Se indlæg
Eksotisk nøgenløb i Thailand til efteråret
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 10/05-2016 21:45
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
I dagene 23-24. oktober er der Naked Jungle Run i Thailand, arrangeret af Naturist Association Thailand. Distancer lyder på 2,5 km og 5 km, men er der interesse for længere løb, kan det blive til 10 km. Læs nærmere her: Danske Naturister Helt sikkert et arrangement Happy G vil sætte pris på Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 10/05-2016 22:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Mon ikke Gregers Moller er manden bag den organisation? http://thailandna... "Subscribe to our nudesletter" ! Hohohohohooo! Sjovt han tør med det ultra-ekstreme strikse nationalist klima i LOS p.t. - Lung Prut blive tosset.. |
|
|
ThaiFar |
Lagt på d. 11/05-2016 01:56
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 63 |
Greger Moeller, a 59-year-old naturist from Denmark, has been in Thailand for over 20 years and has been involved in the naturist movement in Thailand since 2005. He is also the president of the Naturist Association of Thailand and, for him, the Thai law is clear: “As naturists are not exposing themselves in public, there is no offence committed. The law does not regulate nudity in private and we are therefore only nude in a private resort or home. http://www.simand...-thailand/ Når de nu løber nøgne rundt i skoven bryder de den Thailandske lovgivning? Det er i offentligt rum. Hvordan mon de overkommer dette problem? Så skynd Jer at tilmelde hvis I er nudist løbere - I kan stadig være med (Dem af Jer der er swingere er dog uvelkomne siger de ). http://thailandna...n-october/ Redigeret af ThaiFar d. 11/05-2016 02:05 |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 12/05-2016 10:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 93 |
Gudfader bevar mig vel, saa er bunden sgu naaet for stupide opfindelser.. resultat af for megen fritid. |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 12/05-2016 20:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
rolig skipper, nøgenhed er da ikke en stupid opfindelse, det er noget helt andet med løb............ |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 12/05-2016 23:01
|
chaingmai skrev: rolig skipper, nøgenhed er da ikke en stupid opfindelse, det er noget helt andet med løb............ Ka' kun gi' dig ret chaingmai, det at vaere noegen er jo en privat sag og ret naturligt, men at loebe rundt i en skov i Thailand med bar roev har, har da intet med eksotisk at goere, og med det begraensede antal deltagere der forventes er det vel mere ell. mindre et flop?? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 12/05-2016 23:06
|
Hva´så hvis man har lange løg, skal de mon bindes op? Vil da se tossi uj når de svinger rundt og op og ned.. |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 13/05-2016 00:09
|
JohnBKK skrev: Hva´så hvis man har lange løg, skal de mon bindes op? Vil da se tossi uj når de svinger rundt og op og ned.. Det goer man vel gennerelt i saadane situationer?? ell.?? |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/05-2016 00:24
|
Jeg ved det ikke, Skipper Hans.. måske vi sku deltage for at finde ud af det? Man står - eller løber - nøgen for Vor Herre og den guddommelige natur, sådan ankommer vi nemlig til det hinsides, nøgne.. |
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 13/05-2016 01:00
|
Nej John, der melder jeg sgu godt nok pas.. har haft det sjovt i de 23 aar jeg boede i Korat / Pattaya og sunget julesalmer i rendestenen i october maaned med sjove oplevelser as well, de gode samt mindre gode oplevelser skal sgu ikke oedelaegges af et - i mine oejne - skoert / sygt paafund... Har intet imod nudisme at all, har boet paa Fanoe i en del aar tilbage i 70'erne hvor der vist nok var den 1. officielle nudiststrand hvor isaer tyskere valfartede til og fred vaere med det, men det stunt der her foreslaaes ka man sku da slaa op i deres eget ugeblad for den slags lyster.. men god fornoejelse for dem der toer.. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/05-2016 01:41
|
Jeg fandt nogle eksemplarer af Naturistbladet i en papkasse oppe på loftet da jeg var knejt, uha en skræmmende verden jeg blev indviet i der, store naturlige bryster, hår i armhuler og i skrævet, har da nok nogle traumer efter den oplevelse vil jeg tro.. |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 13/05-2016 02:36
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Skipper Hans |
Lagt på d. 13/05-2016 05:11
|
Nu loeber disse afroditer og adoniser jo kun rundt 1 gange aarligt i Roskilde, men tror sku der ligger andet og mere bag det planlagte urskovsnoegenloeb af nogle halvgamle og maaske lidt overvaegtige faranger.. men ok herfra enhver sin glaede og fred vaere med dem.. |
|
|
Isan |
Lagt på d. 13/05-2016 17:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 113 |
Kæden må være hoppet af i Thailand ,havde ikke troet at det ville være muligt , hvad har de gang i .
|
|
Spring til debat: |