Se indlæg
 Udskriv debat
Dødsfald
jh
Jørgen Telling død efter 15 dages sygdom kun 76 år gammel.Rip Jørgen

sony
Kender ham ikke men RIP Jørgen
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

FarangDingDong
Er det ham der engang havde et firma der bla solgte vandvarmere, og engang havde en bar i Pattaya og blev kaldt Jørgen Røvhul af drengene fra C4?
Livet er for kort til lange underbukser

jh
Nej det er det ikke.Jørgen har været i Pattaya i 11 år havde samboende kone og søn på 11 år.
Han har været leder på Århus havn,han var til sidst souschef og fuldmægtig for Arhus komunes AF.
Jørgen var en skøn fyr altid glad og godt tilpas.Han fik sygdommen Amyotropic leteral sclerosis, sygdommen ødlagde ham på 15 dage.

1viggovax
FarangDingDong skrev:

Er det ham der engang havde et firma der bla solgte vandvarmere, og engang havde en bar i Pattaya og blev kaldt Jørgen Røvhul af drengene fra C4?

jørgen røvkedelig bliver bisat i morgen, oplyst fra copenhagen bar, pattaya. r.i.p synd for mikael

lindegaard
R.I.P. tanker til familien.

til de der vil vide mere om ALS.:

https://da.m.wiki...l_sklerose

der var en dokumenter for lidt over et år siden om en kvinde der netop som de beskriver det, søgte hjælp til selvmord i Schweitz da det er en frygtelig sygdom mod enden.

her følger man hovedpersonen og datteren der tager med hende på den sidste rejse.

15 dage var da yderst hurtigt.
Redigeret af lindegaard d. 03/07-2016 15:03
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

jh
1viggovax skrev:

FarangDingDong skrev:

jørgen røvkedelig bliver bisat i morgen, oplyst fra copenhagen bar, pattaya. r.i.p synd for mikael

Går ikke udfra ham her er den samme som jeg omtaler eller hva,billede fra Cobenhagen bar ligner da ikke den Jørgen jeg kendte,har aldrig set ham have hår men måske gammel billede.

FarangDingDong
1viggovax skrev:

FarangDingDong skrev:

Nå ja, det var Jørgen Røvkedelig som han blev kaldt. Jeg mødte ham ude i Sikhorapum i Surin engang i 2005. Jeg snakkede med ham i en halv times tid
Livet er for kort til lange underbukser

hugoboerge
Paa Facebook siden "Dansker i Thailand" har en ven skrevet en nekrolog til orientering.

Spring til debat: