Se indlæg
 Udskriv debat
Billig billet december til BKK
zapper
Hej her er en lille uhøjtidelig konkurrence for folk som engang i mellem keder sig. Yo baby
Det drejer sig om at finde den billigste og bedste billet til prisen.

Fra Danmark til Bangkok
Tidligste afgang fra Danmark er 7 december.

Betingelser:
Det skal være direkte eller 1 stop(2stop hvis det er fra Jylland) rejse med max. 4 timers transittid. Cheers
Max 30 dage
Angiv rejse og hvor du har fundet den henne.

Overraskelse...der er måske en lille overraskelse til den dygtigste sporhund.Grin

zapper
Jeg skal gerne selv ligge ud med den her fundet hos kilroy.dk

København - Bangkok
Afgang: 09.12.2018, 14:05
Ankomst: 10.12.2018, 09:55
Rejsetid: 13:50
Stop: 1

Bangkok - København
Afgang: 01.01.2019, 12:05
Ankomst: 01.01.2019, 22:15
Rejsetid: 16:10
Stop: 1
1 Voksen
DKK 3755

vandango
er det med sunni muslimer?

zapper
Sry det er med Aeroflot.

energy
nemt :-)

Travelgenio

Afrejse 7 december hjem d. 6 januar
Air China via Beijing pris 3035 kr.

Rejsetid 17 og 19 timer
Mellemlanding hhv 3 og 2,15 timer.
Redigeret af energy d. 24/02-2018 18:10

zapper
Energy du har ret bortset fra du har en lille slåfejl for hjemrejsen er *kun* 16 timer og ikke 19, som du skriver. Hvilket blot gør rejsen mere attraktivSmile.
Rejsen er også at finde på monondo.
Godt spottet den bliver vist svær at slå :-)

zapper
energy skrev:

nemt :-)

Travelgenio

Afrejse 7 december hjem d. 6 januar
Air China via Beijing pris 3035 kr.

Rejsetid 17 og 19 timer
Mellemlanding hhv 3 og 2,15 timer.

Helt nemt er det nu ikke. Der stod der kun var to sæder tilbage. Prøvede også ved flybilletten.dk Jeg ville bestille til den pris, men hovsa så røg prisen op over 3800 kr. Så venter og ser hvad der sker i morgen.

click
Sry det er med Aeroflot.

Havde en ven der 3 gange har været med Aeroflot FØRSTE ENESTE & SIDSTE GANG
Han havde fundet en tur til 2400 det er vel 3-4 år siden med 6 timers ventetid i Moskva på udrejsen og 4 timers ventetid på hjemrejsen hans ventetid til Bangkok kom op på 16 timer og hjemturen på 12 timer og han måtte ikke forlade FUCKING Moskva lufthavn sad bare der og ventede og ventede Han tager aldrig mere Aeroflot
Men som jeg sagde til ham nærige mennesker ligger som de har redtBvdrrrrrr
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

vandango
click skrev:

Sry det er med Aeroflot.

Havde en ven der 3 gange har været med Aeroflot FØRSTE ENESTE & SIDSTE GANG
Han havde fundet en tur til 2400 det er vel 3-4 år siden med 6 timers ventetid i Moskva på udrejsen og 4 timers ventetid på hjemrejsen hans ventetid til Bangkok kom op på 16 timer og hjemturen på 12 timer og han måtte ikke forlade FUCKING Moskva lufthavn sad bare der og ventede og ventede Han tager aldrig mere Aeroflot
Men som jeg sagde til ham nærige mennesker ligger som de har redtBvdrrrrrr

Har selv rejst med Aeroflot, men ikke med lang ventetid i lufthavnen.
Eneste problem var mellem københavn og moskva. Serveringen var langsom pga. muslimerne skulle have forklaret hvad der var i maden. Selvom de sad ved siden af hinanden, skulle hver enkelt have gentaget forklaringen.

zapper
Lad os nu holde snuden i sporet, og så koncentrer os om at finde nogle billige billetter. Så må det være op til hver enkelt, hvad man gør. Nåh men der der 3000 kr billetter med airchina de koster nu 3834. Jeg vil gerne indskyde en kommentar til aeroflot, dem rejste jeg med sidste år. Rejser gerne med dem igen, selvom det for mig var uforståelig at drikkevarer kommer rundt ½ time før spisningen, og så ikke kommer rundt igen. Havde to timer i Moskva, dem rejser jeg nu gerne med igen, hvis prisen er den rigtige.
Lad os nu så hvis de kommer flere sporhunde på banen, hvad billetterne koster.
Hep HEP.

Spring til debat: