Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Billet i sommerferien
|
|
zapper |
Lagt på d. 17/02-2018 20:03
|
Øvet medlem Antal indlæg: 442 |
Jeg faldt over lidt forskellige priser CPH - BKK med afgang den 12/13/14 juli og hjemrejse start august. Alle de mange udbydere var enige om en billet med Qatar med lavest transittid alle kostede over 7.000 undtaget sky.tours der kun ville have 4700 kr. Se det er jo en forskel, der springer en i øjnene særlig når man er jyde For hvad der er sparet er jo tjent. De første par dage var prisen så steget når jeg blev dirigeret fra momondo over til sky.tours bestillingside, men det stoppede mig nu ikke, så jeg har prøvet hver dag om der så snart var en billet til den lave pris. BINGO i dag var det så muligt at kunne bestille, så vupti mig på enterknappen og Pattaya here I come. Men det er godt nok utrolig der er over 2000 kr i forskel på samme billet. ps... E ticket billeten dukkede op et par timer efter, og har tjekket skytours på trust pilot, at det ikke var et par plattenslagere. Kunne så via bookingreference logge ind på Qatar Airways hjemmeside og bestille sæde, så jeg kan få plads til ben og bedetæppe ps ps EEEEELSKER Qatar for fine priser er lige kommet hjem den 8 feb til en lav billetpris på 2600 kr og skal afsted til maj igen til 3200 kr. Så det er både mig og pigerne taknemlige over |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 18/02-2018 01:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
zapper skrev: Jeg faldt over lidt forskellige priser CPH - BKK med afgang den 12/13/14 juli og hjemrejse start august. Alle de mange udbydere var enige om en billet med Qatar med lavest transittid alle kostede over 7.000 undtaget sky.tours der kun ville have 4700 kr. Se det er jo en forskel, der springer en i øjnene særlig når man er jyde For hvad der er sparet er jo tjent. De første par dage var prisen så steget når jeg blev dirigeret fra momondo over til sky.tours bestillingside, men det stoppede mig nu ikke, så jeg har prøvet hver dag om der så snart var en billet til den lave pris. BINGO i dag var det så muligt at kunne bestille, så vupti mig på enterknappen og Pattaya here I come. Men det er godt nok utrolig der er over 2000 kr i forskel på samme billet. ps... E ticket billeten dukkede op et par timer efter, og har tjekket skytours på trust pilot, at det ikke var et par plattenslagere. Kunne så via bookingreference logge ind på Qatar Airways hjemmeside og bestille sæde, så jeg kan få plads til ben og bedetæppe ps ps EEEEELSKER Qatar for fine priser er lige kommet hjem den 8 feb til en lav billetpris på 2600 kr og skal afsted til maj igen til 3200 kr. Så det er både mig og pigerne taknemlige over Norwegian har gode priser i Juni Jeg selv tager en billet tur/retur i Juni til Juli for ca 3000 kr Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
sony |
Lagt på d. 18/02-2018 07:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
GAMBIT skrev: zapper skrev: Jeg faldt over lidt forskellige priser CPH - BKK med afgang den 12/13/14 juli og hjemrejse start august. Alle de mange udbydere var enige om en billet med Qatar med lavest transittid alle kostede over 7.000 undtaget sky.tours der kun ville have 4700 kr. Se det er jo en forskel, der springer en i øjnene særlig når man er jyde For hvad der er sparet er jo tjent. De første par dage var prisen så steget når jeg blev dirigeret fra momondo over til sky.tours bestillingside, men det stoppede mig nu ikke, så jeg har prøvet hver dag om der så snart var en billet til den lave pris. BINGO i dag var det så muligt at kunne bestille, så vupti mig på enterknappen og Pattaya here I come. Men det er godt nok utrolig der er over 2000 kr i forskel på samme billet. ps... E ticket billeten dukkede op et par timer efter, og har tjekket skytours på trust pilot, at det ikke var et par plattenslagere. Kunne så via bookingreference logge ind på Qatar Airways hjemmeside og bestille sæde, så jeg kan få plads til ben og bedetæppe ps ps EEEEELSKER Qatar for fine priser er lige kommet hjem den 8 feb til en lav billetpris på 2600 kr og skal afsted til maj igen til 3200 kr. Så det er både mig og pigerne taknemlige over Norwegian har gode priser i Juni Jeg selv tager en billet tur/retur i Juni til Juli for ca 3000 kr Ja så skal du også betale for at gå på lokum og alt muligt andet. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
zapper |
Lagt på d. 18/02-2018 09:58
|
Norwegian har gode priser i Juni Jeg selv tager en billet tur/retur i Juni til Juli for ca 3000 kr Det er også en meget billig billet må man sige. Problemet med Norwegian er at skal du have kuffert med mv. så skal du slippe en tusse ekstra, for ellers risikerer du også at sidde i en sandwich mellem to andre. Jeg vil helst have en gangplads i midterrækken. Desuden er alt gratis med om bord hos muslimerne. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 18/02-2018 13:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
zapper skrev: Norwegian har gode priser i Juni Jeg selv tager en billet tur/retur i Juni til Juli for ca 3000 kr Det er også en meget billig billet må man sige. Problemet med Norwegian er at skal du have kuffert med mv. så skal du slippe en tusse ekstra, for ellers risikerer du også at sidde i en sandwich mellem to andre. Jeg vil helst have en gangplads i midterrækken. Desuden er alt gratis med om bord hos muslimerne. Ja, og der vises konstant på TV skærmen hvilken retning kultens kampesten i Mekka befinder sig, så man kan vende snotten den rigtige vej hvis man sku´få lyst til en bøn eller flere, tip-top service.. |
|
|
zapper |
Lagt på d. 18/02-2018 17:11
|
JohnBKK skrev: Ja, og der vises konstant på TV skærmen hvilken retning kultens kampesten i Mekka befinder sig, så man kan vende snotten den rigtige vej hvis man sku´få lyst til en bøn eller flere, tip-top service.. Det er jo et 5 stjernet selskab |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 18/02-2018 17:23
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Five Star bullshit er det... " "the world's 5-star airline" is merely a marketing/advertising slogan. There is no official star ranking for airlines; the strapline is self-chosen; it doesn't refer to Skytrax, or any other rating. " https://www.flyer...ing-2.html |
|
|
zapper |
Lagt på d. 18/02-2018 19:21
|
JohnBKK skrev: Five Star bullshit er det... " "the world's 5-star airline" is merely a marketing/advertising slogan. There is no official star ranking for airlines; the strapline is self-chosen; it doesn't refer to Skytrax, or any other rating. " https://www.flyer...ing-2.html Vi behøver jo ikke være enige i valg af selskaber. Vi ser forskelligt på tingene, det gør vi jo også på damerne :-) Så derfor er det nok en til os alle |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 18/02-2018 22:24
|
sony skrev: GAMBIT skrev: zapper skrev: Jeg faldt over lidt forskellige priser CPH - BKK med afgang den 12/13/14 juli og hjemrejse start august. Alle de mange udbydere var enige om en billet med Qatar med lavest transittid alle kostede over 7.000 undtaget sky.tours der kun ville have 4700 kr. Se det er jo en forskel, der springer en i øjnene særlig når man er jyde For hvad der er sparet er jo tjent. De første par dage var prisen så steget når jeg blev dirigeret fra momondo over til sky.tours bestillingside, men det stoppede mig nu ikke, så jeg har prøvet hver dag om der så snart var en billet til den lave pris. BINGO i dag var det så muligt at kunne bestille, så vupti mig på enterknappen og Pattaya here I come. Men det er godt nok utrolig der er over 2000 kr i forskel på samme billet. ps... E ticket billeten dukkede op et par timer efter, og har tjekket skytours på trust pilot, at det ikke var et par plattenslagere. Kunne så via bookingreference logge ind på Qatar Airways hjemmeside og bestille sæde, så jeg kan få plads til ben og bedetæppe ps ps EEEEELSKER Qatar for fine priser er lige kommet hjem den 8 feb til en lav billetpris på 2600 kr og skal afsted til maj igen til 3200 kr. Så det er både mig og pigerne taknemlige over Norwegian har gode priser i Juni Jeg selv tager en billet tur/retur i Juni til Juli for ca 3000 kr Ja så skal du også betale for at gå på lokum og alt muligt andet. Det er ikke helt forkert nej.. men til den pris kan jeg sagtens holde mig Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 18/02-2018 22:35
|
zapper skrev: Norwegian har gode priser i Juni Jeg selv tager en billet tur/retur i Juni til Juli for ca 3000 kr Det er også en meget billig billet må man sige. Problemet med Norwegian er at skal du have kuffert med mv. så skal du slippe en tusse ekstra, for ellers risikerer du også at sidde i en sandwich mellem to andre. Jeg vil helst have en gangplads i midterrækken. Desuden er alt gratis med om bord hos muslimerne. Grunden til jeg altid flyver med Norwegian er, foruden de lave priser for direkte, at jeg har Norwegian Kreditkort som jeg for det meste har point som svarer til 700 til 1000 kr som jeg også kan trække fra totalprisen OG så er det inklusiv gratis rejseforsikring når jeg betaler billetten med Norwegian kreditkortet. Så kan jeg sagtens købe mig til det væske og snacks som jeg får lyst til på flyet. Da vi rejste hjem i December var der desuden masser af ledige sæder vi kunne vælge mellem, så det gav god plads til min knægt på 7 mdr kunne sove på et frit sæde. Rejsetiderne er også helt fine -Afrejse fra CPH er sen efter middag med ankomst tidligt om morgenen i BKK og retur er det tidligt afgang fra BKK og ankomst i CPH ved aften tid. Jeg ville gerne prøve andre selskaber, men jeg vil sige at jeg foretrækker at betale en lav pris og ingen service end en høj pris for service og gratis vand og drinks - da jeg ikke drikker alkohol når jeg rejser alligevel. Jeg kunne sagtens finde en masse negativt omkring Norwegians service,benplads mm. men jeg har kun en ting i mit hovede når jeg sidder på et fly og det er at komme af flyet igen Jeg glæder mig til den dag en direkte tur bliver skåret ned i tid 50% Så kan de smide mig ind i lastrummet for min skyld Redigeret af GAMBIT d. 18/02-2018 22:47 Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/02-2018 05:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Godt indlæg GAMBIT, du forstår at spare og få det meste ud af dine penge, alle andre på portalen burde gøre som dig - bravo! Min i stedet render de velopdragede folk herinde efter sunni muslimske selskaber idet de ikke kan få muslimer nok, selv i flyet og mellemlandinger skal de have deres muslimboost. Forstår nu godt at Danmark har massive problemer. |
|
|
click |
Lagt på d. 19/02-2018 07:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Gambit skrev Grunden til jeg altid flyver med Norwegian er, foruden de lave priser for direkte, at jeg har Norwegian Kreditkort som jeg for det meste har point som svarer til 700 til 1000 kr som jeg også kan trække fra totalprisen OG så er det inklusiv gratis rejseforsikring når jeg betaler billetten med Norwegian kreditkortet. Så kan jeg sagtens købe mig til det væske og snacks som jeg får lyst til på flyet. Jeg er helt enig bortset fra de røvhuller ikke vil udstede et Norwegian kreditkort til mig fordi jeg har adresse her i Thailand, hvad jeg ikke forstår en dyt af, når man har dansk platinkort og 4 andre masterkort udstedt i DK Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
energy |
Lagt på d. 19/02-2018 09:27
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
vandango skrev: Godt indlæg GAMBIT, du forstår at spare og få det meste ud af dine penge, alle andre på portalen burde gøre som dig - bravo! Min i stedet render de velopdragede folk herinde efter sunni muslimske selskaber idet de ikke kan få muslimer nok, selv i flyet og mellemlandinger skal de have deres muslimboost. Forstår nu godt at Danmark har massive problemer. Jeg er helt enig med dig og forstår heller ikke folk vælger de selskaber for at spare lidt småmønter. Flyv dog med Thai Airways, Finnair, Norwegian og osv. Kíg efter når de har tilbud for så er priserne altså meget tæt på de muslimske selskabers. Vi flyver f.eks 2 voksne og 1 barn på 5 år i juli med Thai Airways direkte til ialt 12500,00 DKK. Redigeret af energy d. 19/02-2018 09:41 |
|
|
zapper |
Lagt på d. 19/02-2018 09:57
|
vandango skrev: Min i stedet render de velopdragede folk herinde efter sunni muslimske selskaber idet de ikke kan få muslimer nok, selv i flyet og mellemlandinger skal de have deres muslimboost. Hvilker racisist og uvidende svar. Der er noget, der tyder på du snakker om noget du ikke ved noget om. For det er sådan at der jo gerne må være andre nationaliteter i selskaber såsom norwegian og Qatar. Når jeg flyver med Qatar så er der masser af danskere og svenskere ombord. Når når jeg har fløjet med Norwegian har der sørme også været danskere ombord. Derudover flyver jeg ikke med Thaiairways som tre gange har forsinket i mange timer ( desværre inden jeg fik kendskab til flyforsinkelser.) Norwegian 8 timers forsinkelse i BKK fik en billet til spisning for 600 B - pudsede flyforsinkelser på den, der gik 9 måneder før jeg fik mine 600 euro Qatar pga forsinkelse i CPH nåede jeg ikke forbindelse fly i Doha, så blev kørt på fint hotel gratis forplejning og 10 timers ventetid på næste flyver - igen flyforsinkelser på sagen,allerede en uge efter anerkendte selskabet deres fejl, og der gik IKKE en måned, så tikkede de 600 euro ind på min konto. Se det er god stil Så vi har alle vore små årsager til at vælge, som vi vælger. Selvom prisen er en vigtig faktor. Forstår nu godt at Danmark har massive problemer. Hvad har Danmark problemer med contra muslimske flyselskaber??ps..Fandango vi har desværre ikke alle en puttehøne som dig. Du er født under en heldig stjerne at alle veluddannede og nyrige puttehøner vil have en korpulent industriarbejder, der tilmed har samme syn på andre religioner som ham den lille med overskægget. |
|
|
click |
Lagt på d. 19/02-2018 11:06
|
Derudover flyver jeg ikke med Thaiairways som tre gange har forsinket i mange timer ( desværre inden jeg fik kendskab til flyforsinkelser.) Lidt mærkelig ( men du kan selvfølgelig være uheldig) for jeg har fløjet med thaiair mere end 200 gange siden 1981 og jeg er kun 2 gange blevet forsinket fra CPH men hver gang har kaptajnen skruet lidt op for gassen så vi er landet før tiden i Bangkok Jeg har også fløjet Norwegian 2 enkeltafgange og kommet til tiden, den ene gang havde vi 4, 156 kg med det kostede ikke engang 300 DKR ekstra, og deres mad gider jeg alligevel ikke æde og der var ingen der talte om vores 6pax tuborg og diverse vand men forskellen på prisen med thaiair & Norwegian på enkelt billetter fra europa til Bangkok er enorm jeg sparede over 12000 dengang Et andet velkendt trix er at købe retur billetter og smide returen af helvede til når man er kommet frem, men kan kan desværre ikke købe en retur fra CPH til Bangkok uden at stige på i CPH Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
zapper |
Lagt på d. 20/02-2018 00:01
|
#click mht thai air Jeg har prøvet en 8 timers forsinkelse fra BKK Jeg har prøvet fra CPH at nå 3 timer afssted, vi nåede til Moskva og så fik fly problemer med et eller andet og kaptajnen måtte vende tilbage til København. Vi blev indlogeret på Bella sky, uha ja det var det fint, men fik ikke mere mad den dag, for vi havde jo fået mad på flyveren, og vi kom ikke afsted før dagen efter. Vi skulle stå og vente på vores bagage. Inden vi kom til Sky eller til Marienlyst Jeg har også prøvet, at ikke må få flere øl, og ja jeg havde fået nogle stykker men bar mine %er anstændig og sad lige så stille, for ville gerne have så mange, så jeg kunne falde i søvn, men efter 8-10 stk var der pludselig ikke flere øl ombord ( lol) Så var der heldigvis lidt gin og sweepes, så gik det lidt igen, indtil jeg blev træt og så sov jeg sødt og godt, hvilket var mit formål. Til plus siden ved jeg en af mine kammerater lavede den klassiske brøler at komme 24 timer for sent til flyveren fra BKK. Der er mange der misforstår den afgang 01.30, men der var en ledig plads til ham hjem, og han fik den gratis den ombooking, se det var fin service. Derfor foretrækker jeg nu stadig Qatar eller Norwegian. |
