Se indlæg
3 i Thailand
|
|
jc |
Lagt på d. 25/09-2017 10:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
Fra i dag har alle med 3 abonnement "3 like home" i Thailand. Endelig kan jeg nedlægge mit thai simkort :-)
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
Dalton |
Lagt på d. 25/09-2017 11:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
ja ja, ro på.. Har ikke lige studeret vilkårene, men hvis det er som det plejer må det kun bruges i udlandet i en måned af gangen hvorpå det skal bruges i DK igen i en periode. Ved det fra min søn, som oprettede det, da han skulle bo i Berlin i et års tid,sidste år. Det var ikke den store succes. |
|
|
jc |
Lagt på d. 25/09-2017 14:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
For os der bor i Danmark og max. opholder os 4 uger af gangen i Thailand er fri tale da en kæmpe fordel. Data er ligegyldigt, da hotellerne har gratis wi-fi.
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 25/09-2017 14:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Nu kan du roame frit på Thailands strande For første gang nogensinde er det nu muligt for mobilkunder at roame frit i Thailand http://ekstrablad...de/6834856 Come As You Are
|
|
|
jh |
Lagt på d. 25/09-2017 16:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Klikker man ind på 3 hjemmeside og vælger Thailand er der bare 2 mugligheder 1 dag eller 1 uge.Det er da ikke noget man kan bruge til noget da man gerne er der 1 måned eller mere. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 25/09-2017 16:36
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Her er nyheden fra 3 selv: - https://www.3.dk/...nd-2159457 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
natty |
Lagt på d. 25/09-2017 18:19
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Det er rigtigt fint, jeg vil dog for det meste benytte mit thai-sim, da jeg ikke ønsker at mine thaibekendte skal betale udlandstakst for at ringe til mig når jeg er i Thailand. Men rigtigt godt når man på en to tre ugers tur skal ringe hjem. Hmmm måske skulle jeg anskaffe mig en telefon med plads til to simkort :-) Min lap har dansk Sim, og driller mig nogen gange ved at slå roaming til når jeg tænder den, selv om jeg har slået det fra, ingen problemer mere. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 26/09-2017 16:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Jeg har skrevet til 3 og spurgt, om der er tidsbegrænsning eller andre begrænsninger på nyheden og afventer svar. Jeg har også spurgt mit nuværende selskab, Telmore, om de er så begavede også at lave fri roaming i Thailand, så man evt. er fri for at skifte selskab. Her er hurtigt svar: Det er der ikke aktuelle planer om. |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 27/09-2017 17:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
Melding fra 3 på spørgsmål om tidsbegrænsning: "Thailand er blevet tilføjet som et 3LikeHome land, og derved har man mulighed for at bruge sin inkluderede taletid, SMS/MMS og data i Thailand, uden ekstra opkrævning, med et 3LikeHome abonnement. Der er dog en begrænsning på dataen, som kaldes en fair use grænse, da vores 3LikeHome løsning er beregnet som en rejsepakke og ikke et abonnement der skal benyttes udelukkende i Thailand. Derved har man 30 dage med dataroaming, hvor man kan få lov til at bruge op til 10GB data (alt afhængigt efter hvor meget data der er inkluderet i ens abonnement). Efter de 30 dages forbrug i udlandet, nedlukker vi for data. Opkald og SMS/MMS er der fortsat åbent for, så længe man ønsker at benytte dette. For at få åbnet op for en ny 30 dages dataroamings periode, skal man være registreret 14 sammenhængende dage på danske master". Med andre ord: Ingen begrænsning på tale, SMS og MMS i forhold til, hvis man opholdt sig i Danmark: Gratis, bortset fra abonnementet. Data: Max. 30 dage ad gangen. Efter 14 dage i Danmark er der 30 dage igen o.s.v. |
|
|
jens |
Lagt på d. 27/09-2017 23:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Det er mere interresant om man f.eks. Har adgang til 4G i flere lande med 3likehome er der kun aftale om 3G. Og tror bare jeg fortsætter med mit thailandske simkort, har være kunde ved oister der jo også er en del af 3. Og med den elendige dækning de har i dk er de ikke en mulighed og have abonnement ved. Og hvor stor er behovet egentlig for fri tale og SMS , selv min gamle mor har Line på telefonen så vi kan skrive og tale den vej. Og bemærk opkald til lokale numre koster 3,95kr i opkaldsafgift. https://tools.3.d...ountry=203 Redigeret af jens d. 27/09-2017 23:45 |
|
|
jojokent |
Lagt på d. 28/09-2017 10:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 74 |
Har man 3likehome er der ikke opkaldsafgift. Jeg har ventet på dette da jeg bor i Thailand og arbejder i Dk 14 dage af gangen. Og det virker godt. |
|
Spring til debat: |