Se indlæg
 Udskriv debat
Slut for Piro Consulting
sabaitoo
Oh well....uden yderlige kommentarer


http://scandasia....g-on-hold/
 
Anonym Bruger
NB. 'high-profile Danish resident'
 
FarangDingDong
Det er ogsaa paa thaivisa

http://www.thaivi...g-on-hold/

Han maa have held og lykke fremover.
Livet er for kort til lange underbukser
 
GAMBIT
"According to Robert Kronberg, the family holds tickets for departure on 19 December 2014, but the date may be postponed if the visa for Khun Ploy is delayed"

Vi må da håbe at de får en hurtigere behandling end de selv har ydet for nogle af deres egne klienter - dog er depositum her ikke til fare for at miste.

Karma anyone ?
 
OleH
GAMBIT skrev:



Vi må da håbe at de får en hurtigere behandling end de selv har ydet for nogle af deres egne klienter - dog er depositum her ikke til fare for at miste.

Karma anyone ?


What a load of bullshit !
 
OleH
FarangDingDong skrev:

Det er ogsaa paa thaivisa

http://www.thaivi...g-on-hold/

Han maa have held og lykke fremover.


+1
 
hugoboerge
FarangDingDong skrev:

Det er ogsaa paa thaivisa

http://www.thaivi...g-on-hold/

Han maa have held og lykke fremover.



Ja og et medlem der har givet en karakteristik af medlemmerne her:

He really did not deserve the flack he got, from the "retired taxidriver/mailman/bus-driver/YouNameIt" -segment, of some of the less serious Scandinavian/Thailand forums.

Det er jo saa hans eller hendes mening. Medlemmet hedder "KhunMoo".
 
maik
Robert du må have held og lykke fremover - håber du bliver ved med at bidrage til dette forum.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk
 
http://www.maikjensen.dk
hugoboerge
maik skrev:

Robert du må have held og lykke fremover - håber du bliver ved med at bidrage til dette forum.


Selvfoelgelig hvis det er bidrag der kan bruges til noget. Jeg erindrer stadigvaek hans bidrag omkring koerekort at det var ikke noedvendigt med et Thai koerekort. Stik imod alle regler og lovgivning.
 
OleH
hugoboerge skrev:



Selvfoelgelig hvis det er bidrag der kan bruges til noget. Jeg erindrer stadigvaek hans bidrag omkring koerekort at det var ikke noedvendigt med et Thai koerekort. Stik imod alle regler og lovgivning.


Og hvem skal så bestemme det ?

Dig måske ?

De fleste af dine egne "bidrag" kan ikke bruges til en sk..
 
maik
hugoboerge skrev:

maik skrev:

Robert du må have held og lykke fremover - håber du bliver ved med at bidrage til dette forum.


Selvfoelgelig hvis det er bidrag der kan bruges til noget. Jeg erindrer stadigvaek hans bidrag omkring koerekort at det var ikke noedvendigt med et Thai koerekort. Stik imod alle regler og lovgivning.


Jeg er langt fra altid enig med Robert, men jeg synes nu han har skrevet mange gode indlæg, og han har i hvert fald stor viden om Thailand.

Selvfølgelig har han også af og til skrevet noget sluder, men hvem har ikke det?
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk
 
http://www.maikjensen.dk
GAMBIT
Haha, OleH med Boksehandsker PÅ !

Dig kan jeg sgu godt li´ !
 
hugoboerge
OleH skrev:

hugoboerge skrev:



Selvfoelgelig hvis det er bidrag der kan bruges til noget. Jeg erindrer stadigvaek hans bidrag omkring koerekort at det var ikke noedvendigt med et Thai koerekort. Stik imod alle regler og lovgivning.


Og hvem skal så bestemme det ?

Dig måske ?

De fleste af dine egne "bidrag" kan ikke bruges til en sk..


Tak for de smukke ord og hav en rigtig god dag. Men hvis du mener at bidraget omkring koerekort kan bruges til noget, det er saa dit problem hvis du har fulgt det.
 
dutling68
Tak for de smukke ord og hav en rigtig god dag. Men hvis du mener at bidraget omkring koerekort kan bruges til noget, det er saa dit problem hvis du har fulgt det.

kom dog videre.....og så ellers held og lykke Robert Sunflower
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
 
Amagerdreng
Og GAMBIT med basball bat...Husk - kast ikke med sten når du selv bor i glashus...
Robert at andre fryder sig over hvad der er sket lad dem om det..
Ved du er på hesten igen og kommer videre. All the best...
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.
 
GAMBIT
OMFG - Nu dig igen Amagerdreng.
Redigeret af GAMBIT d. 13/12-2014 11:01
 
Webmaster
Nu læste jeg lige nyheden på ScandAsia.com og jeg må indrømme at jeg undre mig over nødvendigheden af at bringe billeder af hovedpersonens ægtefælle og deres fælles barn. Ingen, hellere ikke ScandAsia.com, kan være i tvivl om at Piro Consulting som historien omhandler har været tegnet af Robert alene, måske med lidt hjælp på kontoret af hans kone. Men at bringe billeder af deres søn kan jeg ikke se nogen som helst rimelighed af.

Men alt det private snisk-snask om billetter, pas og ægtefællers visum-situation samt billederne som er brugt for at gøre en kort historie om Piro Consulting og Robert Kronberg lang, er usmageligt hvis jeg skal sige min mening. Fair nok at bringe hovedhistorien, men man burde holde sig for god til at bringe private detaljer og billeder på den måde. Det er i mine øjne at sparke til en mand og familie som i forvejen ligger ned.

Jeg ved godt alle ikke er enig med mig i ovenstående, men det ændre altså ikke på mit syn på sagen som hermed er sagt.

For at komme tilbage til selve hovedhistorien, nemlig den om Robert og hans firma, så vil jeg henlede opmærksomheden på mit første indlæg i den tråd som for alvor var med til at trække tæppet væk under Robert og hans firma's troværdighed i hvert fald her på siden.

Webmaster skrev:
Jeg syntes at det er en utrolig ærgerlig sag, både set udfra dem herinde hvad enten de er brugere eller besøgende som kunne have brug for en ydelse som Robert's firma tilbyder. Selvfølgelig kan man selv lave de ting, men der kan også være grunde til at man vælger at betale sig fra det. Som jeg læser indlæg 1 her i tråden som er vi oppe og snakke om næsten en måned uden tingene er bragt i orden. Det er ikke godt nok, og jeg var også selv blevet stiktosset i desperation over tingene ikke var i orden som aftalt/forventet (jeg ved dog ikke hvad som fra start af er aftalt mellem Robert og trådstarter).

På den anden side er sagen også utroligt ærgerlig for Robert og hans firma for han mister kunder/penge på sådan her noget når tingene ikke er i orden og kunderne er utilfredse. Selvfølgelig skal Robert have penge for sit arbejde og sine udgifter, alt andet ville da være vanvittigt at forvente. Og om prisen er for dyr eller billig for de enkelte ydelser kan så diskuteres. Men så længe prispolitiken er gennemskuelig og aftaler overholdes så er det i orden - for så kan man altid som kunde bare takke nej tak til at være kunde. Problemet er straks langt værre hvis tingene ikke er gennemskuelige, både hvad angår pris, arbejdstid, resultat. Tingene kører måske nok også op i en spids hvis man ikke kan få fat i udbyderen af ydelsen/produktet og få en troværdig afklaring på hvorfor tiden og planen skrider.

Jeg ved ikke hvad som fra start af er aftalt mellem trådstarter og Robert. Men det er vist helt tydeligt at trådstarter ikke har fået det forventede indenfor det trådstarter anser som en acceptable tid.

Som sagt, genialt at der findes én som Robert i Bangkok som udbyder disse ydelser for dem som har brug for de ydelser og som ikke selv vil/kan klare tingene. Men tingene skal satme så også være i orden.

Som jeg ser på hele den sag og tråd her bagefter, så havde Robert og hans firma en kunde som havde forventninger om at opgaven var løst før deadline. Så længe Robert og hans firma ikke havde overskredet den givne deadline så var den givne kritik på baggrund af sagen uberettet. Og der kunne sagen sådan set have været lukket. Men dårlig håndtering af sagen og manglende interesse i at "lukke kæften" på kunden ved at føje kunden lidt gjorde at hele sagen eksploderede og omdømmet røg sig en tur.

Mange har haft meninger i den sag både for og imod den ene og anden side i sagen, mange har ytret sig offentligt, mange har bragt brænde til bålet og mange har rådgivet i det skjulte.

Jeg tror ikke at den ene sag og tråd har hele skylden for at Robert nu har trukket stikket i Piro Consulting og for at han vender næsen hjemad mod Danmark, men ingen tvivl om at tråden og sagen også har en del af skylden.

Jeg er ked af at tingene er endt som de er gjort, og jeg er ked af det på Robert og hans families vegne ligesom jeg er ked af det på vegne af de mennesker som fremover kunne have brug for én lokalt i Bangkok som tilbyder de ydelser som Robert hidtil har kunne tilbyde med sit firma. Jeg er naturligvis også ked af at der er mennesker som ikke har fået de ydelser som de havde forventet og betalt for.

Jeg ser ingen vindere i hele den sag, jeg ser kun tabere.

Jeg håber og ønsker at Robert og familie kommer op på hesten igen og at de lader den kedelige historie med lukningen af et firma og levevej fortabe sig i fortiden og at de i stedet ser fremad.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
SteenJ
nu får jeg da aldrig mine 6000 tilbage (3 år siden) pyt med det bare han overlever, for det gør jeg.
"Penge er ikke alt, men gode at have"
mvh.
SJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
 
Anonym Bruger
Den artikel ligner en vennetjeneste fra Gregers Møller....en kort historie som som bl.a. spiller lidt på at man skal få ondt af ham, bl.a. brugen af billederne. Den nævner også de eksterne faktorer der gjorde at han måtte stoppe og ligesom hver gang så er det selvfølgelig ikke hovedpersonen selv der er problemet men alle mulige andre faktorer, fx finanskriser, dårlig omtale, samarbejdspartner der trækker stikket osv., den mand har en evne til at iscenesætte sig selv og samtidig fremstå ufejlbar. Men alt held og lykke til ham fremover.
 
Nero
Webmaster skrev:

Nu læste jeg lige nyheden på ScandAsia.com og jeg må indrømme at jeg undre mig over nødvendigheden af at bringe billeder af hovedpersonens ægtefælle og deres fælles barn. Ingen, hellere ikke ScandAsia.com, kan være i tvivl om at Piro Consulting som historien omhandler har været tegnet af Robert alene, måske med lidt hjælp på kontoret af hans kone. Men at bringe billeder af deres søn kan jeg ikke se nogen som helst rimelighed af.

Men alt det private snisk-snask om billetter, pas og ægtefællers visum-situation samt billederne som er brugt for at gøre en kort historie om Piro Consulting og Robert Kronberg lang, er usmageligt hvis jeg skal sige min mening. Fair nok at bringe hovedhistorien, men man burde holde sig for god til at bringe private detaljer og billeder på den måde. Det er i mine øjne at sparke til en mand og familie som i forvejen ligger ned.

Jeg ved godt alle ikke er enig med mig i ovenstående, men det ændre altså ikke på mit syn på sagen som hermed er sagt.

For at komme tilbage til selve hovedhistorien, nemlig den om Robert og hans firma, så vil jeg henlede opmærksomheden på mit første indlæg i den tråd som for alvor var med til at trække tæppet væk under Robert og hans firma's troværdighed i hvert fald her på siden.

Webmaster skrev:
Jeg syntes at det er en utrolig ærgerlig sag, både set udfra dem herinde hvad enten de er brugere eller besøgende som kunne have brug for en ydelse som Robert's firma tilbyder. Selvfølgelig kan man selv lave de ting, men der kan også være grunde til at man vælger at betale sig fra det. Som jeg læser indlæg 1 her i tråden som er vi oppe og snakke om næsten en måned uden tingene er bragt i orden. Det er ikke godt nok, og jeg var også selv blevet stiktosset i desperation over tingene ikke var i orden som aftalt/forventet (jeg ved dog ikke hvad som fra start af er aftalt mellem Robert og trådstarter).

På den anden side er sagen også utroligt ærgerlig for Robert og hans firma for han mister kunder/penge på sådan her noget når tingene ikke er i orden og kunderne er utilfredse. Selvfølgelig skal Robert have penge for sit arbejde og sine udgifter, alt andet ville da være vanvittigt at forvente. Og om prisen er for dyr eller billig for de enkelte ydelser kan så diskuteres. Men så længe prispolitiken er gennemskuelig og aftaler overholdes så er det i orden - for så kan man altid som kunde bare takke nej tak til at være kunde. Problemet er straks langt værre hvis tingene ikke er gennemskuelige, både hvad angår pris, arbejdstid, resultat. Tingene kører måske nok også op i en spids hvis man ikke kan få fat i udbyderen af ydelsen/produktet og få en troværdig afklaring på hvorfor tiden og planen skrider.

Jeg ved ikke hvad som fra start af er aftalt mellem trådstarter og Robert. Men det er vist helt tydeligt at trådstarter ikke har fået det forventede indenfor det trådstarter anser som en acceptable tid.

Som sagt, genialt at der findes én som Robert i Bangkok som udbyder disse ydelser for dem som har brug for de ydelser og som ikke selv vil/kan klare tingene. Men tingene skal satme så også være i orden.

Som jeg ser på hele den sag og tråd her bagefter, så havde Robert og hans firma en kunde som havde forventninger om at opgaven var løst før deadline. Så længe Robert og hans firma ikke havde overskredet den givne deadline så var den givne kritik på baggrund af sagen uberettet. Og der kunne sagen sådan set have været lukket. Men dårlig håndtering af sagen og manglende interesse i at "lukke kæften" på kunden ved at føje kunden lidt gjorde at hele sagen eksploderede og omdømmet røg sig en tur.

Mange har haft meninger i den sag både for og imod den ene og anden side i sagen, mange har ytret sig offentligt, mange har bragt brænde til bålet og mange har rådgivet i det skjulte.

Jeg tror ikke at den ene sag og tråd har hele skylden for at Robert nu har trukket stikket i Piro Consulting og for at han vender næsen hjemad mod Danmark, men ingen tvivl om at tråden og sagen også har en del af skylden.

Jeg er ked af at tingene er endt som de er gjort, og jeg er ked af det på Robert og hans families vegne ligesom jeg er ked af det på vegne af de mennesker som fremover kunne have brug for én lokalt i Bangkok som tilbyder de ydelser som Robert hidtil har kunne tilbyde med sit firma. Jeg er naturligvis også ked af at der er mennesker som ikke har fået de ydelser som de havde forventet og betalt for.

Jeg ser ingen vindere i hele den sag, jeg ser kun tabere.

Jeg håber og ønsker at Robert og familie kommer op på hesten igen og at de lader den kedelige historie med lukningen af et firma og levevej fortabe sig i fortiden og at de i stedet ser fremad.



Web skrev:
Men alt det private snisk-snask om billetter, pas og ægtefællers visum-situation samt billederne som er brugt for at gøre en kort historie om Piro Consulting og Robert Kronberg lang, er usmageligt hvis jeg skal sige min mening. Fair nok at bringe hovedhistorien, men man burde holde sig for god til at bringe private detaljer og billeder på den måde. Det er i mine øjne at sparke til en mand og familie som i forvejen ligger ned.


Mon ikke hovedpersonen, Mr. Robert, har givet fotografen lov til at "skyde" de private billeder? Jeg tror det.

Men hvor har du ret, når du udtaler:

Jeg ser ingen vindere i hele den sag, jeg ser kun tabere.
 
Spring til debat: