver dette indlæg fordi jeg kan se at der er ikke nogen turister på stranden, den er helt død, har aldrig set noget lignede i de 10 år jeg er kommet her, det er synd for Dem der har restaurerant taler med Dem hver dag, De er lidt modløse, ingen indtægter ingen mad, det var bare lige en frisk opdatering herfra. Mvh Sai noi.