Se indlæg
 Udskriv debat
Jesper driver sikkerhedsfirma i Thailand
Webmaster

Jesper Pedersen er 34 år og han i flere år levet af at beskytte VIP's og virksomheder i Asien.

Han startede med at står for sikkerheden i store virksomheder, men på et tidspunkt fik han ideen, at han kunne starte for sig selv.

I dag driver han en indbringende forretning, der spænder over hele spektret af sikkerhedrelaterede opgaver.

Firmaet havde domænenavnet www.arma-world.com, men det ser desværre noget inaktivt ud nu.

Videoen er i følge Youtube offentliggjort den 6. marts 2015, men den har vist eksisteret siden mindst den 18. december 2012 i følge Amino TV.

Jeg havde i hvert fald ikke set den før, og mindes heller ikke at have set den herinde - før nu ;-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Gunter
Jeg har lige brugt 1 1/2 time på på at se denne video, med Jesper "Bådigaide" Pedersen... Det er sgu længe siden jeg har fået sådan et godt grin !

Man kommer hele vejen rundt, jægersoldater, navy seals, kongehuset, røde løbere, samarbejde med det thailandske og cambodianske militær... med Bangkoks brandvæsen, politiet, narko-baroner, evakueringer, Vip's, moviestars osv osv...

Den yderst sympatiske og fornuftige mand Martin Thorborg, sidder helt sikkert og krummer tæer, ja han er jo nærmest ved at flække af grin.
Løgne-historierne har ingen ende... se videoen og få dit bedste grin nogensinde !

Jesper "Bådigaide" Pedersen slår sgu Münchausen, med flere længder. Grin

Günter.
Redigeret af Gunter d. 22/04-2015 22:12

Nero
Gunter skrev:

Jeg har lige brugt 1 1/2 time på på at se denne video, med Jesper "Bådigaide" Pedersen... Det er sgu længe siden jeg har fået sådan et godt grin !

Man kommer hele vejen rundt, jægersoldater, navy seals, kongehuset, røde løbere, samarbejde med det thailandske og cambodianske militær... med Bangkoks brandvæsen, politiet, narko-baroner, evakueringer, Vip's, moviestars osv osv...

Den yderst sympatiske og fornuftige mand Martin Thorborg, sidder helt sikkert og krummer tæer, ja han er jo nærmest ved at flække af grin.
Løgne-historierne har ingen ende... se videoen og få dit bedste grin nogensinde !

Jesper "Bådigaide" Pedersen slår sgu Münchausen, med flere længder. Grin

Günter.

Så fik jeg også slæbt mig gennem videoen. Det vil sige jeg orkede ikke de sidste 20 minutter.
Han er da vist lidt 'løs i kødet' ham Jesper International BådyGuard, hva?

Skal vi skære hans sikkerheds jobs ned til, at scanne taskerne på flyenes rengørings personale, for
tyvekoster? Jeg tror det er der vi er.

Men ufattelige mange jobs, ufattelige mange firma starter, samt konstant flydende kapital fra venner.
Efter eget udsagn.

Ja, Ja, han fik da sine twenty minutes på TV og mere til.

GAMBIT
Slap af en tør person - 10 minutter var mere end rigeligt

hugoboerge
Lader til han nu arbejder for G4S.

Spring til debat: