Se indlæg
Har du også opført dig så idiotisk? Her opdrager de turister med video
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 12/12-2015 12:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Tager du dig selv til hovedet, når du ser denne videoer og indrømmer, at du har begået samme fejl?
Turister fatter til tider ikke meget, ser det ud til. De (eller vi...) tager billeder, selv om der står, de ikke må. - Jamen det er jo bare lige ét lillebitte hurtigt billede. De (måske stadig vi...) fedter rundt med madpakker, når de venligt er blevet bedt om ikke at spise i lokalet. - Jamen, jeg krummer altså ikke (som de andre gør). De (ja ja, stadig vi...) springer over køen, når alle andre står pænt på rad og række. - Jamen, jeg har altså meget mere travlt end alle jer. Så kan I lære det Ved Angkor Wat – det store tempelkompleks i Cambodja – er de efterhånden godt trætte af turister, som ikke kan afkode deres ellers forståelige skilte. I stedet for at skælde ud, afgrænse områder og lave endnu flere regler, har de dog valgt en anden måde at tackle problemet på. De har lavet en video. Og den er både ret sjov og ganske informativ. Først ser vi eksempler på, hvad det er, turister gør galt, når de besøger turistattraktioner – og måske får vi også lov at indse, at vi selv til tider har opført os knap så eksemplarisk – og så får vi forklaringer på, hvorfor vi ikke må. ... http://ekstrablad...eo/5866433 Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
mickE |
Lagt på d. 12/12-2015 13:53
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 56 |
Thomas72 skrev: Tager du dig selv til hovedet, når du ser denne videoer og indrømmer, at du har begået samme fejl? Turister fatter til tider ikke meget, ser det ud til. De (eller vi...) tager billeder, selv om der står, de ikke må. - Jamen det er jo bare lige ét lillebitte hurtigt billede. De (måske stadig vi...) fedter rundt med madpakker, når de venligt er blevet bedt om ikke at spise i lokalet. - Jamen, jeg krummer altså ikke (som de andre gør). De (ja ja, stadig vi...) springer over køen, når alle andre står pænt på rad og række. - Jamen, jeg har altså meget mere travlt end alle jer. Så kan I lære det Ved Angkor Wat – det store tempelkompleks i Cambodja – er de efterhånden godt trætte af turister, som ikke kan afkode deres ellers forståelige skilte. I stedet for at skælde ud, afgrænse områder og lave endnu flere regler, har de dog valgt en anden måde at tackle problemet på. De har lavet en video. Og den er både ret sjov og ganske informativ. Først ser vi eksempler på, hvad det er, turister gør galt, når de besøger turistattraktioner – og måske får vi også lov at indse, at vi selv til tider har opført os knap så eksemplarisk – og så får vi forklaringer på, hvorfor vi ikke må. ... http://ekstrablad...eo/5866433 Det må være russere eller kinesere. Kender ingen Danskere eller andre som fedter rundt med madpakker!!! Der skal da nok være nogle som har ondt i valutaen som kan finde på det, men har ALDRIG hørt om det! Det har du jo nok siden du bringer det på banen.... |
|
|
lincoln1242 |
Lagt på d. 13/12-2015 20:58
|
Øvet medlem Antal indlæg: 185 |
Madpakker? Det kunne meget vel være russere, der bor på et all-inclusive hotel. Der har de for vane, med den allestedsnærværende mangel på pli og køkultur, først at læsse absurde mængder mad på deres tallerkner, for derefter at levne mindst halvdelen ved bordet, og til sidst at gå op og pakke mere mad ind i servietter til senere brug. |
|
Spring til debat: |