Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
Jeg har lige brugt 1 1/2 time på på at se denne video, med Jesper "Bådigaide" Pedersen... Det er sgu længe siden jeg har fået sådan et godt grin !
Man kommer hele vejen rundt, jægersoldater, navy seals, kongehuset, røde løbere, samarbejde med det thailandske og cambodianske militær... med Bangkoks brandvæsen, politiet, narko-baroner, evakueringer, Vip's, moviestars osv osv...
Den yderst sympatiske og fornuftige mand Martin Thorborg, sidder helt sikkert og krummer tæer, ja han er jo nærmest ved at flække af grin.
Løgne-historierne har ingen ende... se videoen og få dit bedste grin nogensinde !
Jesper "Bådigaide" Pedersen slår sgu Münchausen, med flere længder.
Jeg har lige brugt 1 1/2 time på på at se denne video, med Jesper "Bådigaide" Pedersen... Det er sgu længe siden jeg har fået sådan et godt grin !
Man kommer hele vejen rundt, jægersoldater, navy seals, kongehuset, røde løbere, samarbejde med det thailandske og cambodianske militær... med Bangkoks brandvæsen, politiet, narko-baroner, evakueringer, Vip's, moviestars osv osv...
Den yderst sympatiske og fornuftige mand Martin Thorborg, sidder helt sikkert og krummer tæer, ja han er jo nærmest ved at flække af grin.
Løgne-historierne har ingen ende... se videoen og få dit bedste grin nogensinde !
Jesper "Bådigaide" Pedersen slår sgu Münchausen, med flere længder.
Günter.
Så fik jeg også slæbt mig gennem videoen. Det vil sige jeg orkede ikke de sidste 20 minutter.
Han er da vist lidt 'løs i kødet' ham Jesper International BådyGuard, hva?
Skal vi skære hans sikkerheds jobs ned til, at scanne taskerne på flyenes rengørings personale, for
tyvekoster? Jeg tror det er der vi er.
Men ufattelige mange jobs, ufattelige mange firma starter, samt konstant flydende kapital fra venner.
Efter eget udsagn.
Ja, Ja, han fik da sine twenty minutes på TV og mere til.