Se indlæg
40 tigerunger fundet i en fryser
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 01/06-2016 11:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
http://nyheder.tv...attraktion
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
Ole Chris |
Lagt på d. 01/06-2016 11:47
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Dyreragout, nu med halv hund, halv kat. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 01/06-2016 13:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Mon ikke det var på tide at bulldoze det skod "tempel" derude? Hvad siger Lung Prut nu hvor nyheden og billederne går verden rundt? |
|
|
vandango |
Lagt på d. 01/06-2016 14:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Tror min kone blev sur på mig fordi jeg bragte det på bane med billede. Pludselig havde hun meget travlt på arbejdet, og ikke tid til mig. Forinden havde hun været ovre i et tempel og spise frokost. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 01/06-2016 14:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
JohnBKK skrev: Mon ikke det var på tide at bulldoze det skod "tempel" derude? Hvad siger Lung Prut nu hvor nyheden og billederne går verden rundt? Det har foregaaet i utrolig lang tid saa lad os give generalen lidt kredit istedet for eftersom der nu er taget skridt til at goere noget ved det. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 01/06-2016 15:04
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Han fortjener da ingen kredit efter nu 2 år ved magten, der sker intet, det bliver en typisk "thai løsning".. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 01/06-2016 16:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
hugoboerge skrev: Det har foregaaet i utrolig lang tid saa lad os give generalen lidt kredit istedet for eftersom der nu er taget skridt til at goere noget ved det. Ja, ret skal være ret. Jeg vil også gerne takke generalen for, at der nu endelig er kommet regn nogle steder. Det har han vist lige så stor ære for. |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 01/06-2016 16:51
|
Kim Ludvigsen skrev: hugoboerge skrev: Det har foregaaet i utrolig lang tid saa lad os give generalen lidt kredit istedet for eftersom der nu er taget skridt til at goere noget ved det. Ja, ret skal være ret. Jeg vil også gerne takke generalen for, at der nu endelig er kommet regn nogle steder. Det har han vist lige så stor ære for. Tillad mig at spoerge Kim Ludvigsen: Hvorfor er du altid saa negativ ? Det er ogsaa et mislykket forsoeg paa at vaere morsom. Det er utrolig positivt at der endelig er sket noget med det tiger tempel. Det har man proevet paa lige siden 2001. |
|
|
buick |
Lagt på d. 01/06-2016 17:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
Nogle mennesker elsker bare at hade Thailand, de fleste af dem fordi de ikke selv kunne finde lykken her og nu har brug for en undskyldning der dækker over deres egen fiasko for det er da bestemt ikke deres egen skyld. hugoboerge skrev: Kim Ludvigsen skrev: hugoboerge skrev: Det har foregaaet i utrolig lang tid saa lad os give generalen lidt kredit istedet for eftersom der nu er taget skridt til at goere noget ved det. Ja, ret skal være ret. Jeg vil også gerne takke generalen for, at der nu endelig er kommet regn nogle steder. Det har han vist lige så stor ære for. Tillad mig at spoerge Kim Ludvigsen: Hvorfor er du altid saa negativ ? Det er ogsaa et mislykket forsoeg paa at vaere morsom. Det er utrolig positivt at der endelig er sket noget med det tiger tempel. Det har man proevet paa lige siden 2001. |
|
|
farao54 |
Lagt på d. 01/06-2016 17:10
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 550 |
Kim Ludvigsen skrev: hugoboerge skrev: Det har foregaaet i utrolig lang tid saa lad os give generalen lidt kredit istedet for eftersom der nu er taget skridt til at goere noget ved det. Ja, ret skal være ret. Jeg vil også gerne takke generalen for, at der nu endelig er kommet regn nogle steder. Det har han vist lige så stor ære for. Tak... Fed kommentar... Jeg griner stadig... |
|
|
John |
Lagt på d. 01/06-2016 17:15
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Han skal da ikke have kredit for noget som helst. Tiger templet (som forøvrigt ikke er et tempel) har de sidste mange år været en pengemaskine. Generalen har ikke fortaget sig noget. Men er presset af pressen og dyre aktivister. Du har selv lagt et link op i dag i en anden tråd ang. Koh Tao morderne - hvad sker der der?? 2 formentlig uskyldige mennesker er dømt på et grundlag af plantede, falske beviser. Og bib har formået at klovne rundt i det hele. uden at hr. general har foretaget sig noget som helst i den ganske alvorlige sag. Og jeg kan da også lige nævne skandalen Rajabhakti park, hvad har hr. general foretaget sig der. Så jeg bakker Kim Ludvigsen op i denne sag, men jeg har nok heller ingen humor. john@dansk-thai.dk
|
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 01/06-2016 17:34
|
hugoboerge skrev: Tillad mig at spoerge Kim Ludvigsen: Hvorfor er du altid saa negativ ? Det er ogsaa et mislykket forsoeg paa at vaere morsom. Det er utrolig positivt at der endelig er sket noget med det tiger tempel. Det har man proevet paa lige siden 2001. Det er ikke for at være negativ, og det er absolut positivt, at der sker noget med templet. Der, hvor kæden hopper af, er at du takker generalen. Han har intet med det at gøre - lige så lidt som han har med regn at gøre. |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 01/06-2016 17:38
|
John skrev: Du har selv lagt et link op i dag i en anden tråd ang. Koh Tao morderne - hvad sker der der?? 2 formentlig uskyldige mennesker er dømt på et grundlag af plantede, falske beviser. Og bib har formået at klovne rundt i det hele. uden at hr. general har foretaget sig noget som helst i den ganske alvorlige sag. Han har faktisk foretaget sig noget i den sag. Han forsvarede meget tidligt politiets håndtering af sagen. Og så kom han med en personlig betragtning om, at piger jo sådan set selv er skyld i det, når de bliver voldtaget eller dræbt. De skal bare klæde sig mere kedeligt, mener generalen. John skrev: Og jeg kan da også lige nævne skandalen Rajabhakti park, hvad har hr. general foretaget sig der. Jeg kan ikke huske, om han har kommenteret på den, men det har dem lige under ham. De har frikendt militæret for at have gjort noget forkert, og deres egne nedsatte undersøgelser har overraskende nok også frikendt dem. Og det til trods for, at der foreligger en tilståelse i sagen og en "tilbagebetaling" af penge. |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 01/06-2016 19:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
John din komotar skal lige have en like men kunne ikke finde den uder ikoner saa det blev til en blomst
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 02/06-2016 13:04
|
Her lidt mere: [url] http://www.bangko...ger-temple [/url] |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 02/06-2016 13:34
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Ratchaburi ? Ja, det skal nok blive godt. De dræbte en massiv tiger bestand ved at fodre dem med høns med "chicken flu" |
|
|
vandango |
Lagt på d. 05/06-2016 11:00
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
|
|
Spring til debat: |