Se indlæg
 Udskriv debat
TAXIvans le..man kørsel
Mukke
Jeg skrev for et stykke tid siden, at endelig var man ved at få fat i alle de le..man kørende TAXI VANs, fordi politiet jagtede dem, og at de ved 3. hastigheds overtrædelser ville miste bevillingen til at køre mere...

Jeg var her for nylig med en sådan igen, og han kørte som død og helvede, så jeg påtalte dette med den viden jeg havde, at han jo kunne miste sin bevilling. Ingen problemer forlklarede han mig... Jeg får ikke tickets...

Den tænkte jeg lidt over og ikke mere, indtil min kone hørte han talte i telfon med en eller anden om hastigheder og fotopolitiet... Han sagde mange tak til personen i den anden ende af røret.

Min kone spurgte ham hvad dette gik ud på, og han forklarede at han og hans firma nu betalte politiet hver måned for at blive adviseret, hvor der var fotopoliti og fartkontrol på vejen fra afgang til bestemmelses sted..

Som det var for ikke længe siden, hvor de overholdte de 90 km i timen kunne de kun nå en tur om dagen, og nu som leman køre kunne de nå 2 ture om dagen.

Ja nu har politiet fundet endnu en vej til sorte penge..

Jeg tager selv bilen næste gang... for det er med livet som indsats når de køre mere end 130 med så mange passagere i vognen....

lek
hvor har du fundet en lov der siger de kun må køre 90

Mukke
lek skrev:

hvor har du fundet en lov der siger de kun må køre 90

Nu er jeg ikke rigtig klar over hvad du mener, men du kan jo søge på Google hvis du ikke tror på det jeg skriver. tilladte hastigheder i Thailand er 90 Intercity Highway som er highway 1, 2 og andre.
120 Motorway, så det er vel ikke så underligt med de 90 km...

lek
nå ok.
hvis 1 og 2 ikke er motorvej, hvor findes der så en motorvej i thailand. ?

hugoboerge
lek skrev:

nå ok.
hvis 1 og 2 ikke er motorvej, hvor findes der så en motorvej i thailand. ?

Motorvej i Thailand er der 2 af og det er #7 som gaar til Chonburi og #9 som er ringvejen omkring Bangkok.

Der er 2 express ways og det er Bang Na expressway og Don Mueang Toll Road.

Highways er der 4 som er vigtige::

1. Phaholyothin som gaar nordpaa
2. Mitraphap som gaar til nord oest
3. Sukhumvit som gaar mod oest
4. Phetkasem som gaar sydpaa.

Hvis man ikke tror paa det kan man laese om det her:

http://en.wikiped...way_system

Spring til debat: