Se indlæg
 Udskriv debat
hotel
Thaidreamer
hej

nogle der ka anbefale et fornuftigt hotel i kort gå afstand fra den danske ambassade i Bangkok ?

behøver ikke være fancy , 2 - 3 stjerner er ok

på forhånd tak

Girobank
Google er din ven, søg evt. på www.agoda.dk
og problemet er løst!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com

Conrad
Pinnacle Lumpinee Park Hotel

Der er gratis parkering, hvis I er i bil.

Der er en "shop" i nærheden som er aut. oversætter af div. dokumenter, hvis det har interesse. De kan være behjælpelig med autorisationer på Den Danske Ambassade og i det Thailandske udenrigsministerium, hvis det har interesse.
Så kan man selv være turist i Bangkok i stedet for at rende fra Herodes til Pilatus. Til hest

Hvis det har interesse, så sig til, så vil jeg finde oplysninger om shoppen, der ligger på vejen mellem ambassaden og Pinnacle.

Thaidreamer
hej Conrad
tak for svar

behøver ikke papirservice denne gang :-)
papirerne er udfyldt og fruen skal bare aflevere dem på ambassaden

Thaidreamer
Girobank skrev:

Google er din ven, søg evt. på www.agoda.dk
og problemet er løst!

hej girobank

tro mig , er ivrig bruger af google.. og finder let en masse hoteller.. men det slår ikke folks erfaring vel :-)
ofte ligger de et stykke væk ( selvom man søger tæt på et punkt ) ..

handy
Pinnacle Lumpinee Park Hotel har også overnattet der for mange år siden da vi skulle på ambassaden dejligt tæt på ....men ok turistklasse hotel .

Den tid er også forbi med overnatninger til 5000-6000 for mit vedkommende og har været det længe ...var selv i bangkok for en måned siden for en kort bemærkning og boede på promenaden over for stalden sidst vi sov der for 10 år siden var de ved at sætte det i stand og det kan de uden problemer godt gøre igen ha ha men også billigt godt 1000 thb for en overnatning .

Anjin
@Thaidreamer

Jeg fik tidligere dette hotel anbefalet (af @HugoBoerge) :

http://www.pantip...

Det er meget tæt på ambassaden, hotellet er i ældre stil, men vi er helt igennem tilfredse med det og det er blevet vores favorit i Bkk.

handy
Anjin skrev:

@Thaidreamer

Jeg fik tidligere dette hotel anbefalet (af @HugoBoerge) :

http://www.pantip...

Det er meget tæt på ambassaden, hotellet er i ældre stil, men vi er helt igennem tilfredse med det og det er blevet vores favorit i Bkk.

ser også fint ud men når man skriver 2-3 stjerner så tror jeg ikke man tænker på en pris på 3600-3800 thb og måske plus tax i døgnet jeg gør i hvert fald ikke Wink
Redigeret af handy d. 07/11-2017 06:09

Anjin
@Handy

Det er jeg enig med dig i, -men de gange vi har boet der og har vi betalt mellem dkk 200 og dkk 450 pr døgn og vi har booket en lejlighed på ca 90 m.2. .
Vi har boet der 6-7 gange.

Kun een gang omkring de 450 ellers i den lavere ende af spektret, indtil nu har der hver gang været store procentrabatter ved bookingen.

handy
Anjin skrev:

@Handy

Det er jeg enig med dig i, -men de gange vi har boet der og har vi betalt mellem dkk 200 og dkk 450 pr døgn og vi har booket en lejlighed på ca 90 m.2. .
Vi har boet der 6-7 gange.

Kun een gang omkring de 450 ellers i den lavere ende af spektret, indtil nu har der hver gang været store procentrabatter ved bookingen.
....

ja ok så er det jo til at ha med at gøre i forhold til hvad man ellers kan få for de penge i Bangkok .
Redigeret af handy d. 07/11-2017 08:20

hugoboerge
Der bliver naevnt at Pantip Suites er 2-3* hvem er kommet op med det skudsmaal ? Pinnacle rangerer et sted mellem 2 og 3*.

Pantip er efter min mening 4*. Jeg har tidligere boet der regelmaessigt bl.a. fordi man foeler sig "hjemme".

Det er store og behagelige lejligheder.

Som jeg plejer at sige "hvis det er godt nok til det ..............kongehus (paa privat besoeg) er det ogsaa godt nok til mig"

handy
hugoboerge skrev:

Der bliver naevnt at Pantip Suites er 2-3* hvem er kommet op med det skudsmaal ? Pinnacle rangerer et sted mellem 2 og 3*.

Pantip er efter min mening 4*. Jeg har tidligere boet der regelmaessigt bl.a. fordi man foeler sig "hjemme".

Som jeg plejer at sige "hvis det er godt nok til det ..............kongehus (paa privat besoeg) er det ogsaa godt nok til mig"

behøver ikke være fancy , 2 - 3 stjerner er ok.

hvis du giver dig tid til at læse tråden så var det hvad trådstarter efterspurgte WinkWinkWink

hugoboerge
handy skrev:

hugoboerge skrev:

hvis du giver dig tid til at læse tråden så var det hvad trådstarter efterspurgte WinkWinkWink

Det er da rigtig nok handy - beklager.

handy
hugoboerge skrev:

handy skrev:

hugoboerge skrev:

Det er da rigtig nok handy - beklager.

no problem vil selv prøve det i anbefaler næste gang jeg er i Bangkok hvis det findes til fornuftig pris ..nu gør der lidt langt imellem ..god dag

Spring til debat: