Se indlæg
 Udskriv debat
Kong Bhumibol,s bisættelse
energy
Oktober står i Kong Bhumibol,s tegn.
Jer som bor i Thailand mærker i noget til det i det daglige ?.
Underholdning, mad, drinks ?

JohnBKK
Ikke meget her på landet, men jeg bemærker at Bangkok Post har nedtonet farverne, samt har en artikel om de paranoide generaler der åbenbart ser spøgelser i denne tid:

"Soldiers and police will adopt the strictest security measures during the royal cremation ceremony later this month, officials said, after an intelligence report warned of ill-intentioned groups "in and outside" Thailand planning to disrupt the event."

www.bangkokpost.com/media/content/20171003/c1_1335323_171003042605_620x413.jpg

https://www.bangk...sing-alert

1viggovax
jo jo har lagt maerke til alt er blev dyre

click
Mere eller mindre alle Thai Websider især de officielle er blevet farveløse det passer jo meget godt til indholdet og thaier i al almindelighed turen kommer vel også snart til alle tv stationerne Så man kan sige længe leve internettet Frown
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

energy
click skrev:

Mere eller mindre alle Thai Websider især de officielle er blevet farveløse det passer jo meget godt til indholdet og thaier i al almindelighed turen kommer vel også snart til alle tv stationerne Så man kan sige længe leve internettet Frown

Ingen Lah korn på thailandske kanaler i Oktober men det går jo nok :-).

click
Ingen Lah korn på thailandske kanaler i Oktober men det går jo nok :-).
sådan noget lort bliver ikke set her i huset
Men noget andet er hvis de gør alvor af at bl.a alle trues kanaler skal sende i sort/hvid så kan man jo spørge sig selv om man skal betale 7 % i tax for den tid de sender i sort/hvid for det er jo ikke trues problem at regeringen her pålægger f.eks. true at sende i sort/hvid Sad nu er jeg totalt ligeglad da jeg har alle danske kanaler gennem internettet med en IPTV-BOKS Tuttelu Tralla Men jeg kan da se man bliver tørret for sine true kanaler hvor vi betaler for 3 bokse 2774.27 THB hvis man skal høre grædemusik & se gamle sort/hvide klip fra kongens liv i en månedSad
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Spring til debat: