Se indlæg
 Udskriv debat
Bar aften/nat tur i Nana/Cowboy
Tommy123
Vi er nogle stykker der skal en turbo byen, og der er en, som ikke drikker alkohol, er det muligt på barene, at købe sodavand/light eller er det kun spiritus, han elsker Coke Zero!
Vi skal i soi cowboy til Crazy House fl. samt en tur i Soi Nana?
Har aldrig selv tænkt på om det bliver solgt overhovedet, ved at på Phuket er det ikke noget problem, kun nogle gange med Zero men almindelig cola har de!

Mvh

jh
Tommy123 skrev:

Vi er nogle stykker der skal en turbo byen, og der er en, som ikke drikker alkohol, er det muligt på barene, at købe sodavand/light eller er det kun spiritus, han elsker Coke Zero!
Har aldrig selv tænkt på om det bliver solgt overhovedet, ved at på Phuket er det ikke noget problem, kun nogle gange med Zero men almindelig cola har de!

Mvh

Jeg har endnu aldrig været på en bar/resturant i Thailand hvor man ikke kan få sukkerfri/ligth sodavand.

maik
Tommy123 skrev:

Mvh

Man kan købe cola og andre sodavand samt postevand på flaske i alle barerne. Ved ikke hvordan det er med Zero, men det er sandsynligvis som i Phukets barer.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Thomas72
Tommy123 skrev:

Mvh

Jeg var inde på Grazy samme aften som Jeg ankom tilbage den 26. jan. Det var mens Bangkok var ramt af den kuldebølge, men det var ikke til at se derinde og det man så, var rigtig godt for øjene.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

energy
Tommy123 skrev:

Mvh

Se nu mangler vi Amagerdrengen igen. Det ved han sikkert.. :-)

GAMBIT
@Energy, Jeg tænkte akkurat det samme Grin

Det et så nok det eneste han ved...
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

Nero
GAMBIT skrev:

https://www.youtu...

Skøn video...
Tak for den. Minderne fra mit arbejdsliv og kig fra broerne i byernes by, vælter frem.

Hvad med Thailand.? Fantastisk land. Men ville Thailand være bedre uden Thai'er.? Et folk, Som snyder, bedrager og er korrumperet i uhyggelig grad. Og Thai'er, som egentlig slet ikke bryder sig om farang. Læg dine penge og smut hjem igen er stilen.
Lad os få lidt gang i den. Hvilken befolkning skulle bo i Thailand.? Hvis vi som kender Thai'erne selv kunne vælge.?

Uha' der er sikkert en byge på vej. Grin

hugoboerge
Nero skrev:

GAMBIT skrev:

Skøn video...
Tak for den. Minderne fra mit arbejdsliv og kig fra broerne i byernes by, vælter frem.

Hvad med Thailand.? Fantastisk land. Men ville Thailand være bedre uden Thai'er.? Et folk, Som snyder, bedrager og er korrumperet i uhyggelig grad. Og Thai'er, som egentlig slet ikke bryder sig om farang. Læg dine penge og smut hjem igen er stilen.
Lad os få lidt gang i den. Hvilken befolkning skulle bo i Thailand.? Hvis vi som kender Thai'erne selv kunne vælge.?

Ingen byger herfra. En stor del af befolkningen hvis ikke den stoerste del er af kinesisk oprindelse saa gad vide om snyderi, bedrag, korruption ikke ligger i generne ? Findes der "aegte" Thai'er overhovedet ? Befolkningen i Isaan er vel af laoitisk eller kambodiansk oprindelse men alt det har noget med historie at goere og hvordan Thailand's "verdenskort" saa ud for adskillige hundrede aar siden. Sydpaa er befolkningen vel af malaj oprindelse. Men der er et kendetegn ved befolkningen her og det er at de er mere hoeflige og opfoerer sig bedre end befolkningen fra hovedlandet.

Nu svarer jeg paa Nero's spoergsmaal som ikke har meget med hverken Nana eller Soi Cowboy at goere.
Redigeret af hugoboerge d. 03/06-2016 15:21

GAMBIT
Nero skrev:

GAMBIT skrev:

Skøn video...

Det glæder mig Nero, sangen er en reference til måden jeg har det på når lønnen har ramt kontoen Grin og i det hele taget når det er bajere på bordet! Så jeg har det ofte på den måde Hehe-guy

Beklager of topic - tilbage til Nana og Soi Cowboy
Redigeret af GAMBIT d. 03/06-2016 15:31
- Eldridge Cleaver

Nero
hugoboerge skrev:

Nero skrev:

GAMBIT skrev:

Skøn video...

Ingen byger herfra. En stor del af befolkningen hvis ikke den stoerste del er af kinesisk oprindelse saa gad vide om snyderi, bedrag, korruption ikke ligger i generne ? Findes der "aegte" Thai'er overhovedet ? Befolkningen i Isaan er vel af laoitisk eller kambodiansk oprindelse men alt det har noget med historie at goere og hvordan Thailand's "verdenskort" saa ud for adskillige hundrede aar siden. Sydpaa er befolkningen vel af malaj oprindelse. Men der er et kendetegn ved befolkningen her og det er at de er mere hoeflige og opfoerer sig bedre end befolkningen fra hovedlandet.

Nu svarer jeg paa Nero's spoergsmaal som ikke har meget med hverken Nana eller Soi Cowboy at goere.

Tak for svar H.B. som jeg er helt enig i. Har dog en hel del mere i posen omkring hele Thailand og deres befolkning, som jeg desværre gennem årene har lært at gennemskue.
Som du skriver hører emnet ikke til i tråden her, så måske Web., vil flytte og oprette en ny tråd.
Den kunne f.eks. hedde. Kan man stole på Thai'er.? De smiler, men hvad gemmer sig bag smilet.? Generthed, vrede, afsky, eller som i vores verden....I like.?

Spørg en turist og svaret vil være at Thai'er fantastisk dejlige, søde, hjælpsomme og smiler. Ja, de smiler. Men det gør de faneme' også når de skærer halsen over på dig.
Ta' en lang tur i trafikken gennem Thailand. Og se hvordan de opfører sig. Uha'. Behøver jeg at sige mere.

Fuldstændig ligeglade med andre. Mig, Mig, Mig.
Redigeret af Nero d. 03/06-2016 15:40

Nero
GAMBIT skrev:

Nero skrev:

GAMBIT skrev:

Skøn video...

Det glæder mig Nero, sangen er en reference til måden jeg har det på når lønnen har ramt kontoen Grin og i det hele taget når det er bajere på bordet! Så jeg har det ofte på den måde Hehe-guy

SKÅL...!LOL LOL

maik
Thomas72 skrev:

Jeg var inde på Grazy samme aften som Jeg ankom tilbage den 26. jan. Det var mens Bangkok var ramt af den kuldebølge, men det var ikke til at se derinde og det man så, var rigtig godt for øjene.

Du har ret i at der er en masse godt for øjnene i Crazy House, men jeg syntes altid der er for overfyldt. Derfor forlader jeg som regel altid stedet efter blot en enkelt øl. Af og til allerede før, jeg bestiller den ...
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
GAMBIT
Nero skrev:

GAMBIT skrev:

Nero skrev:

GAMBIT skrev:

Skøn video...

SKÅL...!LOL LOL

Skål! vejret kræver isterninger i glasset, tilbage til trådHehe-guy
- Eldridge Cleaver

Spring til debat: