Se indlæg
and over stay
|
|
thaibertel |
Lagt på d. 16/11-2016 10:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 106 |
sidder og bøvler lidt and over stay sidst jeg rejste ud fik jeg set forkert på min slip og fandt ud af jeg var 16 dage for meget i th. fik et stempel i pas mit spørgsmål har læst at det kan få prob. ved indrejse igen betalte jo de 8000 b i lufthavner ps har læst på hjemmeside, men der står ikke noget and det jeg vil vide er det sådan at der vil være et stempel i passet hvis du ikke må rejse til th. lad os sige 1 år eller er det først noget du finder ud af når du er i lufthavnen i pas kontrollen i Bankok M V H har prøvet og ringe til ambassade i kbh det er umuligt at komme i kontakt med dem surt når du kommer fra jylland, savner hvide Sanne |
|
|
johnhelt |
Lagt på d. 16/11-2016 10:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 118 |
Google translate? |
|
|
milex |
Lagt på d. 16/11-2016 15:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 830 |
Forstår jeg dig korrekt: Du har 'overstayed' 16 dage - og det blev opdaget ved udrejse i lufthavnen og du har betalt?. I så fald har du ingen problemer med ny indrejse. |
|
|
Asian Farmer |
Lagt på d. 16/11-2016 17:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 445 |
Du har betalt for dit over stay. Ingen problemer fremover,..... men generelt er det bedre ikke at ha den slags bad stamps ;-) |
|
|
buick |
Lagt på d. 17/11-2016 14:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
Det må da være dejligt at kunne se ind i fremtiden. overstay og betalt ingen problem lige nu med at komme til Thailand ja men i fremtiden??? ingen ved det, heller ikke bønderne. En ting er sikkert ethvert overstay stå med dit navn i computeren hos imigrationen og det vil poppe op ved visum ansøgning, ved ind og udrejse og i sidste ende når Thailand bliver træt af folks ligegyldighed så kan det betyde indrejse forbud osv osv Asian Farmer skrev: Du har betalt for dit over stay. Ingen problemer fremover,..... men generelt er det bedre ikke at ha den slags bad stamps ;-) |
|
Spring til debat: |