Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen der kan hjælpe, med transport fra Krabi lufthavn til Ao Nang, billigst/hurtigst det sidste er vel Taxa til 600.bath har jeg fået fortalt, men er der ikke noget med direkte busser, til en fornuftig pris?
Lidt info og jeg vil være meget taknemlig, så som pris/transport tid/hvor holder bussen/hvor tit kører de og kan jeg købe billet i bussen???
Der kører en bus fra lufthavnen. Det er længe siden, jeg har taget den, så jeg kan ikke huske prisen. Bussen fra Phuket koster omkring 150 baht, så det er nok under en dansk 10'er fra lufthavnen. Jeg mener, der er busser hver time, men her kan jeg sagtens huske forkert. Turen tager omkring 45 minutter.
Bussen standser i både Noppharat Thara Beach og i Ao Nang Beach (nogle hoteller reklamerer med, at de ligger ved Ao Nang Beach, selvom de reelt ligger ved Noppharat Thara Beach).
Mange tak for jeres svar, men det er jo lidt gamle svar, det ville være perfekt med et svar, måske fra en/flere der har info fra i år?
Bussen kører, fordi der er kunder, og kunderne kommer til lufthavnen, så du kan være ret sikker på, at du kan finde bussen tæt på lufthavnen. Selv hvis de skulle have flyttet stoppestedet. Det kan vist kun blive et problem at tage bussen, hvis du kommer om aftenen/natten.
I værste fald - hvis du ikke kan finde bussen - kan du helt sikkert finde en taxi, det sparer dig tid, og de 120 kroner kan vel ikke ødelægge ferien.
Meget nemt, du kan se den når du kommer ud af lufthavnen, den holder til venstre fra udgangen. Busser venter til alle i flyet er kommet ud af lufthavnen. Den køre langs hovedvejen i aonang og sætter folk af ved hotellerne.150bath.