Se indlæg
Billetter vinter 17/18
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 07/01-2017 12:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 339 |
Hey DTW. Vi har besluttet at tage på ferie til vinter, vi vil Gerne holde jul/nytår i LOS og ca en 4 ugers ferie. Hvornår skal jeg begynde og se efter billetter? Vi vil helst rejse ud fra Billund Husker at højsæsonen plejer at være lidt dyrere. Men hvad plejer i at give ca på denne tid af året.. Go' dag Sjimmel [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 07/01-2017 17:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Den er svær. Vi købte PE i marts. og seneste priser jeg har set i december er ca. 5000,00 billigere på business med Thai. Vi har mange ting der skal spille sammen, så vi skal være tidligt ude. Men til 2018 tror jeg venter. til næste år kan det være anderledes Flyver PE med THAI altid
|
|
|
natty |
Lagt på d. 07/01-2017 19:50
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Sjimmel skrev: Hey DTW. Vi har besluttet at tage på ferie til vinter, vi vil Gerne holde jul/nytår i LOS og ca en 4 ugers ferie. Hvornår skal jeg begynde og se efter billetter? Vi vil helst rejse ud fra Billund Husker at højsæsonen plejer at være lidt dyrere. Men hvad plejer i at give ca på denne tid af året.. Go' dag Sjimmel Tjah, det er næsten umuligt at svare på, det er lidt som at spørge hvilke tal man skal spille på i lotto. Meen på mine sidste ture i højsæsonen, 2 gange over jul og 1 gang i november, fik jeg yderst rimelige billetter med thai. Jeg fulgte med i priserne, og lige pkudselig var de der ca 4500 kr. De blev købt 2 til 4 måneder før afgang. Så min måde at gøre det på, ikke et råd, er at følge prisudviklingen, ikke købe alt for tidligt eller sent, slå til når du synes prisen er rimelig. Lad for guds skyld være med at ærgre dig over at du måske senere kan få billetten 500 kr billigere. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
jh |
Lagt på d. 07/01-2017 23:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Som Naty skriver skal du bare holde øje med prisen hele tiden, ikke kun et sted men flere steder. Husk at slette dine cokkies hver gang. |
|
|
jc |
Lagt på d. 08/01-2017 10:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 597 |
jh skrev: Som Naty skriver skal du bare holde øje med prisen hele tiden, ikke kun et sted men flere steder. Husk at slette dine cokkies hver gang. Eller alternativt benytte InPrivate-vindue. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
jh |
Lagt på d. 08/01-2017 10:29
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
jc skrev: jh skrev: Som Naty skriver skal du bare holde øje med prisen hele tiden, ikke kun et sted men flere steder. Husk at slette dine cokkies hver gang. Eller alternativt benytte InPrivate-vindue. Smart det kendte jeg ikke,men for fremtiden jeg skal søge vil jeg da gå i privat vindue.Sommer billetten er bestilt her i ferien som ikke er slut endnu. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 08/01-2017 10:34
|
JC, lidt mere info om inPrivate- vindue. Eller er det til at google. Skulle måske have prøvet det først... Flyver PE med THAI altid
|
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 08/01-2017 11:06
|
Fandt ud af det er på edge der er inprivate.
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
Dalton |
Lagt på d. 08/01-2017 11:09
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
På Chrome hedder det inkognito-vindue Klik oppe i øverste højre hjørne og åben der |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 08/01-2017 20:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Du kan også downloade en TOR browser, så kan du optræde helt anonymt. Hvis du kikke på Opera kan du slå bloker annoncer til, samtidigt kan du slå VPN til. Kim
|
|
|
HCA |
Lagt på d. 09/01-2017 03:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Du skal bestille NU hos Qatar Airways så kommer du afsted til under 4000kr det finder du ganske enkelt ikke bedre og billigere senere på året. |
|
|
jens |
Lagt på d. 09/01-2017 17:43
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 810 |
Du kan vente og se hvad norwegian kommer med af priser fra Aalborg, der er gratis parkering. Men det er desværre dagflyvning begge veje og 6 timer i kastrup på vej ud. Tror desværre ikke du skal regne med prisen fra billund kommer under 6-7K hvis du vil rejse ud efter 12-13 december, det er vist niveauet fra billund omkring skoleferierne. Har du overvejet Hamborg, emirates har PT billetter med udrejse senest 17 november til 539 euro. Billetter med udrejse i december er ikke tilgængelige endnu, det er de først om en måneds tid. Du kan tilmelde dig en prisalarm på emirates hjemmeside, der kommer et vindue op når du laver en søgning og klikker på prisen på de valgte datoer. Der burde komme billetter til under 600 euro på et tidspunkt, også bør i nok slå til. Der er jo mulighed for at tilvælge gratis togbilletter fra Flensborg(enhver banegård i tyskland) når man booker på emirates hjemmeside. |
|
|
tingtong |
Lagt på d. 09/01-2017 19:53
|
Øvet medlem Antal indlæg: 223 |
4300,- kan billetten fåes til nu http://www.momond...e&NA=false |
|
|
Sjimmel |
Lagt på d. 10/01-2017 13:15
|
Øvet medlem Antal indlæg: 339 |
Tak for alle jeres svar. Jeg tror jeg vil holde øje med priserne det næste halve års tid. Go dag [img]http://www.thailandgolfmaps.com/image/gassan_logo.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
Spring til debat: |