Se indlæg
 Udskriv debat
Mikkel Kesslers lille søn indlagt i Thailand
Thomas72
Hele familien Kessler blev syge under ferien i Thailand, og lille 3-årige Romeo blev indlagt på et hospital i byen Hua Hin

Det er ikke altid, at drømmeferien går ligesom man har håbet. Det måtte Danmarks mest kendte bokser Mikkel Kesslers lille familie sande, da de for nylig rejste på ferie til Thailand.

Mikkel Kesslers smukke kone Lia Hvidt har berettet om den dramatiske rejse, hvor hele familien pludselig lå underdrejet med influenza under fremmede himmelstrøg i Thailand. Sygdommen udviklede sig oven i købet så alvorligt, at deres lille søn Romeo måtte indlægges på et hospital i byen Hua Hin.

- Vi er hjemme i kolde Danmark igen, men aldrig før har det været så rart at komme hjem. Som fortalt i mit tidligere indlæg, så har vi døjet med sygdom lige siden feriens start, skriver Lea Hvidt på sin blog og fortsætter:

- Mikkel havde redet sig en influenza inden afrejse, som jeg tog på mig i flyet på vej derned, og efter 2 dage ramte det på skift og 'on and off' Romeo og Rosa-Lia. Det endte så grelt, at Romeo til sidst blev indlagt på hospitalet i Hua Hin. Jeg kan huske hver en detalje, for det var frygteligt, men jeg vil spare jer for dem og for en lang roman. Det var ikke spændende for nogen af os, men han fik en behandling, som gjorde ham bedre, og det er jo det vigtigste. MEN, at se sit lille barn i hænderne på fremmede folk, når han ikke er på toppen, det var forfærdeligt! ...

http://ekstrablad...nd/6528165

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

JohnBKK
Jeg sidder oz her og snøfter, er pisforkølet, måske jeg sku ringe til EB?

Hvorfor poster du det ligegyldige lort, Thårmaz??????!!!!!

Shock Shock Shock

THansen
Thomas72 skrev:

Hele familien Kessler blev syge under ferien i Thailand, og lille 3-årige Romeo blev indlagt på et hospital i byen Hua Hin

Det er ikke altid, at drømmeferien går ligesom man har håbet. Det måtte Danmarks mest kendte bokser Mikkel Kesslers lille familie sande, da de for nylig rejste på ferie til Thailand.

Mikkel Kesslers smukke kone Lia Hvidt har berettet om den dramatiske rejse, hvor hele familien pludselig lå underdrejet med influenza under fremmede himmelstrøg i Thailand. Sygdommen udviklede sig oven i købet så alvorligt, at deres lille søn Romeo måtte indlægges på et hospital i byen Hua Hin.

- Vi er hjemme i kolde Danmark igen, men aldrig før har det været så rart at komme hjem. Som fortalt i mit tidligere indlæg, så har vi døjet med sygdom lige siden feriens start, skriver Lea Hvidt på sin blog og fortsætter:

- Mikkel havde redet sig en influenza inden afrejse, som jeg tog på mig i flyet på vej derned, og efter 2 dage ramte det på skift og 'on and off' Romeo og Rosa-Lia. Det endte så grelt, at Romeo til sidst blev indlagt på hospitalet i Hua Hin. Jeg kan huske hver en detalje, for det var frygteligt, men jeg vil spare jer for dem og for en lang roman. Det var ikke spændende for nogen af os, men han fik en behandling, som gjorde ham bedre, og det er jo det vigtigste. MEN, at se sit lille barn i hænderne på fremmede folk, når han ikke er på toppen, det var forfærdeligt! ...

http://ekstrablad...nd/6528165

Så var det da godt at hr. Mikkel Kessler ikke blev mere syg og fik brug for lægehjælp da 'influenza' inden afrejse nok havde betydet at han skulle have betalt for lægehjælpen af egen lomme.

GAMBIT
Jeg kan huske hver en detalje, for det var frygteligt, men jeg vil spare jer for dem og for en lang roman. Det var ikke spændende for nogen af os, men han fik en behandling, som gjorde ham bedre, og det er jo det vigtigste. MEN, at se sit lille barn i hænderne på fremmede folk, når han ikke er på toppen, det var forfærdeligt! ..

Hold kæft en gang ævl. Så må familen Proletar blive hjemme på Amager.

Og ja, hvorfor skal du dele sådan en gang ligegyldigt pis fra EB. Man skulle snart tro du fik penge for at linke til EB med alle de lorte indlæg du konstant opretter herinde på portalen.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

JohnBKK
Ja, THansen, den bemærkede jeg også, tåbelige skod danskere på ferie...

Hammer

natty
"- Mikkel havde redet sig en influenza inden afrejse, som jeg tog på mig i flyet på vej derned, og efter 2 dage ramte det på skift og 'on and off' Romeo og Rosa-Lia. "

Idiot at flyve mindst 11 timer med en omgang influenza, som han ikke aner hvordan udvikler sig.
Nå ja så er det jo iøvrigt ligegyldigt at han smitter medpassagererne.
Hvor fanden sidder hans hjerne?,ihvertfald ikke mellem ørene.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

JohnBKK

Herlig sprot - som salig Jesper Klein kaldte det - SPROT!

Rolll

sudsakhon
Hmmm... Det er sgutte MMA.!

Men bortset fra det, skulle der uddeles slag med en våd Søndagsberlinger, når man med konstateret influenza sætter sig op og måske ødelægger rejsen for flere hundrede medpassagerer..

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
JohnBKK
Det er jo totalt ligegyldigt wtf det er, min pointe er vel feset ind, eller?

http://www.bangko...rom-low-iq

En "sprot" hvor man hamrer næverne ind i hovedet på en modpart er jo sindssyge, eller vil man lege Darwin, er det noget der udvikler arten?

Det er sygt for helvede, vågn da op folkens..

Hammer

sudsakhon
;-)...Han blev jo ikke slået i dit eksempel...Han fik en pedal i masken..

Men da det er frivilligt at deltage..såå...

Jeg har været aktiv i kampsport siden jeg var en knægt og har da fået min del af diverse skader.
Men sammenlignet med de af mine kammerater, der tumler rundt efter en bold.. med foden eller hånden.. er jeg sluppet ganske godt fra det
Men hvis du sammenligner med bridge, skak eller golf -Der af en eller anden grund går under betegnelsen sport, ja så er verden farlig

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
vandango
Gad vide hvor mange han har smittet i flyet og resten af familien ligeså.
Røvhamrende surt at blive syg på en ferie.

sony
JohnBKK skrev:

Jeg sidder oz her og snøfter, er pisforkølet, måske jeg sku ringe til EB?

Hvorfor poster du det ligegyldige lort, Thårmaz??????!!!!!

Shock Shock Shock

Ja hvad rager det os. Kæft det godt nok blevet kedeligt alt det lort de aviser skriver.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: