Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hørte i dag, da jeg var ude og køre, Hjernekassen i radioen. Emnet i dag var tillid.
Programmet kom også lidt rundt om korruption. Thailand blev ikke nævnt i programmet, men jeg må da indrømme at jeg kom til at tænke på Thailand da snakken var inde på korruption.
Ud over korruption er de også inde på andre ting, herunder om velfærd, bureaukrati, overvågning og indvandring - ting som sikkert haft betydning for den måde en del folk har stemt på ved det nyligt afholdte folketingsvalg.
Jeg har ikke kunne finde den seneste version af indexet, men fandt en version fra 2005. Der lå Danmark højest ud af 86 lande. Thailand indtog da en 17. plads.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.