Se indlæg
Norwegian - gratis rejseforsikring gebyrfri hævninger.
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/09-2016 08:03
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
https://www.bankn...Kreditkort Klik på / yderligere oplysninger. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 24/09-2016 09:12
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Det kan nok bedre betale sig med et Mastercard i stedet, her vil renten vist som regel være 0 den første måned, og der følger også forsikring med. Norgewians rente er 19,99%.
|
|
|
jh |
Lagt på d. 24/09-2016 09:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Kim Ludvigsen skrev: Det kan nok bedre betale sig med et Mastercard i stedet, her vil renten vist som regel være 0 den første måned, og der følger også forsikring med. Norgewians rente er 19,99%. Jo men der ligger jo dette "Gebyrfri brug på alle varekøb i både ind- og udland" det kan jo være en fordel for mange der feks er i Thailand 1-6 måneder.Og så koster den jo ikke noget "Kreditkortet er uden årsafgift og alle varekøb er gebyrfrie" Jeg giver 600kr for min Mastercard nogle endda 800kr for samme kort.Og det kræver vel også at du har flere konti hos dem. Redigeret af jh d. 24/09-2016 09:25 |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 24/09-2016 09:41
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Jeg tror du skal læse "gebyrfri" ligesom, når banker ikke tager vekslingsgebyr. Du betaler via den tårnhøje rente. Jeg havde gratis Mastercard via min bank, og hvis jeg betalte saldoen hver måned, var der ingen rente. Det er nogle år siden, så jeg ved ikke, om det fungerer anderledes i dag.
|
|
|
jh |
Lagt på d. 24/09-2016 09:50
|
Kim Ludvigsen skrev: Jeg tror du skal læse "gebyrfri" ligesom, når banker ikke tager vekslingsgebyr. Du betaler via den tårnhøje rente. Jeg havde gratis Mastercard via min bank, og hvis jeg betalte saldoen hver måned, var der ingen rente. Det er nogle år siden, så jeg ved ikke, om det fungerer anderledes i dag. Æhe der var jeg nok lidt hurtig det er kun på varekøb og ikke kontanthævning i udlandet.Ja jeg har også 45 dage på min men det kommer lidt an på hvornår i måneden du bruger kortet.Bruger jeg kortet d 13-14 i måned har jeg bare den måned,men bruger jeg den 15-16 har jeg den mdr + næste mdr.Og ja hvis ikke man betaler så falder hammeren ikke fordi jeg har prøvet det men ved det. |
|
|
Hilux |
Lagt på d. 24/09-2016 12:36
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 87 |
10 Generelle vilkår: Forsikringen dækker ikke: 8. Følger af ulykkestilfælde, der rammer forsikrede som fører eller passager under kørsel på motorcykel eller scooter Hvad kan den forsikring så lige bruges til i Thailand? Hilux |
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/09-2016 13:47
|
Kim Ludvigsen skrev: Det kan nok bedre betale sig med et Mastercard i stedet, her vil renten vist som regel være 0 den første måned, og der følger også forsikring med. Norgewians rente er 19,99%. Der er 6 ugers rentefri kredit. Men inden ferien tanker du kortet op, ingen gebyrer på dine kontanthævninger i thailand. Redigeret af vandango d. 24/09-2016 13:56 |
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/09-2016 13:50
|
Hilux skrev: 10 Generelle vilkår: Forsikringen dækker ikke: 8. Følger af ulykkestilfælde, der rammer forsikrede som fører eller passager under kørsel på motorcykel eller scooter Hvad kan den forsikring så lige bruges til i Thailand? Hilux Hvor mange danske turister har mon et gyldigt motorcykel kørekort i thailand, hvormange kører for eller bag på motorcykel? Vi burde lave en afstemning her på portalen? |
|
|
jh |
Lagt på d. 24/09-2016 15:44
|
vandango skrev: Hilux skrev: 10 Generelle vilkår: Forsikringen dækker ikke: 8. Følger af ulykkestilfælde, der rammer forsikrede som fører eller passager under kørsel på motorcykel eller scooter Hvad kan den forsikring så lige bruges til i Thailand? Hilux Hvor mange danske turister har mon et gyldigt motorcykel kørekort i thailand, hvormange kører for eller bag på motorcykel? Vi burde lave en afstemning her på portalen? Den gebyrfri ved kontanthævning gælder den i Udlandet Vandango har du sådan kort |
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/09-2016 15:54
|
Nej - jeg har haft konto i Kasikornbank siden 2008. |
|
|
jh |
Lagt på d. 24/09-2016 15:59
|
Det har jeg også men ved du om hvis man hæve i udlandet kontant beløb er så også gebyrfri synes det står lidt kryptisk. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 24/09-2016 16:43
|
Nej desværre jh. |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 24/09-2016 16:57
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Til hilux. Der er nogle som transporterer sig på apostelens heste. Ikke at det er ufarligt men forsikringen dækker. Bare sjov..... Flyver PE med THAI altid
|
|
|
kiml |
Lagt på d. 25/09-2016 08:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
nej endnu dyre åop. 21,93 % Kim Ludvigsen skrev: Det kan nok bedre betale sig med et Mastercard i stedet, her vil renten vist som regel være 0 den første måned, og der følger også forsikring med. Norgewians rente er 19,99%. |
|
|
Hilux |
Lagt på d. 25/09-2016 18:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 87 |
birkedhoj skrev: Til hilux. Der er nogle som transporterer sig på apostelens heste. Ikke at det er ufarligt men forsikringen dækker. Bare sjov..... Det ser umiddelbart sådan ud.... men når mr. Kjos stå bag så er det nødvendigt lige at tjekke en ekstra gang :-) Deres PE produkt er nu fint nok og til en OK pris. Vi har brugt det flere gange og har været tilfredse. Ud over bedre plads i kabinen er der også fasttrack i CPH samt lounge adgang med. Forsikringsmæssigt bruger vi Nordea's Master Card Gold. Det dækker bare du bruger det til flyrejsen, og har ikke de samme tåbelige restriktioner. Hilux |
|
Spring til debat: |