|
|
click |
Lagt på d. 20/02-2018 04:30
|
Ja så kan jeg godt se du har været uheldig med hensyn til thai Jeg har også prøvet, at ikke må få flere øl, og ja jeg havde fået nogle stykker men bar mine %er anstændig og sad lige så stille, for ville gerne have så mange, så jeg kunne falde i søvn, men efter 8-10 stk var der pludselig ikke flere øl ombord ( lol) Så var der heldigvis lidt gin og sweepes, så gik det lidt igen, indtil jeg blev træt og så sov jeg sødt og godt, hvilket var mit formål Jeg havde en lidt sjov oplevelse en gang med thai, jeg kommer altid direkte fra loungen og har oprettet en lille sovepille med nogle sjusser så kommer jeg ombord på maskinen og da serveringen starter bestiller jeg 2 glas rødvin og 2 brandyer hvorefter makrellen fortæller mig at jeg kun kan få et glas rødvin før maden og først få brandyerne bagefter maden jeg forklarede hende så at jeg ikke skulle have noget at spise og holdt fast på min bestilling så blev hun sur, så fik jeg fat i purseren og forklarede at jeg gerne ville have mine 2 glas rødvin og mine 2 brandyer da jeg skulle sove, ingen problemer jeg fik hvad jeg forlangte og blev vækket til morgen maden og sådan har det altid været både før og efter. Til plus siden ved jeg en af mine kammerater lavede den klassiske brøler at komme 24 timer for sent til flyveren fra BKK. Der er mange der misforstår den afgang 01.30, men der var en ledig plads til ham hjem, og han fik den gratis den ombooking, se det var fin service. Den har jeg selv lavet engang på Phuket, skulle afsted med aftenflyveren og bagefter afsted med natflyveren fra BKK da jeg nåede frem til chekin var min billet godt nok rigtig fra Phuket, men jeg skulle have rejst 18 timer før fra BKK men som hun sagde i chekin det er du ikke den første der har gjort, jeg booker dig bare om fra BKK det kostede 200 THb ja det er fin service for alle de tosser som ikke kan klokken Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 20/02-2018 13:38
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
zapper skrev: Derudover flyver jeg ikke med Thaiairways som tre gange har forsinket i mange timer ( desværre inden jeg fik kendskab til flyforsinkelser.) Utroligt, nu har jeg arbejdet i fly branchen i et par årtier. Og de gange TG har været forsinket kan tælles på ên hånd. De leverer et rigtig godt og snorlige produkt, og det kommer fra en ansat (moi) ansat i et konkurrende flyselskab. Ret skal være ret. |
|
|
sony |
Lagt på d. 20/02-2018 18:29
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
rinpoche skrev: zapper skrev: Derudover flyver jeg ikke med Thaiairways som tre gange har forsinket i mange timer ( desværre inden jeg fik kendskab til flyforsinkelser.) Utroligt, nu har jeg arbejdet i fly branchen i et par årtier. Og de gange TG har været forsinket kan tælles på ên hånd. De leverer et rigtig godt og snorlige produkt, og det kommer fra en ansat (moi) ansat i et konkurrende flyselskab. Ret skal være ret. Ja jeg syntes også det lyder helt utroligt, nu har jeg fløjet med thai, ja jeg ved ikke hvor mange gange, men har aldrig haft en eneste forsinkelse med dem, tvært imod er vi altid kommet hjem før tid. Jov sorry mens jeg sidder og har skrevet det her, kom jeg lige i tanke om en gang da vi skulle hjem. Men det var vejret's skyld, fordi det sneede som bare pokker. Men det kan thai jo ikke gøre så meget ved, vejret. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
thongsala |
Lagt på d. 21/02-2018 08:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Det er lidt af en jungle,at finde rundt i. Prøv,at tjekke rejseleder.dk Meget interessant ! |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |