Se indlæg
Danish prince causes stir
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 04/08-2017 15:16
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Så er skandalen nået til Bangkok: "COPENHAGEN: The husband of Denmark's Queen Margrethe is causing a stir in one of the world's oldest monarchies." http://www.bangko...auses-stir Måske han sku´ kontakte Casper Christensen og Frank Hvam for at høre om der er en rolle til ham i næste udgave af "Klovn"? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 04/08-2017 19:07
|
Jeg tror han fandt ud af hvem de egentlig er, de Babylonere med blåt blod, og han blev p!ssed over at han aldrig ville blive fuldgyldigt medlem af den kult. "The House of Glucksburg are a powerful royal bloodline that rule over Norway with King Harald V, Denmark with Queen Margarethe II, and also formerly ruled over Greece. The family originates in Germany and the word Gluck means luck or fortune. Many of the Germany and Venetian nobility have some ancestry from Greece and the Byzantine empire. The Karadja family settled a branch in Germany and the Greek branch are the Kardashians today who have Armenian ancestry. Many Byzantine families were Armenian. The Kardashians are wealthy and famous today because they descend from nobility. The Bush family were the House of Bussche of Germany and before that they were the Vatatzes family of Greece. Vatatzes or Batatzes means a bramble bush or briar in Greek. The Vatatzes family ruled in the Empire of Nicaea during the early 13th century. Vatatzes is similar to Vatican just as the Council of Nicaea established modern Christianity under Emperor Constantine. The Glucksburg family also originated from the Byzantine Empire and are likely descendants of the Constantinian dynasty. The head of the Greek royal family today is Constantine II and he was the last reigning monarch of Greece. When the royal family were exiled from Greece they stayed in Rome. Queen Sofia of Spain is from the House of Glucksburg and her husband Juan Carlos of Spain was born in Rome while the Spanish House of Bourbon was in exile. Prince Pavlos of Greece went to the Jesuit University of Georgetown in DC with King Felipe IV of Spain. The word Gluck means luck or fortune. The Glucksburg are a very lucky family with large amounts of wealth and power in the world. Members of the Greek royal family have ties with London and carry out private business there like most of the royal families. One way that the Glucksburg family are so lucky or fortunate is because they cause misfortune for others that threaten their power. A Greek word for luck or charm is goiteia. Goetia is a form of sorcery and conjuring. They use witchcraft and covert methods to curse and ruin the lives of others that threaten their system or control. The Greek royal family have authority over many of the fraternities and sororities in the world that are Greek based like Phi Sigma Kappa and Alpha Delta Phi. Fraternities or brotherhoods are secret societies that use initiations. They use secrecy because they are involved in plots to dominate over aspects of society like business, banking, and politics and they serve powerful families like the House of Glucksburg. Through these secret organizations they pay off or reward members to cause misfortune for those that threaten their system or power. The Danish and Norwegian Houses of Glucksburg are covertly managing the World Health Organization (WHO) which uses the Greek Rod of Asclepius of a serpent coiled around a staff. Serpents are venomous. Modern medicine is being used as a form of chemical warfare and this is another way they cause misfortune and disease. Norwegian delegates helped to establish the WHO. Gro Harlem Brundtland was Prime Minister of Norway for three terms and also Director General of the WHO. Halfdan Mahler was from Glucksburg controlled Denmark and the three time former Director General for the World Health Organization. The Glucksburg family are completely ruthless, oppressive and murderous. " |
|
|
Nero |
Lagt på d. 05/08-2017 07:07
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
JohnBKK skrev: Så er skandalen nået til Bangkok: Måske han sku´ kontakte Casper Christensen og Frank Hvam for at høre om der er en rolle til ham i næste udgave af "Klovn"? |
|
|
lek |
Lagt på d. 06/08-2017 11:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 299 |
Han er en klovn på offentlig betaling. I gamle dage ville han kunne blive Hofnar |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 06/08-2017 13:17
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
nu er jeg egentlig ligeglad med denne debat, men syntes dog det som er den sidste beslutning, hvor man skal begraves, må jo blive en privat sag osse for henrik. lige vi alle har den frihed tit selv at bestemme over ens egen død |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 06/08-2017 13:57
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Samme holdning her. Jeg har læst, at nogen argumenterer for, at fordi han har levet af offentlig forsørgelse hele sit liv i Danmark, har han mistet retten til at bestemme selv og må følge tradition/kongehusets beslutning -Samme foranstaltning må så gælde kontanthjælpsmodtagere og førtidspensionister. Bisættelsen bliver måske så foretaget billigt.. På genbrugsstationerne |
|
|
John |
Lagt på d. 06/08-2017 19:00
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Enig i han selv må bestemme, men jeg tror det er årsagen at folk stejler over, nemlig at han ikke har fået titlen konge, så nu er han tøse fornærmet... Eller også er det han har misforstået det danske sprog, og tror de skal begraves samtidig :-) john@dansk-thai.dk
|
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 06/08-2017 19:39
|
Troede en fransk adelsmand havde mere stil og klasse end i slutfasen af sit liv opføre sig som en gammel uberegnelig og tvær ronkedor.. http://politiken....n-ronkedor Problemet er at han kommer fra en patriarkalsk gammeldags familie og bliver vedhæng til en kvinde i ligestillings Danmark, sikke en skæbne. Tror egentlig aldrig han har gidet hverken konen, drengene, eller tjansen som prins, sådan har jeg tolket hans klovneagtige og fnisende måde at optræde på i medierne og offentligt, som om det hele bare var sjov og gak-gak, noget man ikke sku´tage alvorligt. Med beslutningen om ikke at lade sig begrave som en 600 år gammel tradition foreskriver, så pisser han på hele den royale institution, på konen, og på det danske folk, jeg håber det er gået op for ham hvor idiotisk han har opført sig. |
|
|
jens |
Lagt på d. 06/08-2017 21:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Han har kendt vilkårene lige fra den dag de blev forlovet, så syntes egentlig bare han skulle vise lidt respekt for dronningen og den danske befolkning. Men vi var nok gode nok dengang da hans familie var på fallitens rand, og pengene fra kongehuset reddede dem fra at gå fra hus og hjem. Nej privatiser det kongehus så hurtigt som muligt, så må dem der har behov for deres ydelser betale. Er det ikke også i tråd med liberal politik. Personligt er jeg nu ligeglad med hvor alverden de bliver begravet, for min skyld kunne de ryge på Daka. |
|
|
Nero |
Lagt på d. 07/08-2017 09:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
JohnBKK skrev: Troede en fransk adelsmand havde mere stil og klasse end i slutfasen af sit liv opføre sig som en gammel uberegnelig og tvær ronkedor.. http://politiken....n-ronkedor Problemet er at han kommer fra en patriarkalsk gammeldags familie og bliver vedhæng til en kvinde i ligestillings Danmark, sikke en skæbne. Tror egentlig aldrig han har gidet hverken konen, drengene, eller tjansen som prins, sådan har jeg tolket hans klovneagtige og fnisende måde at optræde på i medierne og offentligt, som om det hele bare var sjov og gak-gak, noget man ikke sku´tage alvorligt. Med beslutningen om ikke at lade sig begrave som en 600 år gammel tradition foreskriver, så pisser han på hele den royale institution, på konen, og på det danske folk, jeg håber det er gået op for ham hvor idiotisk han har opført sig. Ved du hvad jeg tror John. Hans Højheds signal til alle Danskere er : I kan rende mig i røven. Jeg er Fransk og bestemmer selv. |
|
|
Thaidreamer |
Lagt på d. 07/08-2017 22:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 183 |
skid da hul i den gamle franske klovn |
|
|
juj |
Lagt på d. 08/08-2017 03:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Han skal bare stilles ud til farligt brandbart. Helst i Frankrig. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/08-2017 06:01
|
Men glemme ham gør vi nok ikke, en fransk kostumeklovn.. Havde nok befundet sig bedre på Versailles slottet som Louis d. 14. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/08-2017 14:48
|
Klovnen er jo rablende gal i hovedet! https://www.b.dk/...te-respekt Flå den prinsetitel af ham og fjern apanagen, og indlæg ham derefter på en psykiatrisk afdeling. Nar... |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 08/08-2017 15:23
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Wow: http://www.seogho...ins-henrik
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Bjarne |
Lagt på d. 08/08-2017 15:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 699 |
I følge Hans Fornærmede Højhed og Se & Hør er det fruen, der gør ham til nar. Det er ikke korrekt. Det klarer han selv med ypperste franske elegance.... eller er det arrogance, det hedder? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 08/08-2017 18:17
|
Hvorfor er der ingen journalister der har turdet komme med en oplagt forklaring på mandens totalt tåbelige og irrationelle opførsel? http://www.sundhe...demens.htm Øvrige symptomer på alkoholdemens kan være: - Langsom gang - Nedsat eller dårlig koncentrationsevne - Mangel på motivation - Nedtrykthed eller decideret depression - Lammelse af øjenmusklerne - Koordinationsproblemer - Ændringer i personligheden |
|
Spring til debat: |