Se indlæg
Danskere tager på steroide-ferier i Thailand
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 06/04-2016 05:12
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Sol, masser af fitnesscentre og billige steroider, der kan købes på det nærmeste apotek. Thailand har i årevis været et paradis for bodybuildere og fitnessentusiaster, der tager på såkaldte 'steroideferier'. På danske bodybuilderfora bekræftes tendensen, og i flere indlæg kan man læse, hvordan folk hjælper hinanden med brugbar info om steroidemulighederne i det asiatiske land: - I det rette apotek kan du købe dig til alt. Det er ikke alle, der vil sælge dig alt det gode fra de bageste hylder, men så leder man bare videre, skriver en bruger på MuscleZone. Over for metroxpress fortæller en fransk bodybuilder ved navn Jimmy via Facebook-gruppen 'Pattaya bodybuilder gym friend group', at fitnesscentrene i nogle badebyer sydpå ligger side om side med apoteker, som ud fra billedrige kataloger med engelske beskrivelser sælger steroiderne til en tiendedel af priserne på det sorte marked. - Det er folk fra hele verden, der kommer og træner. Inklusiv Danmark, siger han. Læs nærmere på: http://www.mx.dk/...y/23853609 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
GAMBIT |
Lagt på d. 06/04-2016 07:16
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1244 |
Nu ved jeg hvad Amagerdreng laver i Pattaya. han laver kort over steroider apoteker |
|
|
jh |
Lagt på d. 06/04-2016 08:24
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Ja ja der kan man bare se.Men ud fra foto syntes jeg nu hvis man vender kroppen 180 grader så ligner det mere dem jeg møder dernede på Danske barer.Ja ja rolig nu næsten alle. |
|
|
ThaiFar |
Lagt på d. 06/04-2016 11:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 63 |
Det er sikkert godt at gå lidt varsomt med det stads her i Thailand, selvom det kan købes frit. I slutningen af firserne boede jeg i Pattaya hvor jeg havde en bekendt fra England ved navn Richard. Han var tidligere top atlet i vægtløftning i UK/Europa. På daværende tidspunkt var han pisse fattig, men så begyndte han med at importere råvarer fra Indien og fremstillede sine egne produkter som han solgte til bodybuilderne og andre idrætsfolk i US og UK. Da jeg fandt ud af det holdt jeg mig helt væk fra ham. I 2008 læste jeg at han var blevet anholdt af politiet her i Thailand. Han fik sin kæmpe villa i Pattaya og 20 millioner Thai Baht beslaglagt. Han kom i fængsel her i landet og blev senere udleveret til USA, hvor han osse sad i fængsel. I 2011 blev han løsladt i USA - og nogle få uger senere døde han af lungebetændelse. 47 år gammel. ... Det var bare en lille beretning om livets skæbner i Pattaya for dem som måtte være interesseret. |
|
Spring til debat: |