Se indlæg
 Udskriv debat
TV station lukkes
click
Thailands styre lukker tv-station efter kritiske indslag
Tv-station ejet af ekspremierminister har flere gange været lukket midlertidigt efter kritik af militærstyret.

http://www.dr.dk/...ke-indslag

Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

JohnBKK
Ja, den familie skal åbenbart jagtes til evig tid, og nu er der også et krav om betaling af skat, det kan vel kaldes et koordineret angreb, mon ikke?

http://www.bangko...6bn-in-tax

Read the rules

sudsakhon
Bortset fra det faktum, at Square Face er bundkorrupt helt ind i marven, er det jo herudover altid hamrende irriterende at være magthaver og skulle finde sig i at der beskrives en anden virkelighed end den man synes skal være den fremhævede..

Det behøver ikke engang at være i et diktatur som Thailand...Det behøver sådanset heller ikke en gang at være regeringen..Se bare lille Danmark

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
JohnBKK
Madding er nu smidt ud til hb og Lodwig, så må vi se om de bider på, hahaha!

Toxin var vel blevet for kåd og kæk, han ku´da sagtens ha´styret det her backward skod lorteland, men den gik ikke med de gamle Bangkok kinesere og royale pucker up & kiss ass snakes, det var han ikke kendt med i Ch. Mai, ikke i den ekstreme grad..

hugoboerge
JohnBKK skrev:

Toxin var vel blevet for kåd og kæk, han ku´da sagtens ha´styret det her backward skod lorteland, men den gik ikke med de gamle Bangkok kinesere og royale pucker up & kiss ass snakes, det var han ikke kendt med i Ch. Mai, ikke i den ekstreme grad..

Jeg vil ikke kalde det for at bide paa, men

TV stationen The Voice bliver lukket for en uges tid og det overlever seerne garanteret.

Salget af Shin aktierne til Temasek Singapore maa betragtes som et "mestervaerk" som kun kan foregaa i Thailand. Men proev at laes om alle de finurligheder som der er begaaet ifm salget.

Min mening: skattevaesenet vil ikke se en eneste satang.

Da der var en skatteretssag omkring den skyldige skat vandt familien pudsigt nok sagen og herudover "glemte" anklagemyndigheden at appellere til en hoejere instans. Behoever vel ikke at naevne at dukken var overhoved paa davaerende tidspunkt.

click
HA HA Rolll Ja man må jo satse på lidt krig mellem den røde og den gule lejrer her på siden,Kick you en gang i mellem, for at få sig et godt grin,Hehe-guy det var som også derfor jeg oprettede tråden
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

hugoboerge
click skrev:

HA HA Rolll Ja man må jo satse på lidt krig mellem den røde og den gule lejrer her på siden,Kick you en gang i mellem, for at få sig et godt grin,Hehe-guy det var som også derfor jeg oprettede tråden

TV stationen sender stadigvaek paa sin egen website og paa FB saa Click du vil ikke gaa af noget.

click
TV stationen sender stadigvaek paa sin egen website og paa FB saa Click du vil ikke gaa af noget.

Nu forstår jeg ikke hvad du mener HB med Click du vil ikke gaa af noget.
Men jeg ser ikke smuds websiter og ser slet ikke FB da jeg ikke er medlem af FB og aldrig bliver det Hmmmmmm

hugoboerge
click skrev:

Nu forstår jeg ikke hvad du mener HB med Click du vil ikke gaa af noget.
Men jeg ser ikke smuds websiter og ser slet ikke FB da jeg ikke er medlem af FB og aldrig bliver det Hmmmmmm

Det var da lidt af en indroemmelse at The Voice's TV kanal's website er smuds. Jeg har godt nok aldrig besoegt den website og goer det garanteret heller ikke.

Spring til debat: