Se indlæg
pattaya concil
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 13/06-2016 13:37
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
om kun 3 dage vil der af regeringen blive udpeget 12 nye concil medlemmer til at tage vare på pattaya city. det lyder sgu ikke godt, gad vide hvilken forandriger det vil komme op med. der er normalt 24 menber så nogen bliver arbejdsfri. set i stickboy news |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 13/06-2016 13:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
1viggovax skrev: om kun 3 dage vil der af regeringen blive udpeget 12 nye concil medlemmer til at tage vare på pattaya city. det lyder sgu ikke godt, gad vide hvilken forandriger det vil komme op med. der er normalt 24 menber så nogen bliver arbejdsfri. Det kunne jo vaere til det bedre ? |
|
|
vandango |
Lagt på d. 13/06-2016 15:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Det virker da som en god ide. Departing Mayor, Itthiphol Kunplome, his family and associates have run Chonburi for decades but due to local and provincial elections, or any other election for that matter, not allowed since the May 2014 coup, all new appointments are made by the military. Early in May Prime Minister Prayut Chan-o-cha signed an order to set up a committee to select Pattaya’s new council that will be reduced from 24 to 12 members. |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 13/06-2016 16:58
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2675 |
Der kommer forandringer. Men kun i antallet af snabler De 24, der delte rovet fra bestikkelser og returkommissioner er vippet af pinden, fordi andre ville have adgang til det fede flæsk. Der er nu kun 12, så ikke nok med at de "heldige" kommer til truget, så er der færre at dele med. |
|
|
buick |
Lagt på d. 13/06-2016 17:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
Er det ikke trist at leve et liv hvor man altid tænker negativt??? vent nu og se inden du sviner andre mennesker til med beskyldninger du intet hold har i og på den personlige side så er livet langt langt bedre hvis man ser positivt på det sudsakhon skrev: Der kommer forandringer. Men kun i antallet af snabler De 24, der delte rovet fra bestikkelser og returkommissioner er vippet af pinden, fordi andre ville have adgang til det fede flæsk. Der er nu kun 12, så ikke nok med at de "heldige" kommer til truget, så er der færre at dele med. |
|
|
buick |
Lagt på d. 13/06-2016 17:19
|
Det bliver da spændene at se om det er positivt, negativt eller same same personligt vil jeg da håbe at militæret bruger det til at fremme oprydningen i horehuset Pattaya ligesom de så småt er i gang i bangkok. Hvem ved måske bliver det en gang værd at besøge Pattaya igen 1viggovax skrev: om kun 3 dage vil der af regeringen blive udpeget 12 nye concil medlemmer til at tage vare på pattaya city. det lyder sgu ikke godt, gad vide hvilken forandriger det vil komme op med. der er normalt 24 menber så nogen bliver arbejdsfri. set i stickboy news |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 13/06-2016 17:26
|
Du har ret, Buick. Det er mit pessimistiske udsyn, der skaber et narrativ om at thailandske politikere og politisk udpegede embedsmænd kunne tænkes at være korrupte. For det sker slet ikke, det er der ingen som helst hold i..?? Slet ikke ned til den nederste menige politimand, vel ;-) Men du har skam ret i, at livet langt bedre hvis man ser positivt på det.. Men korruption går vel ikke væk uanset hvordan ens syn er på livet. Personligt ville jeg etablere spildevandsanlæg før jeg lukkede barer.. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 14/06-2016 02:12
|
Her er en tegning fra gaarsdagens The Nation omkring raidet paa Nataree massage parlour. http://www.nation...&pid=19565 |
|
|
buick |
Lagt på d. 14/06-2016 09:42
|
Ingen er i tvivl om der er problemer med korruption her, men det betyder jo ikke at hvis man skifter fra korrupte politikere til nye politikere, at de nye så skal være korrupte vel??, bevis det før du beskylder Det er jo det samme som at sige at alle der tager til pattaya er alkoholikere og sex turister, vi ved alle at langt de fleste som tager til Pattaya er sex turister osv men man kan ikke dømme alle før der er beviser for det vel eller for at trække det til Danmark, langt de fleste thai gifte der, har en kone som er hentet i en luder bar/har arbejdet i en luder bar, men igen der er enkelte som ikke har, så vent med at beskylde dem før du har hold i beskyldningerne. Ps spildevands anlæg er spild af penge for som de får lukket luder barene så vil spildevandet gå ned og det exixterende anlæg være rigeligt stort sudsakhon skrev: Du har ret, Buick. Det er mit pessimistiske udsyn, der skaber et narrativ om at thailandske politikere og politisk udpegede embedsmænd kunne tænkes at være korrupte. For det sker slet ikke, det er der ingen som helst hold i..?? Slet ikke ned til den nederste menige politimand, vel ;-) Men du har skam ret i, at livet langt bedre hvis man ser positivt på det.. Men korruption går vel ikke væk uanset hvordan ens syn er på livet. Personligt ville jeg etablere spildevandsanlæg før jeg lukkede barer.. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 14/06-2016 09:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
buick skrev: Ingen er i tvivl om der er problemer med korruption her, men det betyder jo ikke at hvis man skifter fra korrupte politikere til nye politikere, at de nye så skal være korrupte vel??, bevis det før du beskylder Det er jo det samme som at sige at alle der tager til pattaya er alkoholikere og sex turister, vi ved alle at langt de fleste som tager til Pattaya er sex turister osv men man kan ikke dømme alle før der er beviser for det vel eller for at trække det til Danmark, langt de fleste thai gifte der, har en kone som er hentet i en luder bar/har arbejdet i en luder bar, men igen der er enkelte som ikke har, så vent med at beskylde dem før du har hold i beskyldningerne. Ps spildevands anlæg er spild af penge for som de får lukket luder barene så vil spildevandet gå ned og det exixterende anlæg være rigeligt stort sudsakhon skrev: Du har ret, Buick. Det er mit pessimistiske udsyn, der skaber et narrativ om at thailandske politikere og politisk udpegede embedsmænd kunne tænkes at være korrupte. For det sker slet ikke, det er der ingen som helst hold i..?? Slet ikke ned til den nederste menige politimand, vel ;-) Men du har skam ret i, at livet langt bedre hvis man ser positivt på det.. Men korruption går vel ikke væk uanset hvordan ens syn er på livet. Personligt ville jeg etablere spildevandsanlæg før jeg lukkede barer.. Tror du selv på det? Der bliver ikke lukket en eneste bar, dream on... nye lommer skal fyldes, TIT... |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 14/06-2016 16:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
De lukker sgu da ikke for Thailands største indtægtskilde, Sexsturisme alt hvad det bringer af økonomisk karrusel. og lad nu vær med at komme og sige at det er synd for nogen, ALLE der tjener penge på sexuelle ydelser, kan uden problemer få job i 7/11, fabrik, mad industri mm. Men det gider de ikke, netop fordi de hellere vil sprede ben 15 min. og tjene 3 dages mindste løn. De må sgu ikke lukke pattaya og den slags steder. det er snart det eneste fristed for mænd i hele verden. Hvid mands byrde overalt, bare ikke Thailand Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
sudsakhon |
Lagt på d. 14/06-2016 17:12
|
Jeg tvivler på, at barer med halvnøgne trunter bidrager til spildevandsproblematikken, hvor problemet nærmere er uhæmmet og direkte udledning af urenset eller mangelfuldt processet spildevand. Det er nærmere de store resorter, som er problemet. Men generelt har ingen interesseret sig for dette i de sidste 30 år. Og korrupte politikere og embedsmænd har den direkte skyld for den dårlige infrastruktur. Ikke bare vedrørende dette, men i det hele taget i området. Så det er muligt, at man kan hævde, at udskiftning af et hold korrupte embedsmænd med et nyt hold, fjerner korruption og nepotismen. Beviser? Tjoo... Så skulle disse 12 nye i helt særlig grad opføre sig anderledes end stort set alle andre embedsmænd i Thailand.. En slags "untouchables", der gik foran med høj moral og var unikke i deres embedsførelse? Hvor realistisk tror du det er? Sikkert ligeså realistisk som bartrunten, der med trutmund kvidrer: Me no laj thai man...Me no hab boyfehn...You handsam man,,,, Så tror man ikke på at broderparten af thailandske embedsmænd ikke har sin snabel et eller andet sted henne..Så er man en meget meget "handsam man" |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 14/06-2016 17:36
|
GAMBIT skrev: De lukker sgu da ikke for Thailands største indtægtskilde, Sexsturisme alt hvad det bringer af økonomisk karrusel. og lad nu vær med at komme og sige at det er synd for nogen, ALLE der tjener penge på sexuelle ydelser, kan uden problemer få job i 7/11, fabrik, mad industri mm. Men det gider de ikke, netop fordi de hellere vil sprede ben 15 min. og tjene 3 dages mindste løn. De må sgu ikke lukke pattaya og den slags steder. det er snart det eneste fristed for mænd i hele verden. Hvid mands byrde overalt, bare ikke Thailand Thailands stoerste indtaegtskilde ? Det er vist ikke helt rigtigt. Turismen ligger omkring 10% af GDP saa ikke uden betydning alligevel. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/06-2016 17:37
|
Det ulækreste sted i Pattaya er, vejstykket mellem Walkingstreet og strandpromenaden, hvor man nærmest kan se ned i kloakken. Mage til ulækker stank har jeg næppe oplevet noget andet sted i verden. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/06-2016 17:44
|
hugoboerge skrev: GAMBIT skrev: De lukker sgu da ikke for Thailands største indtægtskilde, Sexsturisme alt hvad det bringer af økonomisk karrusel. og lad nu vær med at komme og sige at det er synd for nogen, ALLE der tjener penge på sexuelle ydelser, kan uden problemer få job i 7/11, fabrik, mad industri mm. Men det gider de ikke, netop fordi de hellere vil sprede ben 15 min. og tjene 3 dages mindste løn. De må sgu ikke lukke pattaya og den slags steder. det er snart det eneste fristed for mænd i hele verden. Hvid mands byrde overalt, bare ikke Thailand Thailands stoerste indtaegtskilde ? Det er vist ikke helt rigtigt. Turismen ligger omkring 10% af GDP saa ikke uden betydning alligevel. Der er masser af hoteller/resorts og barer og prostitutionsintægter m.m., turistindtægter der aldrig bliver indberettiget til de thailanske mydigheder. Tror selv på at der er en meget stor sort økonomi, der ikke tæller med i de registrerede 10%. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 14/06-2016 17:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Nemlig Phandango v. Bathman, og derfor vil de grønne djævle da ha´fingrene i den kage.. vil passe fint til deres andre aktiviteter, såsom yabaa produktion og salg, samt trafficking etc. etc. Redigeret af JohnBKK d. 14/06-2016 17:57 |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 14/06-2016 18:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
vandango skrev: hugoboerge skrev: GAMBIT skrev: De lukker sgu da ikke for Thailands største indtægtskilde, Sexsturisme alt hvad det bringer af økonomisk karrusel. og lad nu vær med at komme og sige at det er synd for nogen, ALLE der tjener penge på sexuelle ydelser, kan uden problemer få job i 7/11, fabrik, mad industri mm. Men det gider de ikke, netop fordi de hellere vil sprede ben 15 min. og tjene 3 dages mindste løn. De må sgu ikke lukke pattaya og den slags steder. det er snart det eneste fristed for mænd i hele verden. Hvid mands byrde overalt, bare ikke Thailand Thailands stoerste indtaegtskilde ? Det er vist ikke helt rigtigt. Turismen ligger omkring 10% af GDP saa ikke uden betydning alligevel. Der er masser af hoteller/resorts og barer og prostitutionsintægter m.m., turistindtægter der aldrig bliver indberettiget til de thailanske mydigheder. Tror selv på at der er en meget stor sort økonomi, der ikke tæller med i de registrerede 10%. nemlig Vandango selv tuk-tuk chaufføren nyder godt af kagen når der skaffe kunder til diverse badstuer og ping-pong shows. Hele landet nyder godt af den økonomiske side af prostitution og sexturisme. Selv deres familier hjemme i træhytten, der stiltigende accepterer bare der kommer fast månedlig overførsel. nå men det er et lige så gennemkørt emne som en freelance fra stranden. Uanset hva så er det en fed check til alle og derfor bliver det ikke stoppet af 12 nye members og pattaya council med mindre det er et hold Untouchables som Sudsakhon nævner. [img]http://i67.tinypic.com/34984gh.jpg[/img] is not a valid Image. The Land of No money NO honey - Betal eller smut! Redigeret af GAMBIT d. 14/06-2016 19:12 Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
Spring til debat: |