Se indlæg
25 år i asien
|
|
Dalton |
Lagt på d. 16/06-2015 11:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 326 |
Bjarne Wildau, måske af nogle bedre kendt som Aaby har i disse dage opholdt sig i asien i 25 år Det sker samtidig med at han har besluttet at rykke teltpælene op og flytte Bulgarien. Jeg har selv haft fornøjelsen af at besøge Bjarne et par gange i Cambodia og nydt godt af hans viden om landet. Læs nærmere på: http://scandasia....s-in-asia/ http://9livlangtf...-ondt.html Dalton |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 16/06-2015 12:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
er der reception i den anledning.....................eller skal vi bare vide, at han flytter til bulgarien.............?? |
|
|
kro90 |
Lagt på d. 16/06-2015 13:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 561 |
Tillykke Bjarne 25 år er s.. lang tid. Håber det vil gå dig godt i Bulgarien. Det er jo lidt tættere på. Du må se at finde ud af en masse omkring Bulgarien, så jeg/vi også kan høste glæde af din viden dernede. Tak for alle informationerne vi har nydt godt af i gennem mange år. /kim& Lone Kim
|
|
|
Nahm |
Lagt på d. 16/06-2015 23:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
Tillykke Bjarne, Jeg har også mødt dig nogle gange i asien, og det var en positiv oplevelse at lære dig lidt at kende. Troede faktisk Cambodia skulle være dit faste sted, men jeg håber du får gode oplevelser det nye sted, mvh Nahm....................... Mvh,
Nahm |
|
|
Mukke |
Lagt på d. 17/06-2015 11:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 378 |
Bjarne uden at sige for meget, tror jeg vi er mange der ser frem til dine oplevelser de første år i Bulgarien... Ingen tvivl om, at vi er mange, når vi bliver gammel nok, der bliver nødt til at tænke alternativt uden at snyde pensionsstyrelsen med fiktive ting.. Det kunne være enormt dejligt Bjarne hvis du allerede nu, kunne give lidt råd til, hvad folk skal gøre.. Kan du have det godt og held og lykke.-. Aaby.. |
|
|
sank |
Lagt på d. 17/06-2015 18:43
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
pøj pøj Bjarne bliver spændene at høre om. |
|
Spring til debat: |