Se indlæg
 Udskriv debat
and over stay
thaibertel
sidder og bøvler lidt and over stay sidst jeg rejste ud fik jeg set forkert på min slip og fandt ud af jeg var 16 dage for meget i th. fik et stempel i pas mit spørgsmål har læst at det kan få prob. ved indrejse igen betalte jo de 8000 b i lufthavner
ps har læst på hjemmeside, men der står ikke noget and det jeg vil vide er det sådan at der vil være et stempel
i passet hvis du ikke må rejse til th. lad os sige 1 år
eller er det først noget du finder ud af når du er i lufthavnen i pas kontrollen i Bankok
M V H
har prøvet og ringe til ambassade i kbh det er umuligt at komme i kontakt med dem surt når du kommer fra jylland, savner hvide Sanne

johnhelt
Hammer
Google translate?

milex
Forstår jeg dig korrekt:

Du har 'overstayed' 16 dage - og det blev opdaget ved udrejse i lufthavnen og du har betalt?.

I så fald har du ingen problemer med ny indrejse.

Asian Farmer
Du har betalt for dit over stay.
Ingen problemer fremover,..... men generelt er det bedre ikke at ha den slags bad stamps ;-)

buick
Det må da være dejligt at kunne se ind i fremtiden.

overstay og betalt ingen problem lige nu med at komme til Thailand ja men i fremtiden???
ingen ved det, heller ikke bønderne.
En ting er sikkert ethvert overstay stå med dit navn i computeren hos imigrationen og det vil poppe op ved visum ansøgning, ved ind og udrejse og i sidste ende når Thailand bliver træt af folks ligegyldighed så kan det betyde indrejse forbud osv osv

Asian Farmer skrev:

Du har betalt for dit over stay.
Ingen problemer fremover,..... men generelt er det bedre ikke at ha den slags bad stamps ;-)

Spring til debat: