Se indlæg
Udvisning af Japansk studerende
|
|
jh |
Lagt på d. 20/11-2016 19:46
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Ja så er den galt igen igen derinde nu skal en Japansk studerende udvises på Tirsdag der studerer i Herning. Ja selvfølgelig skal hun da udvises ellers kan vi jo ikke få plads til alle rakker pak der kommer fra flere lande.Krimenelle tyveknækte der der ikke vil indordne sig under Danske forhold. Nej lad os smide normale mennesker ud der selv har betalt uddannelse 100000kr. Fy for fanden Danmark http://aoh.dk/art...es-tirsdag |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 20/11-2016 20:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Øh, hvor the f... er vi henne, Danmark? "Direktøren for VIA Business, Design og Teknologi, Konstantin Lassithiotakis, stiller sig uforstående over for beslutningen og har kun ros tilovers for Satomi Kobayashi." Noget stinker i den sag, og hvorfor bliver folk ikke bare i deres respektive hjemlande? |
|
|
jh |
Lagt på d. 20/11-2016 20:05
|
JohnBKK skrev: Øh, hvor the f... er vi henne, Danmark? "Direktøren for VIA Business, Design og Teknologi, Konstantin Lassithiotakis, stiller sig uforstående over for beslutningen og har kun ros tilovers for Satomi Kobayashi." Noget stinker i den sag, og hvorfor bliver folk ikke bare i deres respektive hjemlande? Det kan vel ikke stinke meget en ung pige fra Japan studerer i Danmark,men det er i Herning.Sent du render oppe Johnbkk. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 20/11-2016 20:09
|
Jeg er på natpisser holdet, Prostata du, æv..! Men der ligger nok mere bag den lille japaner historie end vi lige får at vide af Herning Folkeblad. Redigeret af JohnBKK d. 20/11-2016 20:11 |
|
|
jh |
Lagt på d. 20/11-2016 20:11
|
JohnBKK skrev: Jeg er på natholdet, natpisser holdet, Prostata banden du, æv..! Men der ligger nok mere bag den lille japaner historie. Måske det må US jo også mene. |
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 21/11-2016 22:12
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Sidste nyt i sagen. http://www.tvmidt...studerende Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 22/11-2016 05:03
|
Hvorfor skal alle mulige folkeslag tildeles en opholdstilladelse i DK? Japan er da et velfungerende land, der er alle muligheder, bliv dog hjemme, lille dame! Gad vide om der ville blive skrevet lige så meget i medierne hvis en dansker i Japan ikke fik en opholdstilladelse derovre, det er stort set umuligt, samme i Thailand, Korea, ja, hele Asien, de er fiffige og snu folk, modsat os andre idioter.. |
|
|
jh |
Lagt på d. 22/11-2016 09:01
|
JohnBKK skrev: Hvorfor skal alle mulige folkeslag tildeles en opholdstilladelse i DK? Japan er da et velfungerende land, der er alle muligheder, bliv dog hjemme, lille dame! Gad vide om der ville blive skrevet lige så meget i medierne hvis en dansker i Japan ikke fik en opholdstilladelse derovre, det er stort set umuligt, samme i Thailand, Korea, ja, hele Asien, de er fiffige og snu folk, modsat os andre idioter.. Hun studerer noget man ikke kan i Japan,men styrelsen mente hun kun kom for at få opholdstilladelse fordi hun havde en anden Baceloregrad af uddannelse.Hun har selvbetalt uddannelse 100000kr,men som sagt Danmark vil ikke have normale mennesker fra udlandet inde,de ønsker kun rakkerpak. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 22/11-2016 09:52
|
Styrelsen har vurderet: "Styrelsen for International Rekruttering og Integration begrunder afgørelsen med, at Satomi Kobayashi i forvejen har en bachelor i økonomi fra et japansk universitet og dermed vil læse på et »uddannelsesmæssigt lavere niveau« i Danmark. Derfor tror styrelsen ikke på, at den 29-årige japaners primære mål med at blive i landet er at studere - i stedet er vurderingen, at hun øjner en opholdstilladelse." http://jyllands-p...de-udvist/ Men klart, når man ser hvilket afskum og skrabsammen der er væltet ind over grænserne de sidste 40 år, som kvit og frit har fået tildelt statsborgerskab og derefter leve på kontanthjælp og førtidspension, så undrer den afgørelse da også mig.. |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 24/11-2016 03:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Det harmer mig. Jeg kan ikke se ud fra nogle af de angivne oplysninger i sagen skulle være at hun gik efter en opholdstilladelse. Og undskyld mig, hvorfor skulle hun også det? Næ, lad os da hellere bibeholde Levakovic famlien, det mest kriminelle afskum. Jeg græmmes. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 30/11-2016 07:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Saa skulle det vist vaere paa plads, JP fra i dag. Sagen om den 29-årige japanske kvinde Satomi Kobayashi, der for små to uger siden forlod Danmark i gråd, ser nu ud til at ende lykkeligt for hende. Kobayashi studerede designteknologi på VIA University College i Herning, men de danske myndigheder troede ikke på, at hendes primære mål for at være i Danmark var at tage en uddannelse, og derfor fik hun afslag på opholdstilladelse og forlod altså landet. Kobayashi har af egen lomme betalt de over 100.000 kr., det koster at gå på uddannelsen, ligesom hun ikke er berettiget til dansk SU, men alligevel troede Styrelsen for International Rekruttering og Integration ikke på, at hun var i Danmark for at studere, men derimod at hun var i landet for at opnå opholdstilladelse. Bl.a. Jyllands-Posten beskrev sagen i detaljer for et par uger siden, og nu skriver Herning Folkeblad, at Kobayashis ansøgning om opholdstilladelse i Danmark alligevel er blevet godkendt, og at hun derfor kan fortsætte sine studier i Danmark. »Jeg græd, da jeg fik at vide, at jeg skulle udvises, men da jeg fik nyheden i dag om, at jeg har fået opholdstilladelse, må jeg sige, at jeg også græd, men naturligvis af glæde, for jeg er godt nok glad. Det er helt fantastisk, og jeg er lykkelig,« lyder det fra Kobayashi. De danske myndigheder har angiveligt skiftet holdning, fordi den japanske kvinde har forklaret, at hun valgte at forlade sin uddannelse i Japan og rejse til Danmark for at uddanne sig, fordi hun blev ramt af stress i Japan. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 30/11-2016 09:08
|
Ja, så må man da håbe hun klarer presset og stressen i Danmark, vi er jo næsten på samme niveau som Japan på det felt.. Gad vide om vi også har Karoshi i DK? http://www.ibtime...gh-1511461 |
|
|
jh |
Lagt på d. 30/11-2016 17:13
|
Ja hende kunne de jo ikke bruge i Danmark,hun havde jo en god uddannelse og ville noget andet neeeej den slags kan vi ikke have have i Danland.Men velkommen tilbage .Nej lad os få noglet andet revl og krat ind så de kan lave noget krimenelt og nasse på vores Danske system.De tror fanme de kan leve af at side og slå på en tromme,men det kan de da også så længe de nasser på vores samfund og ikke laver en skid. Så er det lige jeg spørger er dette land værd at leve i som Dansker mere nej nej og atter nej. |
|
|
lincoln1242 |
Lagt på d. 01/12-2016 17:21
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
Som et lille plaster på såret, så har Menneskerettighedsdomstolen netop fundet det i orden at Danmark udviste den libanesiske gangster Fiz-Fiz, til trods for at han havde 8 børn (der var i fuld gang med at blive oplært i kriminalitet). Hans højt profilerede (og højt aflønnede) advokat Michael Juul Eriksen overvejer nu at påklage dommen til 2. instans. Ja, selvfølgelig gør han det! Forsvarsadvokater vil forsvare deres børns mordere, så længe de bliver betalt for det! I dette tilfælde af de danske skatteydere. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 01/12-2016 18:52
|
Åh, han kommer da ind igen på en eller anden måde, bare vent.. |
|
|
jh |
Lagt på d. 01/12-2016 18:53
|
lincoln1242 skrev: Som et lille plaster på såret, så har Menneskerettighedsdomstolen netop fundet det i orden at Danmark udviste den libanesiske gangster Fiz-Fiz, til trods for at han havde 8 børn (der var i fuld gang med at blive oplært i kriminalitet). Hans højt profilerede (og højt aflønnede) advokat Michael Juul Eriksen overvejer nu at påklage dommen til 2. instans. Ja, selvfølgelig gør han det! Forsvarsadvokater vil forsvare deres børns mordere, så længe de bliver betalt for det! I dette tilfælde af de danske skatteydere. Ja men møgungerne fik da lov at blive,så kan han vel styre forretningen fra Palastina. |
|
Spring til debat: |