Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Familie, ægteskab og børn » Flytning til Danmark
 Udskriv debat
Kæreste med Lao pige
Wangtan
Hej er der nogen som har erfaring med at få enårige fra Laos til Danmark. Hvad jeg har hørt lyder det til at det er meget svært. Ved faktisk intet om det at skulle få en pige fra Laos til Danmark . Men folk siger det er svært, da landet Laos ikke giver deres folk lov til at forlade landet permanent . Passer det ?
På forhånd tak .

Yonok
Mener at det er kronborg,der har en laotisk kone-prøv at sende ham en PB-han kan sikkert guide dig lidt.

GAMBIT
Held og lykke med det - han har ikke givet lys fra sig siden tråden om svindel sagen som der fik Robert til at se særdeles utroværdig ud.

Han er dog i fuld effekt på facebook grupper om Thailand.

buick
det er så din tolkning af sagen om Robert i mine øjne var den enste der kom til at se dårlig ud trådstarter og hans løgne

buick
men ganske rigtigt Robert kronberg er ham du skal have fat i søg ham på facebook han er en ganske flink mand som gerne hjælpe andre også uden at forvente retur.
men er selvfølglig list mere forsigtig i dag da han nu har prøvet hvad misundelse fra andre kan føre til på nettet

GAMBIT
Buick, trådstarter var heller ikke for god nej.

Lad os lade den ligger her inden den tager overhånd.

link til fb gruppen
https://www.faceb...1/?fref=ts

Wangtan
Gambit er det mig som er trådstarter. Fordi så fatter jeg ingenting hvad jeg har gjort. Eftersom du mener at jeg ikke er for god .Jeg stillede blot et spørgsmål . Men det skal man åbentbart ikke.
Jeg beklager .

maik
Kanyarat skrev:

Gambit er det mig som er trådstarter. Fordi så fatter jeg ingenting hvad jeg har gjort. Eftersom du mener at jeg ikke er for god .Jeg stillede blot et spørgsmål . Men det skal man åbentbart ikke.
Jeg beklager .

Tag det roligt Kanyarat - det er ikke dig de hentyder til.
Der hentydes til trådstrarteren i en efterhånden gammel tråd
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
GAMBIT
maik skrev:

Kanyarat skrev:

Jeg beklager .

Tag det roligt Kanyarat - det er ikke dig de hentyder til.
Der hentydes til trådstrarteren i en efterhånden gammel tråd

Kanyarat

Nej det er slet ikke dig jeg hentyder til - Det var om en helt anden og i en helt anden tråd.

Jeg håber du finder svar på dit spørgsmålWink

hugoboerge
Laes lige hvad traadstarter skriver - kaereste med Lao - og saa kommer der noget omkring en etaarig pige.

Hvad drejer det her sig om ? Har traadstarter en kaereste fra Laos som har en et aarig datter ?

Det er muligt at Robert Kronberg er det helt rigtige orakel til at komme frem med et tilfredsstillende svar, men baseret paa hans tidligere "performance" har han mistet hvad jeg kalder "integrity".

buick
Nu er det jo heller ikke dig der har brug for hjælp så om Robert har mistet integrity hos dig eller ej betyder jo kun noget for dig og robert internt og jeg er ret sikker på robert ikke føler noget tab over det

tilbage til trådstarter, forsøg dig med robert igennem facebook alt det andet fnider her ang robert handler om misundelse fra en del medlemer her og det er ikke værd at sætte sig ind i

hugoboerge skrev:

Laes lige hvad traadstarter skriver - kaereste med Lao - og saa kommer der noget omkring en etaarig pige.

Hvad drejer det her sig om ? Har traadstarter en kaereste fra Laos som har en et aarig datter ?

Det er muligt at Robert Kronberg er det helt rigtige orakel til at komme frem med et tilfredsstillende svar, men baseret paa hans tidligere "performance" har han mistet hvad jeg kalder "integrity".

Boes
Kanyarat

Du behøver give flere oplysninger..
Din Laos kareste hvor er hun nu ?
Er det dit barn?

Tjek med Laos ambasaden.
Goodluck
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Wangtan
Sjovt hvordan denne tråd går. Samtlige indlæg handler om en helt fremmed person. Nej der er ingen børn, ja hun bor i Savannakhet , nej aldrig været gift, ja har ordentligt arbejde, nej er ikke bar pige.
Men tak for hjælpen ..... Eller hva man kalder det. Jeg finder svar et andet sted.
Smile)

Klovn
Prøv Laos Portalen !

Boes
Måske skulle du laere at formulere dig lidt bedre, hvis du vil at andre skal kunne forstå hvad du mener.
Kom igen med en mere klart formuleret problemstilling, så skal du såmand nok kunne få hjalp her....
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Spring til debat: