Se indlæg
 Udskriv debat
danske spil
sony
Hejsa

Vil bare høre hvordan har i det med at spille på danske spil i thailand? Har hørt noget om man ikke kan, men håber der er en der ved mere om det.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

jh
sony skrev:

Hejsa

Vil bare høre hvordan har i det med at spille på danske spil i thailand? Har hørt noget om man ikke kan, men håber der er en der ved mere om det.

Ja det er rigtigt men du kan spille lotto og på heste på Danske spil men man kan downloade en app så det kan lade sig gøre at spille på det andet. den spørger du bare en af de Danskere der er bosidende dernede og du er spillende.

1viggovax
jeg spiller tit på lotto og nogle skabspil, men det er ikke det hele man kan spille på, jeg overføre penge fra netbank til spilkonto og så er det bare der ud af. når der er gevinst kommer det pr email og små beløb går på spilkonto og over 500 kr går i banken
hygge viggovaxCool

HansW
Du kan spille paa alt, hvis du opretter en Dansk VPN, da den viser at din ip adresse er i DK og derfor ingen restriktioner. (NB jeg har sommerhus i DK og anvendt denne adresse til at oprette konto hos danske spil) ved ikke om dette er noedvendigt?
En VPN hos www.vpnbyen.dk koster ca. 645 kroner om aaret.
Den giver saa ogsaa mulighed for at se dansk tv online.
MVH Hans
MVH Hans

Bade-Dyr
Jeg kan anbefale VPN service fra IPVanish VPN. Da jeg selv bruger den til at se Dansk TV.
Kan se jeg også kan sign up ved Diverse tv packed i USA med den, Så som hola / us netflix og meget mere.

De har en prøve tid på 7 dage, så du/i kan da prøve den.

Selv de dage True XDsl køre skidt, starten jeg den bare op og har 75% - 90% af min normal hastighed, Så den er rigtige god, ja for mig altså..
Jeg har den gratise pga noget andet jeg køber hvor den er med i oven i hatten.

https://www.ipvan...

Bade-Dyr
Ups glemte prisen, og kan ikke bruge Rediger.

1 month 10 $ som er ca 57,68 DKK
3 month 26,99 $ som er ca 155,68 DKK
1 year 77,99 $ som er ca 449,84 DKK

nutte
hej Sony du skal bare stoppe med at spille

http://Haibjørnsvej 49
sony
hov hov nutte gris stop selv dit spil du sidder og spiller og få dig et liv doooo

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

vandango
sony skrev:

hov hov nutte gris stop selv dit spil du sidder og spiller og få dig et liv doooo

Jeg forstår ikke alt det der spilleri?

Har selv lige overført 200 kr. til min spilkonto, mindre kan desværre ikke gøre det.
Vandt 53 kr.!!!! Sad

Var jeg ugift og i Pattaya, ville jeg hellere have smækket et par tikroner oveni i, og smuttet
hjem med en lille puttehøne, der er god gevinst hver gang. Rolll

Gider ikke at spille mine penge væk.

sony
vandango skrev:

sony skrev:

Jeg forstår ikke alt det der spilleri?

Har selv lige overført 200 kr. til min spilkonto, mindre kan desværre ikke gøre det.
Vandt 53 kr.!!!! Sad

Var jeg ugift og i Pattaya, ville jeg hellere have smækket et par tikroner oveni i, og smuttet
hjem med en lille puttehøne, der er god gevinst hver gang. Rolll

Gider ikke at spille mine penge væk.

Det har du sgu nok ret i van the man, men i den kreds findes der også nittere og det ved du og jeg også godt Pfft

vandango
Jepper -men de fleste har været til glæde og til gavn. Wink

[img]http://www.hillerod-hk.dk/wp-content/uploads/danskespil1.jpg[/img] is not a valid Image.

Spring til debat: