Se indlæg
 Udskriv debat
Fyrede PET den af i Bangkok med prostituerede???
Webmaster
Forhandlede med genert teenagepige

'En tre-dages tur til Bangkok i begyndelsen af december (i 2007, red.) for at planlægge en mission i Kenya syntes latterligt, men jeg fandt hurtigt ud af, hvorfor Klang (en af PET-agenterne, red.) var så entusiastisk omkring Orienten. Inden for få timer efter vi havde fast grund under fødderne, var han i red light-districtet sammen med resten af det danske hold, heriblandt teamleder Søren. De drak øl og forhandlede betingelser for ydelser med en genert teenagepige.''Og sådan hændte det, at danske skatteydere stillede diverse behov hos de statsansatte. Så snart de havde fundet en pige, gik jeg. De følgende dage ville blive anstrengende, og jeg havde ikke behov for at starte med en gigantisk omgang tømmermænd. 'Vi ses vel senere', sagde han henslængt.'

Morten Storm om en tur til Bangkok i 2007.

Den tidligere PET-agent Morten Storms påstande om, at PET-folk har brugt skattekroner på stripklubber og på at købe prostituerede på rejser, havner nu på justitsminister Karen Hækkerups (S) bord.

SF kræver en redegørelse efter de alvorlige anklager, der bliver fremsat i bogen Morten Storm - my life inside al-Qaeda. Bogen er skrevet af to CNN-journalister, skriver metroxpress.

- Det er total uforeneligt med rejser for det offentlige, at man køber sex. Og man må da slet ikke bruge statens penge på det - det må ministeren nu redegøre for, siger retsordfører Karina Lorentzen (SF) til metroxpress.

I bogen fortæller Morten Storm, der hævder, at han var agent for PET fra 2006 til 2012, at han var med på rejser i Barcelona, Bangkok og Lissabon med PET-agenter, hvor han hver gang så dem købe prostituerede.

Læs nærmere på:
- PET-agenter brugte terrorpenge på prostituterede
- SF kræver svar i sag om PET og prostituerede
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
JanH
De har nok haft det ganske morsomt på alle andres regning, det var vel under Scharff´s regime det foregik..?

Men en underlig type ham Storm, er han fuld af løgn mon?

Nahm
JanH skrev:

De har nok haft det ganske morsomt på alle andres regning, det var vel under Scharff´s regime det foregik..?

Selvfølgelig er han fuld af løgn, han vil blot have opmærksomhed,
hvorfor skulle agenter lave svindel med den slags i Bangkok ? , risikere deres job mm. det giver jo ingen mening, , og den slags udskejelser som skulle være betalte af skatteyderne i dk koster ikke meget i Bangkok...han er da totalt til grin denne Storm. Til hest
Mvh,
Nahm

hugoboerge
Nahm skrev:

JanH skrev:

Selvfølgelig er han fuld af løgn, han vil blot have opmærksomhed,
hvorfor skulle agenter lave svindel med den slags i Bangkok ? , risikere deres job mm. det giver jo ingen mening, , og den slags udskejelser som skulle være betalte af skatteyderne i dk koster ikke meget i Bangkok...han er da totalt til grin denne Storm. Til hest

Mon ikke de har betalt selv ? Jeg tvivler paa at der er nogen der vil acceptere en kvittering fra "Pussy Galore" eller hvad nu de forskellige barer hedder.

Anonym Bruger
jeg tror bestemt ikke at det er løgn

vandango
Tror ikke en dyt på det.
Men det er da muligt efter arbejdsdage, at man er gået ud og kikket på lokaliteterne.

Ved så ikke om det er forbudt for PET agenter, men andre offentlige ansatte i lignende situationer, holder sig ikke tilbage når møder er forbi.

Anonym Bruger
de gør hvad det passer dem, ingen stiller spørgsmålstegn når det drejer sig om nationens sikkerhed..

selvfølgelig har de et kreditkort til finansiering af kost og logi og andre glæder. De bogfører det bare under 'mødeomkostninger'..

Anonym Bruger
JS skrev:

de gør hvad det passer dem, ingen stiller spørgsmålstegn når det drejer sig om nationens sikkerhed..

selvfølgelig har de et kreditkort til finansiering af kost og logi og andre glæder. De bogfører det bare under 'mødeomkostninger'..

Selvfølgelig gør de hvad der passer dem...

Fløj engang Thai Airways ud af CPH, med Kong Carl Gustaf (First Class seat 1 Cool som havde 4 sikkerheds vagter og en sekretær med ombord.

Disse sikkerheds vagter, mødte jeg næste aften i de skumle barer, som jeg selv frekventererede den gang Angel

De kunne kende mig og vi talte sammen, men de var meget på vagt.

Så ja, jeg tror på at PET folk også har de lyster.

Men hvorfor skulle de også være bedre end os andre.

Spring til debat: