Se indlæg
 Udskriv debat
Nye flyve tider for thai.
sony
Hejsa er der nogle af jer der har kendskab, til om thai airwais laver om på flyvetiden 2019?

Jeg har prøvet 3 perioder nu, og de 2 af dem er fra kbh som den plejer, men fra bkk er de alle 3 fra klokken 12:55 og i kbh 18:45. Og priserne er 6121,, 6195 og 6261 kr. Er det gode priser, eller tror i de falder meget?
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

zapper
Hvis det ikke er i dec og januar måned, så vil du opleve priser der er langt lavere, når Thai Airways i årets løb vil søsætte diverse salgskampagner.
Da det er 2019 du søger, er du i rigtig god tid i din søgen.
Så vent og se hvorledes 2018 forløber med kampagner, for sådan omtrentlig vil tidspunkterne også være for tilsvarende salgsfremstød i 2019.

Jeg ved godt som FREM'er at du har det svært nok i forvejen, så dig skal man være god ved LOL LOL

sony
zapper skrev:

Hvis det ikke er i dec og januar måned, så vil du opleve priser der er langt lavere, når Thai Airways i årets løb vil søsætte diverse salgskampagner.
Da det er 2019 du søger, er du i rigtig god tid i din søgen.
Så vent og se hvorledes 2018 forløber med kampagner, for sådan omtrentlig vil tidspunkterne også være for tilsvarende salgsfremstød i 2019.

Jeg ved godt som FREM'er at du har det svært nok i forvejen, så dig skal man være god ved LOL LOL

Du ved god ALTID, for æren og aldrig for magten ik. Pfft

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
sony skrev:

Hejsa er der nogle af jer der har kendskab, til om thai airwais laver om på flyvetiden 2019?

Jeg har prøvet 3 perioder nu, og de 2 af dem er fra kbh som den plejer, men fra bkk er de alle 3 fra klokken 12:55 og i kbh 18:45. Og priserne er 6121,, 6195 og 6261 kr. Er det gode priser, eller tror i de falder meget?

Mon ikke det er Phuket flyveren som mellemlander i BKK, på hjemturen, som du har fat i?
Hvad datoer søger du på?
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

sony
natty skrev:

sony skrev:

Mon ikke det er Phuket flyveren som mellemlander i BKK, på hjemturen, som du har fat i?
Hvad datoer søger du på?

Jeg ved det ikke men de 3 de datoer jeg søger på er som følger her... 12/1 til 10/2 .. 18/1 til 17/2 og 26/1 til 24/2 2019.

sony
Du har sgu ret natty, det er mig der er en klovn. Må væbne mig med tålmodighed til prisen falder.

natty
sony skrev:

natty skrev:

sony skrev:

Hvad datoer søger du på?

Jeg ved det ikke men de 3 de datoer jeg søger på er som følger her... 12/1 til 10/2 .. 18/1 til 17/2 og 26/1 til 24/2 2019.

Business as usual.
På dine returrejser er der to afgange, et dagfly og det normale natfly, lige efter midnat på samme dato, dog til forskellige priser.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Girobank
Kig efter flynr. TG 950 eller TG951
Den fra og til Phuket har et andet nr.
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

sony
Girobank skrev:

Kig efter flynr. TG 950 eller TG951
Den fra og til Phuket har et andet nr.

Jeg søger på momondo, og der kommer de billigste priser som regel. Men klovnen (mig) skal jo bare trykke på de rigtige tangenter.

zapper
Sony en anden god måde er at søge via kilroy.dk - for hvis du er fleksibelt mht dato kan du få en oversigt +- 3 dage og du kan specifik søge på bestemt selskab. Når du så har fundet den billige afgang, så kan du søge på andre søgemaskiner, om der skulle være et bureau med et billigere tilbud.
På den måde sparede jeg 2300 kr på den samme billet, og jeg troede ikke mine egne øjne, men den var god nok.

JohnBKK
- og slet så lige cookies hver gang i søger, ellers stiger priserne..!

Read the rules

vandango
JohnBKK skrev:

- og slet så lige cookies hver gang i søger, ellers stiger priserne..!

Read the rules

Jeps brows i ikognito mode, brug flere slags browsere, en til at søge med, en til at købe i.
I stedet for f.eks. momondo.dk brug i stedet momondo.se, der er ofte lidt ekstra at spare.
Lavede en testsøgning på Momondo. Direkte med ThaiAirways den 1.6-30.6. Momondo.dk 4597 dkr. og Momondo.se 4189 dkr.
Redigeret af vandango d. 26/03-2018 03:29

jh
Jeg bruger Firefox som browser.Bruger privat windov hver gang da kan de ikke spore dig.

https://support.m...ormationer

På andre browsere kan man også gøre det,så er du fri for at slette cokkies hver gang.

kiml
du kan kun søge billeter 365 dage frem
sony skrev:

[img][/img]

farao54
kiml skrev:

du kan kun søge billeter 365 dage frem
sony skrev:

Og iflg min erfaring, ofte kun 11 måneder frem, for nogle selskaber...
Kom f.eks. hjem primo januar, og ville checke Thai Airways 20. december 2018 til 1. januar 2019.
Det kunne først lade sig gøre i februar...

Spring til debat: