Se indlæg
 Udskriv debat
Doedsfald.
Nuk
Medlemmet af denne profil afgik ved doeden igaar kl. 13.00.

John Andersen ( Nuk ) Nogle her har sikkert moedt ham, han boede de sidste 10 aar i Khao Suan Kwang og var hyppig gaest paa Blue Elephant hos Joergen.

Jeg har kendt John Andersen i 20 aar. Hvil i fred min ven. Bisaettelse sker paa soendag.

Dette var blot til orientering, bruger normalt aldrig andres profil, men jeg er blocket her paa siden.

Med venlig hilse Suk.....Violin
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening

OleH
Trist nyhed !
Jeg har mødt John på Blue Elephant flere gange.

Hvil i fred.

click
John var et dejligt menneske jeg kommer til at savne ham rigtigt meget Hvil i fred min ven John jeg vil savne dig meget "RIP"
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

natty
Nuk skrev:

Medlemmet af denne profil afgik ved doeden igaar kl. 13.00.

John Andersen ( Nuk ) Nogle her har sikkert moedt ham, han boede de sidste 10 aar i Khao Suan Kwang og var hyppig gaest paa Blue Elephant hos Joergen.

Jeg har kendt John Andersen i 20 aar. Hvil i fred min ven. Bisaettelse sker paa soendag.

Dette var blot til orientering, bruger normalt aldrig andres profil, men jeg er blocket her paa siden.

Med venlig hilse Suk.....Violin

Det er jo altid sørgelig når nogen går bort, men da jeg ikke kendte ham, spørger jeg om noget helt andet.

Hvordan kan man bruge en andens profil her på siden? Har han overdraget adgangskoden til Suk, eller er det muligt at "hakke" sig ind som en anden bruger, og derefter skrive i brugerens navn?

Hvad vil det sige "at jeg normalt ikke bruger andres profil"?

Jeg synes det virker mystisk, og i værste fald usmageligt og rimeligt sygt.
Redigeret af natty d. 14/10-2015 19:48
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

JohnBKK
Jeg tror ikke du skal lave en større sag ud af det her, natty, de har kendt hinanden i 20 år så mon ikke Suk havde adgang til den profil, nu han har været banned et godt stykke tid?

Men Web er nok bedre til at svare på dette...

Hvil i fred til John Andersen.

PS: Natty kunne jo også bare sende en PB til Web, istedet for nu at splitte en tråd ad med et temmelig ligegyldigt og uvedkommende spørgsmål.. Det er da mere usmageligt synes jeg nok.

rinpoche
Enig.

Manden er gået bort, og det er selvfølgelig trist.
Så er der vist ingen grund til at gå ind og spekulere i hverken dette eller hint. Temmelig irrelevant, specielt omstændighederne taget i betragtning.

sudsakhon
Også enighed her.
Hver gang et medlem går bort, både de der har været meget aktive og andre, efterlader en tomhed.
Man rykker jo selv ikke længere væk fra samme tur.

Hvil i fred

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
Spring til debat: