Se indlæg
Kong Bhumibol,s bisættelse
|
|
energy |
Lagt på d. 03/10-2017 07:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Oktober står i Kong Bhumibol,s tegn. Jer som bor i Thailand mærker i noget til det i det daglige ?. Underholdning, mad, drinks ? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 03/10-2017 09:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Ikke meget her på landet, men jeg bemærker at Bangkok Post har nedtonet farverne, samt har en artikel om de paranoide generaler der åbenbart ser spøgelser i denne tid: "Soldiers and police will adopt the strictest security measures during the royal cremation ceremony later this month, officials said, after an intelligence report warned of ill-intentioned groups "in and outside" Thailand planning to disrupt the event." https://www.bangk...sing-alert |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 03/10-2017 10:41
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
jo jo har lagt maerke til alt er blev dyre |
|
|
click |
Lagt på d. 03/10-2017 11:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Mere eller mindre alle Thai Websider især de officielle er blevet farveløse det passer jo meget godt til indholdet og thaier i al almindelighed turen kommer vel også snart til alle tv stationerne Så man kan sige længe leve internettet
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
|
energy |
Lagt på d. 03/10-2017 11:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
click skrev: Mere eller mindre alle Thai Websider især de officielle er blevet farveløse det passer jo meget godt til indholdet og thaier i al almindelighed turen kommer vel også snart til alle tv stationerne Så man kan sige længe leve internettet Ingen Lah korn på thailandske kanaler i Oktober men det går jo nok :-). |
|
|
click |
Lagt på d. 03/10-2017 13:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 546 |
Ingen Lah korn på thailandske kanaler i Oktober men det går jo nok :-). sådan noget lort bliver ikke set her i huset Men noget andet er hvis de gør alvor af at bl.a alle trues kanaler skal sende i sort/hvid så kan man jo spørge sig selv om man skal betale 7 % i tax for den tid de sender i sort/hvid for det er jo ikke trues problem at regeringen her pålægger f.eks. true at sende i sort/hvid nu er jeg totalt ligeglad da jeg har alle danske kanaler gennem internettet med en IPTV-BOKS Men jeg kan da se man bliver tørret for sine true kanaler hvor vi betaler for 3 bokse 2774.27 THB hvis man skal høre grædemusik & se gamle sort/hvide klip fra kongens liv i en måned Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
|
|
Spring til debat: |