Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja, ifølge Dagens Nyheter i Sverige så forberedes kroningen, så den kan finde sted den 1. December 2016.
Men lige nu er kronprinsen iflg. samme avis i Tyskland, der er nok noget, der trækker der !
Jeg har ikke læst noget lignende andre steder, har i ?
Ja, ifølge Dagens Nyheter i Sverige så forberedes kroningen, så den kan finde sted den 1. December 2016.
Men lige nu er kronprinsen iflg. samme avis i Tyskland, der er nok noget, der trækker der !
Det omkring kronings datoen er en offentlig hemmelighed. Det samme kan man sige om at han er iTyskland. Ungerne har han plantet i USA og bor selv i Tyskland...... blir spændende at se hvordan han vil konstruere sine roller fremover.....
Det var naevnt i Bangkok Post/The Nation omkring udnaevnelse den 1. december. Kroning finder vel foerst sted naar soergeperioden paa 1 aar er overstaaet.