Se indlæg
Thainess ?
|
|
Boes |
Lagt på d. 02/10-2013 15:04
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2688 |
One-year-old Phuket boy beaten to death Eakkapop Thongtub PHUKET: -- A one-year-old boy died on Saturday morning (September 28) in Thalang Hospital after a severe beating the previous evening, probably by a relative. The little boy, who has not been named, was taken to the hospital on Friday night, unconscious and with bruises all over his body. He was given emergency treatment and put on oxygen before being transferred to Vachira Phuket Hospital. He died there the following morning at 8:30. Police were called in and an autopsy was performed that revealed the child had been beaten so hard that his liver and other internal organs were ruptured. Pol Lt Col Prakob Boonkuan of Tah Chat Chai Police Station said, “The boy was living with relatives on his father’s side in Thalang because his parents were divorced. “Our investigation team is trying to find who beat the child, but the relatives are not cooperating at all.” The child’s body was sent to the forensic laboratory in Surat Thani to pin down the exact cause of death. Source: http://www.thephu...-42177.php -- Phuket News 2013-10-02 "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Boes |
Lagt på d. 02/10-2013 15:46
|
Mere Thainess... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
patirak |
Lagt på d. 02/10-2013 16:35
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 739 |
Boes skrev: One-year-old Phuket boy beaten to death Eakkapop Thongtub PHUKET: -- A one-year-old boy died on Saturday morning (September 28) in Thalang Hospital after a severe beating the previous evening, probably by a relative. The little boy, who has not been named, was taken to the hospital on Friday night, unconscious and with bruises all over his body. He was given emergency treatment and put on oxygen before being transferred to Vachira Phuket Hospital. He died there the following morning at 8:30. Police were called in and an autopsy was performed that revealed the child had been beaten so hard that his liver and other internal organs were ruptured. Pol Lt Col Prakob Boonkuan of Tah Chat Chai Police Station said, “The boy was living with relatives on his father’s side in Thalang because his parents were divorced. “Our investigation team is trying to find who beat the child, but the relatives are not cooperating at all.” The child’s body was sent to the forensic laboratory in Surat Thani to pin down the exact cause of death. Source: http://www.thephu...-42177.php -- Phuket News 2013-10-02 Desværre noget der sker overalt i verden. Sørgeligt. |
|
|
patirak |
Lagt på d. 02/10-2013 16:36
|
Dette er så efter min mening en del mere Thai-agtigt... |
|
|
Longway |
Lagt på d. 02/10-2013 16:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1079 |
Nogle thaier er simpelthen fucking syge i hovedet, hende den tykke, hun skulle spaerres ind paa livstid ! Stakkels lille pige. Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
sony |
Lagt på d. 02/10-2013 16:41
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja det må du sgu nok sige longway, man er helt rystet, også over der ikke er nogle der stopper hende.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
patirak |
Lagt på d. 02/10-2013 16:52
|
sony skrev: Ja det må du sgu nok sige longway, man er helt rystet, også over der ikke er nogle der stopper hende. Enig, men typisk Thai-"drama" og totalt overdrevet og hæmningsløst. Den fede ko, skulle have en ordentlig røvfuld. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 02/10-2013 17:15
|
Nu er det ikke saa tit jeg bruger ordet " Fucking " men her kom jeg altsaa op i det roede felt. Og ja, hvorfor er der da ikke nogle som blander sig og giver koen saa mange bank. Jeg er maaloes ! Jeg ville ha' ha' blandet mig med det samme. UICCHH Mvh. Chiliposen.
At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ. ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 02/10-2013 17:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Hvordan kan man stå tilsyneladende upåvirket og filme et sådant horribelt optrin? Jeg må indrømme, at jeg ikke har set clippet til ende. Det var lidt for hård kost for mig. Heldigvis har jeg aldrig oplevet noget tilsvarende i Thailand, men der er disfunktionelle familier alle vegne i verden. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 02/10-2013 17:37
|
Alle de tilstedevaerende er jo dybt syge, og ja Rin, jeg er daelme ogsaa rystet. Jeg har aldrig oplevet det, og det kommer jeg heller aldrig til....Jeg oplever dog ofte at foraeldre til smaa boern har det med at haeve haanden overfor det lille barn hvis den lille ikke lige har forstaaet budskabet, jeg kan simpelthen ikke snuppe den form for opdragelse, eller mangel paa samme. Naar barnet skal ha' noget mad, saa loeber mor ude paa vejen lige efter barnet, og barnet faar lige en skefuld engang imellem, hvordan skal det lille barn dog laere ? Ja det er saa den lille halve time barnet er ude, ellers ser man sjaeldent boern ud, altsaa i de store byer, hvad er foraeldrene bange for...at P'loc kommer, eller er de bange for at boernene blive groenne ( Sii kiaw ) pga. lidt sol Ja, der er en af de ting som i mine oejne er totalt ude i hampen her i Thailand, og jeg kommer aldrig til at forstaa det...ALDRIG ! Redigeret af Longway d. 02/10-2013 17:55 Mvh. Chiliposen.
|
|
OleH |
Lagt på d. 02/10-2013 20:02
|
Øvet medlem Antal indlæg: 458 |
Jeg har ikke set klippet til ende, efter 1:30 havde jeg set nok ! Det er nok godt, at jeg ikke var tilstede, for så var jeg sikkert blevet arresteret for at forsvare pigen mod det fede kvindemenneske! |
|
|
flyer |
Lagt på d. 02/10-2013 20:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 688 |
Ja, hvad sker der for den fede møgunge og hendes lede venner? Måske for meget østrogen og for lidt diller... Satme godt man ikke overvære sådan en scene, tror eller ved at det havde sagt "smask" lige i flødebollen!!! Sorry, men lader mig rive med Hold da helt op hvor kan jeg blive OND!!!! Mørkt over "plutten" Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
Longway |
Lagt på d. 03/10-2013 10:43
|
Alle som er paa facebook eller andre sociale medier, jeg haaber at i deler denne video, saa policen kan finde frem til moegdyret og faengsle hende... Her kan vi ikke bare lade staa til ! Redigeret af Longway d. 03/10-2013 10:53 Mvh. Chiliposen.
|
|
thongsala |
Lagt på d. 04/10-2013 09:45
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Longway skrev: Nogle thaier er simpelthen fucking syge i hovedet, hende den tykke, hun skulle spaerres ind paa livstid ! Stakkels lille pige. Man kan se i spejlet i baggrunden,at der er mindst 2 andre kvinder tilstede,ud over offeret og den fede Sataninde, og så den der filmer ! Det burde kunne lade sig gøre,at lokalisere hvem og hvor,ud fra blandt andet ud fra den fedes accent. Med alt respekt for thaiere,som jeg holder meget af, er jeg desværre helt sikker på,at den slags er hverdag for mange thaiere,det er jo mig bekendt, lovligt at slå sine børn i det land. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/10-2013 09:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 257 |
her i khon kaen har vi et par gader som er domineret af thai-kinesere, og de banker ungerne jævnlig, sådan nærmest som tidsfordriv og udløb for deres frustrationer over at naboen har flere penge end dem og større biler på afbetaling, status er jo alt her i landet, om du har råd eller ikke. |
|
|
Longway |
Lagt på d. 04/10-2013 10:03
|
Om det er lovligt at gi' en endefuld ved jeg ikke, men det her er jo grov vold, og det er da bestemt ikke lovligt, hun er jo taet paa at knaekke nakken paa den stakkels lille pige. Ja, smatsoen er fra et sted i Isaan........ Alle som er til stede i huset burde faengsles ! Mvh. Chiliposen.
|
|
Boes |
Lagt på d. 04/10-2013 15:54
|
Et andet eksempel på Thainess : Flee the scene...... Phuket Chinese tour bus driver flees fatal hit-and-run Phuket Gazette ctb.jpg The bus was parked about a kilometer from where the fatal accident took place. Photo: Thawit Bilabdullar PHUKET: -- A woman crossing Thepkrasattri Road in Thalang last night was struck and killed by a Phuket tour bus carrying Chinese tourists. The driver of the bus did not stop at the scene. The fatal accident occurred 400 meters from Baan Nai Klum u-turn, close to where another hit-and-run victim perished just over two weeks ago (story here). When the police arrived with volunteer rescue workers, they found the body of a woman whose head had been demolished by the force of the impact. A search of her body revealed no identifying documents, but a witness to the accident, the owner of a nearby karaoke venue, identified the woman as a Myanmar national in her 50s who often crossed the road at that spot to get to a grocery store on the other side. “While she was crossing, I saw a bus traveling at high speed and yelled out a warning. Unfortunately, she didn’t hear me. She died immediately,” Panor Youman, owner of the venue, said. “I don’t remember much about the bus, except for its color, which was white,” she added. Police later found the tour bus parked about a kilometer from the scene. “It had a cracked windshield. Inside we found Chinese passengers and a tour guide, but the driver had fled,” Maj Kittipoom Tinthalang of the Thalang Police told the Phuket Gazette. The guide, Lalalin Lalitaworakarn, 28, told the police, “The bus belongs to the Pichairat tour company. We were on our way to a hotel in Mai Khao after a day-trip to Koh Hei [Coral Island] when the accident happened. “After the accident, I tried to calm the driver. But he carried on for a bit and then parked the bus beside the road before running away,” she added. Police are confident they will be able to apprehend the driver. “It probably won't be hard to identify the driver because the company will have his information and photo ID,” Maj Kittipoom said. Source: http://www.phuket...22418.html -- Phuket Gazette 2013-10-04 "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Nahm |
Lagt på d. 04/10-2013 18:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 513 |
Number1Bkk, her i khon kaen har vi et par gader som er domineret af thai-kinesere, og de banker ungerne jævnlig, sådan nærmest som tidsfordriv og udløb for deres frustrationer over at naboen har flere penge end dem og større biler på afbetaling, status er jo alt her i landet, om du har råd eller ikke. Er det ofte ikke sådan at folk der er fx. fattige gerne vil vise de fx. ikke er fattige ? og de skal absolut have den nyeste mobil, bil osv ? og til hvad ??? alle disse materielle ting er jo nul og nix værd..de kan give folk glæde på den korte bane, men det bliver jo hverdag !- det forstår thaier evt. ikke, de har jo ej. heller prøvet at have penge nok. Jeg er lykkelig med selv en ældgammel Nokia uden cam...selvom jeg kunne købe lige den jeg ville el. masser af dem...men det betyder intet, jeg ville ikke føle glæde ved det, det er andre ting som er meget vigtigere Mvh,
Nahm |
|
|
Boes |
Lagt på d. 04/10-2013 18:08
|
Nahm skrev: Number1Bkk, her i khon kaen har vi et par gader som er domineret af thai-kinesere, og de banker ungerne jævnlig, sådan nærmest som tidsfordriv og udløb for deres frustrationer over at naboen har flere penge end dem og større biler på afbetaling, status er jo alt her i landet, om du har råd eller ikke. Er det ofte ikke sådan at folk der er fx. fattige gerne vil vise de fx. ikke er fattige ? og de skal absolut have den nyeste mobil, bil osv ? og til hvad ??? alle disse materielle ting er jo nul og nix værd..de kan give folk glæde på den korte bane, men det bliver jo hverdag !- det forstår thaier evt. ikke, de har jo ej. heller prøvet at have penge nok. Jeg er lykkelig med selv en ældgammel Nokia uden cam...selvom jeg kunne købe lige den jeg ville el. masser af dem...men det betyder intet, jeg ville ikke føle glæde ved det, det er andre ting som er meget vigtigere Helt enig Nahm ! "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
Mai Mii Gik |
Lagt på d. 05/10-2013 02:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 103 |
Er det ofte ikke sådan at folk der er fx. fattige gerne vil vise de fx. ikke er fattige ? og de skal absolut have den nyeste mobil, bil osv ? og til hvad ??? alle disse materielle ting er jo nul og nix værd..de kan give folk glæde på den korte bane, men det bliver jo hverdag !- det forstår thaier evt. ikke, de har jo ej. heller prøvet at have penge nok. Ny synes jeg dog ikke vi Dansker er fattige, men ellers kunne det du skriver også passer på os Dansker (Og sikker en hel del andre folkeslag), Det er jo også det størstedelen af Danskerne går op i det materielle... Jeg er lykkelig med selv en ældgammel Nokia uden cam...selvom jeg kunne købe lige den jeg ville el. masser af dem...men det betyder intet, jeg ville ikke føle glæde ved det, det er andre ting som er meget vigtigere Det er jo godt for dig !! Men fordi du er lykkelige, betyder det jo ikke andre også skal være det over det samme, gøre det ? Vi føler glæder ved forskellige ting, og der skal nok være nogle der ude der intet føle for det du (og mig selv) føle glæde ved. |
|
Spring til debat: |