Se indlæg
 Udskriv debat
integrationsydelse
kylling
Kun lige et spørgsmål,jeg er folke pentionist.
Hvis nu jeg flytter min adresse til thailand i 1 år kan jeg så få integrationsydelse i dk som jo er 5945,00
samt 1500,00 for at kunne dansk.
det er ca.2100 kr pr måned mere end jeg får nu.
Hvad med atp følger den med mig eller er det farvel til den?

Vil lige skrive jeg har selv hus,bil osv i thailand.
ville lige spørge det lyder jo som om det bedre kan betale sig

Wink

Henke
Integrationsydelse er ligesom kontanthjælp for folk som er tilgængelige for arbejdsmarkedet. Som folkepensionist er du vel næppe tilgængelig for arbejdsmarkedet Smile

Correct me if I'm wrong!

Conrad
Atp får du så længe du lever uanset hvor du bor.

Hvis du er samboende er der nok også noget til din samboende når du ikke er her mere

hugoboerge
Conrad skrev:

Hvis du er samboende er der nok også noget til din samboende når du ikke er her mere

Der kommer et eengangsbeloeb til udbetaling fra ATP og jeg mener det er DKK 70,000.- og heraf snupper SKAT saa 40%.

Conrad
hugoboerge skrev:

Conrad skrev:

Der kommer et eengangsbeloeb til udbetaling fra ATP og jeg mener det er DKK 70,000.- og heraf snupper SKAT saa 40%.

Engangsbeløbet er ikke ens for alle. Det afhænger af hvornår man er født eller hvor længe man betalte til ATP, jeg kan ikke huske det.
Men skriv til ATP og spørg hvad der gælder for dig, så oplyser de hvad beløbet er.

hugoboerge
Conrad skrev:

hugoboerge skrev:

Conrad skrev:

Engangsbeløbet er ikke ens for alle. Det afhænger af hvornår man er født eller hvor længe man betalte til ATP, jeg kan ikke huske det.
Men skriv til ATP og spørg hvad der gælder for dig, så oplyser de hvad beløbet er.

Tak Conrad.

https://www.borge...aelle.aspx

1viggovax
jeg fik oplyst engang at man skulle vaere samboende på sammen adresse i danmark, for at de udbetaler til evt. overlevende samboer

Conrad
1viggovax skrev:

jeg fik oplyst engang at man skulle vaere samboende på sammen adresse i danmark, for at de udbetaler til evt. overlevende samboer

Da jeg er gift spurgte jeg ATP hvor meget min hustru ville få, så måske skal man være gift hvis der skal være noget til 'samboen' når man bor i udlandet

kylling
Tak for svar,jeg anede da ikke at min kone få penge fra ATP når jeg er væk.

Spring til debat: