Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Dansker død i Thailand: Styrtede tre etager ned
|
|
Thomas72 |
Lagt på d. 19/09-2014 18:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1392 |
Blev slået bevidstløs i faldet og døde kort efter styrtet
En 64-årig dansk mand er død i Thailand efter at han torsdag styrtede gennem taget i vennens hus i Na-Jomtien. Ulykken skete i Royal Court Guesthouse, skriver Pattay News. Vagthavende hos Udenrigsministeriet i Danmark bekræfter, at en dansker er død i Thailand. ... http://ekstrablad...033262.ece Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/09-2014 19:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 776 |
Til Jer som har set en mand køre rundt i Pattaya området med en stor Ara papegøje (rød) på skulderen, kan jeg oplyse at det desværre er ham som er omtalt. H.I.F. |
|
|
H_Larsen |
Lagt på d. 19/09-2014 23:49
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 53 |
Her en artikel fra pattaya One http://www.pattay...uesthouse/ |
|
|
handy |
Lagt på d. 20/09-2014 03:50
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
øv sikke noget lort kendte kun John flygtigt har snakket i telefon med ham mht udlejning af hans lejligheder i Jomtien. R.I.P. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 20/09-2014 08:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 376 |
poul fald så ikke 3 etager ned, han røg igenem taget og ned på gulvet under taget i det vi kender som 2. etage. i thailand er der ikke stue etage, men 1. floor. 2. flor. 3 flor og det var der han ramte cement gulvet. men sørgeligt r.i.p |
|
|
hugoboerge |
Lagt på d. 20/09-2014 10:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5534 |
Soergelig historie. RIP. Jeg forestaar ikke at hans italienske ven ikke stoppede ham. I en alder af 64 aar kan man vist ikke sige at man er en "spring chicken". Det er helt fint at goere vennetjenester men man skal ogsaa taenke paa den risiko der er involveret samt kvaliteten af byggeri i Thailand. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 20/09-2014 10:22
|
jo og det ikke bedre af han var dårlig til bens og kørt på motorbike med sidevogn, han er måske blev hidsig over at thaimand kom for sent til arbejdet |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/09-2014 10:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
nu det ikke for at kaste smuds over manden, han døde i en hjælpsom ånd og respekt for det. Men en 23-årige hustru? er det normalt for Pattaya expats? vi snakker 41-års forskel...det svarer ca. til at min kommende kone først bliver født om 10 år. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 20/09-2014 10:59
|
js hvad er dit problem , er det din kommende ex kone du tænker på, eller kan nogen dømme andres privatliv |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/09-2014 11:14
|
Seriøst viggo, luk røven jeg stiller et spørgsmål i en respektfuld tone og dømmer ikke nogen, så hvad er dit problem? |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 20/09-2014 11:24
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
JS og Viggo, jeg syntes det vil være på sin plads at holde snakken om en aldersforskel ude af denne tråd i respekt for afdøde. I en anden tråd kan spørgsmålet om aldersforskel så tages op. Tror faktisk, hvis jeg husker rigtig, at vi allerede har sådanne tråde liggende i forumet et eller andet sted.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 20/09-2014 11:28
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Her er lidt links til nogle af de tidligere tråde om aldersforskel: - Aldersforskel i dansk-thai parforhold - Hvor gamle`? - Klaus Pagh De tråde er nok bedre egnet til debat om aldersforskel end denne. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 20/09-2014 11:29
|
du har 100 % ret webmaster, og det var ikke mig som tale om aldersforskel. det er privatlivet |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/09-2014 11:44
|
1viggovax skrev: du har 100 % ret webmaster, og det var ikke mig som tale om aldersforskel. det er privatlivet Det er ret sjovt fordi det netop ikke er mig der problematisere aldersforskellen, men dig. folk nævner lidt om manden bl.a. kører rundt med en papegøje, udlejer lejligheder, én bearbejder hans italienske ven og du selv nævner hans dårlige ben og motorcykel m. sidevogn...jeg nævner alderen på hans kone og straks hører det privatlivet til....hvad med alt det andet? Har jeg antydet at han var en gammel gris? nej, det er dine egne tanker og derfor dit problem... men ok, jeg respekterer webmaster. |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 20/09-2014 12:02
|
js det er dig som småforarget siger. er det normalt pattaya expat med 41 års forskel, det kommer sgu ikke fra andre end dig' så jeg passer sgu selv min røv, det skulle du osse gøre |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/09-2014 12:07
|
Det er dig der har travlt med at gøre et simpelt spørgsmål til et problem...istedet for at 'passe din røv'. |
|
|
sony |
Lagt på d. 20/09-2014 12:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Hvad med at vise respekt for den afdøde i stedet for at svine hinanden til, i burde skamme jer. Håber web vil slette jeres udbrud.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
1viggovax |
Lagt på d. 20/09-2014 12:54
|
ikke mere fra mig, beklager den udvikling som en anden lavede
Redigeret af 1viggovax d. 20/09-2014 13:15 |
|
|
birkedhoj |
Lagt på d. 20/09-2014 16:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 738 |
Nu ikke for at ødelægge denne debat. dog undrer jeg mig over hvilket postyr, et dødsfald i Thailand kan afstedkomme . Forleden dag i selv samme avis var der en notits om at en 23 årig tømrer var blevet dræbt ved fald fra stillads under arbejde. Han havde dog det meste af sit liv foran sig. Det er da uendelig lige gyldigt hvor mennesker kommer af dage, tragisk er det altid.
Flyver PE med THAI altid
|
|
|
Klovn |
Lagt på d. 20/09-2014 20:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
John ( hestehale ) faldt ned og slog sig ihjel,om han har en ung kone & børn med hende,er da ligemeget,de står nu alene,og selv om jeg ikke kender manden,og kun flygtigt har set ( Ham med gøjen ) er det dybt tragisk.RIP |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |