Se indlæg
Thailandsk kæreste
|
|
pedrorandall |
Lagt på d. 07/11-2015 12:58
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Hej Pæn maskulin Mand på 45 år med styr på sit liv søger en thai pige /kæreste er her nogle herinde på forummet som kender en thailandsk kvinde som søger en god mand her i danmark, måske en thai pige som allerede bor her i landet og jeg kan komme i forbindelse med. håber der er nogle der kan hjælpe eventuelt. mange venlige hilsner Peter i det Nordjyske... |
|
|
sairung |
Lagt på d. 07/11-2015 13:35
|
Begynder Antal indlæg: 19 |
hejsa peter.du maa da vare desperat siden du søger en thai kæreste idanmark.bestil en billet til los og gaa på jagt selv.tror sku du får mere ud af og så tror det bliver billigere for dig. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/11-2015 16:02
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Det er ikke svært at finde en kæreste i TH, men straks sværere hvis du skal finde en god kæreste, især hvis man søger steder som barmiljøet hvor turister og lokale typisk møder hinanden. Internettet er blevet en jungle som jeg ikke længere vil anbefale nogen, alt for meget plat. Men jeg kan nu godt finde nogle fordele både praktisk og økonomisk ved at finde en kæreste i DK fremfor i TH. Specielt hvis hun snakker et fornuftigt dansk og er i uddannelse el. arbejde. Held og lykke, desværre kan jeg ikke være behjælpelig... |
|
|
helge |
Lagt på d. 08/11-2015 19:10
|
Øvet medlem Antal indlæg: 187 |
pedrorandall skrev: Hej Pæn maskulin Mand på 45 år med styr på sit liv søger en thai pige /kæreste er her nogle herinde på forummet som kender en thailandsk kvinde som søger en god mand her i danmark, måske en thai pige som allerede bor her i landet og jeg kan komme i forbindelse med. Jeg kan saette dig i forbindelse med min kone Og lykke til, Peter |
|
|
larsmand |
Lagt på d. 08/11-2015 20:56
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 78 |
Peter hop du ind på en dating side ... der er masser at vælge i mellem... Jeg har personligt haft gode erfaringer med thaicupid.com har før lavet 3 dates på en 10 dages tur og håbet på at der var held i kærligheden ved bare den ene af dem. (Førte til at jeg blev gift med den ene).. Jeg vil sige at de kvinder jeg har mødt dernede har været super søde og på nær en enkelt, været gode kvinder som enhver mand garanteret nok kunne være blevet glad for at bo sammen med... Der er garanteret mange gode søde kvinder blandt bargirls, men på nettet har du en rimelig mulighed for at styre uden om dem, hvis det er det du gerne vil.... livet er jagt og kvinder....
|
|
|
Nahm |
Lagt på d. 08/11-2015 21:06
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
@ Der er garanteret mange gode søde kvinder blandt bargirls, men på nettet har du en rimelig mulighed for at styre uden om dem, hvis det er det du gerne vil.... Fuldstaendig enig med dig...men efter min mening boer man rejse til LOS flere gange inden man goer noget serioest...og taenke sig godt om, for de er så gode skuespillere med soede sexy smil.. Jeg mindes dog en barpige fra Pattaya for en 6 til 7 aar siden, hun arbejdede for den daarlige maanedsloen i baren, hun gik aldrig ud med falang.....hun var faktisk smuk og naturlig soed....hun ventede blot paa den rigtige kaereste som ik bare ville barfine hende ! nu er hun gift med en falang, bor i Thailand med ham, meen det er daelme sjaeldent der er guld at spotte i en Pattaya bar.... Redigeret af Nahm d. 08/11-2015 21:19 Mvh,
Nahm |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/11-2015 21:15
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Der er også en side som "Dateinasia" den er nem og overskueligt og her kan man også søge på thaikvinder bosat i Danmark. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 09/11-2015 01:08
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Jeg mødte min hustru på Thailovelink. |
|
|
Nero |
Lagt på d. 09/11-2015 05:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 354 |
JS skrev: Der er også en side som "Dateinasia" den er nem og overskueligt og her kan man også søge på thaikvinder bosat i Danmark. Dateinasia, er imodsætning til flere af de andre sider. F.eks. ThaiLovelink, gratis at respondere på. Flere dating sider, vil se penge, når du har fundet noget interessant og vil kontakte hende. Lige til sidst en advarsel. Der findes usandsynligt mange svindlere, på disse sider. Bla. Drenge/Mænd, som blot har 'smækket' foto af en lækker 'godte' på den falske profil. Bed forholdsvis hurtigt (måske ikke første gang) om Skype m. camera, så du får sorteret disse svindlere fra. Starter de med alle mulige undskyldninger, som broken camera etc. Cut forbindelsen. Du spilder bare din tid. |
|
|
Bade-Dyr |
Lagt på d. 09/11-2015 06:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 587 |
Jeg synes internet dating er et godt "værktøj" til at finde nogle mulige emner at mødes med. Leder man efter lidt bestemte ting ved en fremtids partner, Kan man indskrive det i hvad søger efter, og spørge ind til det ved internet video møde. Det kunne være uddannelsen !!! Familie Om hun har børn, været gift før. Hvad er hendes baggrund, Født hvor, opvokset hvor osv. Hvad er hendes forventing, hvilken ønsker har hun for fremtiden osv. Det gøre det meget nemt at rydder op i den mange der ønsker kontakt med en. De "falske" er så nemt at spot at selv en "blind" kan se dem. De kommer hurtige ind på emnet Penge i deres samtaler. "kræver" altid video chat, samt bede om telefon nummeret og ringe op. Det gøre jo man ved om hun faktiske er i Thailand (Hvis det er der man søger efter hende). Mange Thaier kvinder kan godt lide at bruge billeder fra de var unge og smukke. Samt en del photoshop deres billeder, Så video chat fortæller en en masse. Ellers kom herned på en ferie, Selv uden for Tourist steder, Skal man nok være mere end almendige "DUM" For ikke at få tilbud fra mange Thai kvinder om at gå ud sammen. Det er bare dejlige at de "Jagter" en. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 09/11-2015 11:21
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Nero skrev: Dateinasia, er imodsætning til flere af de andre sider. F.eks. ThaiLovelink, gratis at respondere på. Flere dating sider, vil se penge, når du har fundet noget interessant og vil kontakte hende. Lige til sidst en advarsel. Der findes usandsynligt mange svindlere, på disse sider. Bla. Drenge/Mænd, som blot har 'smækket' foto af en lækker 'godte' på den falske profil. Bed forholdsvis hurtigt (måske ikke første gang) om Skype m. camera, så du får sorteret disse svindlere fra. Starter de med alle mulige undskyldninger, som broken camera etc. Cut forbindelsen. Du spilder bare din tid. Thailovelinks.com findes ikke mere, firmaet har ændret siden til "http://www.thaicupid.com/Danish/" hvilket er den dansk tekstet udgave. Det var gratis at oprette en profil og sende "likes" til hinanden, men så var der heller ikke mere kommunikation. Jeg opgraderede mit medlemskab, så jeg kunne kommunikere med medlemmer som havde en gratis profil, så vidt jeg husker havde ingen af thaikvinderne betalingsprofiler. Tror jeg kom af med 120 - 150 kr. Jeg har ikke prøvet andre datingsider, men var ganske tilfreds med resultatet, som bekendt jo resulterede i et ægteskab med en super dejlig kvinde. |
|
Spring til debat: |