Se indlæg
Her er årets danske bryggeri
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/03-2016 09:35
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Danske Ølentusiaster har kåret Thisted Bryghus til Årets danske Bryggeri 2015 http://ekstrablad...ri/5992593 Man bliver da lidt stolt som Thybo over at det gamle bryggeri og deres fantastiske produkter er kommet til ære og værdighed! Skål å´ tilløk´.. |
|
|
jh |
Lagt på d. 13/03-2016 13:18
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 700 |
Bare godt øl de laver Oe Thisted brøvhuss som de siger deroppe |
|
|
juj |
Lagt på d. 13/03-2016 17:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
Ja Skål. Det er sgu kvalitets Øl de laver. På min lokale bodega i Aalborg kan man få Limfjords port fra fad, så bliver det ikke bedre. 1/2L i et godt ølkrus en varm sommer dag Ahh. |
|
|
JohnBKK |
Lagt på d. 13/03-2016 17:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 4361 |
Ja, det er også min favorit, som jeg kan sidde og drømme om mens jeg bæller tynd Chang Classic m/isterninger, tøhø! Thy Pils var kun en ganske alm. tynd dansk øl før brygmester Klemensen kom til i 1981, men så skete der også en hel masse i årene derefter, heldigvis.. Husker en af de første ladninger juleøl der blev lavet i starten af 80´erne, folk blev hamrende berusede på kort tid da den blev lanceret en fredag før jul, med ballade og slagsmål på byens værtshuse som resultat. Det viste sig senere at den var røget helt op på ca. 9% i styrke, så der blev lige justeret lidt på de efterfølgende portioner! Folk i byen mente at Klemensen gjorde det med vilje, som en julespøg.. |
|
|
juj |
Lagt på d. 14/03-2016 09:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 352 |
He he Ja sweet dreams, der er heldigvis et par fordele ved at bo i Danmark om sommeren. Ja deres Jule Ren sparker røv. De er ikke uden humor de gode Thyboer. Der skete meget da den gode bryg mester kom til. Bla. steg deres markeds andele så meget at Carlsberg prøvede at opkøbe dem. Heldigvis blev det et stort NEJ. Når jeg har fået nok af det tynde sangerinde pis man kan få her i Kata tager jeg en tur til Karon. Der er der en irsk pub Otoole. De sælge Guiness Øl fra fad sådan en velskænket irsk fætter er nu heller ikke værst. Puha den snak om godt Øl gør mig tørstig så vil nappe en tuktuk til Karon. Skål. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/03-2016 10:59
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Har engang siddet og pelset Limfjords Porteren i mig, det var rigtig topklasse, de andre kender jeg dog ikke. |
|
Spring til debat: |