Se indlæg
Svend Petersen er gået bort
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 31/12-2014 14:03
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hmm, fik lige en email som jeg gerne havde været foruden. Svend Petersen er gået bort. Han gik bort efter et fald fra 18. etage i ejendommen hvor han boede i Nonthaburi. Svend Petersen havde profilen Abekatten herinde. Hvil i fred. Link: ทนายชาวเดนมาร์ก ตกคอนโดหรูดับแยกติวานนท์ Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Bade-Dyr |
Lagt på d. 31/12-2014 14:23
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 587 |
R.I.P "Gammel dreng". |
|
|
buick |
Lagt på d. 31/12-2014 17:21
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 549 |
Trist måde at vælge til at slutte det hele, jeg håber han er et bedre sted nu |
|
|
maik |
Lagt på d. 31/12-2014 17:41
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 582 |
RIP Håber du fik oplevet det du skulle opleve - hvis du gjorde, så har det hele ikke været forgæves ... |
|
|
sony |
Lagt på d. 31/12-2014 17:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Kendte ikke Svend men R.I.P.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
OleH |
Lagt på d. 31/12-2014 18:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 458 |
Hvil i fred, Svend. |
|
|
Allan Nielsen |
Lagt på d. 31/12-2014 18:56
|
Antal indlæg: 67 |
Kære Svend Tak for din altid fine venlighed og tak for Nonthaburi. Venlig hilsen Allan |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/12-2014 21:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
jeg synes at det er et stykke tid siden at han har været aktiv herinde el. tager jeg fejl? har han haft andre profilnavne? Men det kunne godt ligne selvmord og som jeg læser det er konen i udlandet. R.I.P |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 31/12-2014 22:30
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
ehhh. Det er jeg rigtig ked af at høre. Svend var altid en gentleman herinde på dtw. Håber du finder fred, Svend. You may be gone, but not forgotten... |
|
|
ener37 |
Lagt på d. 31/12-2014 22:38
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 57 |
Selvom jeg ikke kendte dig Svend, så håber jeg du nu har fundet fred .... Jeg tænker nu på din familie som går en svær tid imøde. hvil i fred |
|
|
buick |
Lagt på d. 31/12-2014 23:48
|
Der er ingen tvivl om sagen bliver lukket som selvmord om det så er det vil aldrig blive opklaret lige som alle de andre selvmord hernede JS skrev: jeg synes at det er et stykke tid siden at han har været aktiv herinde el. tager jeg fejl? har han haft andre profilnavne? Men det kunne godt ligne selvmord og som jeg læser det er konen i udlandet. R.I.P |
|
|
ThaiFar |
Lagt på d. 01/01-2015 02:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 63 |
Det var dog sørgeligt nyt her i Jule og Nytårstiden Jeg kendte ikke Svend Petersen. Der står i den Thailandske beretning at han var 60 år gammel og advokat Rest in Peace |
|
|
basse50 |
Lagt på d. 01/01-2015 04:29
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 94 |
RIP Svend. Altid villig til at hjælpe. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 01/01-2015 04:34
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
farvel gamle ven R.I.P. |
|
|
Hardtogetonline |
Lagt på d. 01/01-2015 06:54
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Hvorfor er det lige at et menneske vælger det ultimative , ved Gud hvor er det trist at opleve/høre om også selvom jeg ikke har en personlig relation til vedkommende på nogen måder. Hvad er dog motivet bagved en så drastisk handling ... livstræthed (pludselig ?) , svigt ..?, sygdom..? ad indlæg 11/ Hvad mener du /Buick med "...lige som med alle de andre selvmord...." er der da tegn på / erfaring for at disse selvmord ikke efterforskes ordentlig , så de tilsyneladende blot rubriceres som værende selvmord....selvom de "lugter" af indblanding på en eller anden vis ? (Uanset hvad ..., må du hvile i fred) |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 01/01-2015 08:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
så kom historien om svend på ekstra bladet |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 01/01-2015 10:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Hardtogetonline skrev: Hvorfor er det lige at et menneske vælger det ultimative , ved Gud hvor er det trist at opleve/høre om også selvom jeg ikke har en personlig relation til vedkommende på nogen måder. Hvad er dog motivet bagved en så drastisk handling ... livstræthed (pludselig ?) , svigt ..?, sygdom..? ad indlæg 11/ Hvad mener du /Buick med "...lige som med alle de andre selvmord...." er der da tegn på / erfaring for at disse selvmord ikke efterforskes ordentlig , så de tilsyneladende blot rubriceres som værende selvmord....selvom de "lugter" af indblanding på en eller anden vis ? (Uanset hvad ..., må du hvile i fred) Lad os sige at det er den "nemmeste loesning" for politiet, men trist er det og aarsagen dertil er der kun een person som kender til. RIP. |
|
|
buick |
Lagt på d. 01/01-2015 14:00
|
Der findes tonsvis af eksempler på at mord dømmes til selvmord af politiet om så det er fordi de ikke gider efterforske eller fordi de får en kuvert med penge af thaien som er indblandet er vist ikke så svært at gætte hvis du ser på nettet vil du finde eksempler om folk der er bundet og stukket mange gange med en kniv og politiet stadig siger det var selvmord, den nyeste lige nu er en ung mand på koh tao som efter en nat ude følges helt hjem af sin far men dagen efter finder de ham med div skader druknet nede ved stranden politiet afskriver det hele som værende en faldulykke Der er nok ingen tvivl om en del af det er selvmord pga kærlighed eller mangel på penge men der er rigtig mange som ikke giver mening Hardtogetonline skrev: Hvorfor er det lige at et menneske vælger det ultimative , ved Gud hvor er det trist at opleve/høre om også selvom jeg ikke har en personlig relation til vedkommende på nogen måder. Hvad er dog motivet bagved en så drastisk handling ... livstræthed (pludselig ?) , svigt ..?, sygdom..? ad indlæg 11/ Hvad mener du /Buick med "...lige som med alle de andre selvmord...." er der da tegn på / erfaring for at disse selvmord ikke efterforskes ordentlig , så de tilsyneladende blot rubriceres som værende selvmord....selvom de "lugter" af indblanding på en eller anden vis ? (Uanset hvad ..., må du hvile i fred) |
|
|
buick |
Lagt på d. 03/01-2015 11:04
|
Her er det nyeste "selvmord" http://friendsint...o-suicide/ Hardtogetonline skrev: Hvorfor er det lige at et menneske vælger det ultimative , ved Gud hvor er det trist at opleve/høre om også selvom jeg ikke har en personlig relation til vedkommende på nogen måder. Hvad er dog motivet bagved en så drastisk handling ... livstræthed (pludselig ?) , svigt ..?, sygdom..? ad indlæg 11/ Hvad mener du /Buick med "...lige som med alle de andre selvmord...." er der da tegn på / erfaring for at disse selvmord ikke efterforskes ordentlig , så de tilsyneladende blot rubriceres som værende selvmord....selvom de "lugter" af indblanding på en eller anden vis ? (Uanset hvad ..., må du hvile i fred) |
|
Spring til debat: |